Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp roos langs de muur

Gepubliceerd: 22 mei 2017

26 keer bekeken
ik heb al een paar jaar een 'new dawn' klimroos bij de voordeur, hij begint flink groot te worden, deze wil ik graag tegen de muur om de voordeur heen leiden als het ware, maar hoe bind ik deze het beste tegen de muur?
Lees verder...
Forumonderwerp klimroos en druif

Gepubliceerd: 01 mei 2016

34 keer bekeken
Kan ik mijn klimroos New dawn combineren met de druif die ik al heb staan? Zo niet, Zou ik hem een andere kant opleiden. Dan moet ik hier nog een rek voorzien. 2m lang en een halve meter hoog.
Lees verder...
Forumonderwerp clematis armandii + klimroos new dawn + hedera

Gepubliceerd: 23 apr 2016

131 keer bekeken
Ik heb achter in mijn tuin een lange, smalle bloembak.5m breed x 30 cm diepte x 60cm hoogte.
Lees verder...
Forumonderwerp klimroos voor halfschaduw

Gepubliceerd: 21 mrt 2015

3 keer bekeken
Ik zou zo graag een klimroos in mijn tuin willen planten, maar de zon komt in de zomer alleen van 10.00 tot 13.00 in de tuin. Welke roos is voor zo plek geschikt. Ik dacht zelf aan de New Dawn, maar mijn voorkeur
Lees verder...
Forumonderwerp klimroos new dawn

Gepubliceerd: 01 aug 2013

10 keer bekeken
de klimroos leek goed uit de winter te zijn gekomen. Mooi blad en goed in de knop. Heeft even gebloeid, maar uiteindelijk was het resultaat zoals op de foto. Knoppen worden bruin en drogen in . Blad verkleurt en valt af.
Lees verder...
Forumonderwerp mme. isaac pereire ?

Gepubliceerd: 27 jun 2012

3 keer bekeken
Heb op een zuidmuur al een New Dawn staan en wil er graag een roos bijzetten voor wat kleuraccent. Zag de Mme. Isaac Pereire, volgens mij pastdie wat kleur betreft wel mooi bij de New Dawn.
Lees verder...
Forumonderwerp verwelken rosa new dawn

Gepubliceerd: 25 jun 2012

103 keer bekeken
Sinds vorig jaar hebben wij een klimroos in de tuin tegen een zonnige muur. Vorig jaar heeft hij goed gebloeid.
Lees verder...
Forumonderwerp oculeren van klimrozen

Gepubliceerd: 29 aug 2011

14 keer bekeken
Ik zit met een probleem aangaande het oculeren van klimrozen.Ik wil enkele van mijn klimrozen vermeerderen en ik lees dat oculeren zich daar erg goed voor leent.
Lees verder...
Forumonderwerp combineren met rosa 'new dawn'

Gepubliceerd: 24 aug 2011

288 keer bekeken
Hallo
Lees verder...
Forumonderwerp rosa pinkcloud

Gepubliceerd: 22 jun 2011

5 keer bekeken
is rosa pink cloud een toproos ? en ziekteresistent?
Lees verder...
Forumonderwerp klimroos flammentanz

Gepubliceerd: 10 feb 2011

8 keer bekeken
Omdat ik een klimroos zoek op een noordoostmuur (tot ± 11.30 uur zon) heb het forum doorgespit en kwam uit bij genoemde roos. Heeft iemand ervaring met deze klimroos? Is hij bv erg gevoelig voor meeldauw?
Lees verder...
Forumonderwerp aankoop klimroos voor noordwesten muur,

Gepubliceerd: 24 mei 2010

96 keer bekeken
Beste,
Lees verder...
Forumonderwerp chocoladewingerd

Gepubliceerd: 15 mei 2010

0 keer bekeken
Beste mensen,
Lees verder...
Forumonderwerp klimop van de buren en mijn klimroos golden shower

Gepubliceerd: 10 mrt 2010

65 keer bekeken
Mijn tuin loopt in een hoek en al mijn buren hebben klimop. Iets wat ik echt zo lelijk vind. 2 zijdes zijn schuttingen waar de klimop door heen groeit. Aan 1 schutting heb ik mijn braam en ik vind het zonde dat de klimop daar zo aanwezig is.
Lees verder...
Forumonderwerp klimroos schaduw en klimroos zonder doornen

Gepubliceerd: 22 feb 2010

511 keer bekeken
welke klimroos is geschikt voor de schaduw behalve new dawn?
Lees verder...
Forumonderwerp bloeien klimroos new dawn

Gepubliceerd: 25 aug 2009

3 keer bekeken
ik heb in mei een klimroos new dawn gepland, die groeit heel goed, maar er komen geen bloemen aan. op het kaartje dat bij de plant zat, staat erop dat ze bloeien van juni tot november. we hebben al rozenmeststof gegeven.
Lees verder...
Forumonderwerp klimplanten problemen

Gepubliceerd: 30 jul 2009

74 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp klimroos, zonder doorns?

Gepubliceerd: 16 jun 2009

9 keer bekeken
ik zoek een klimroos voor aan/over de pergola. deze krijgt in het voor en najaar ochtendzon en in de zomer de hele dag zon. clematissen doen het op deze plek niet zo goed (ik denk te droog onder de pergola)
Lees verder...
Forumonderwerp klimroos pink cloud

Gepubliceerd: 28 mrt 2009

14 keer bekeken
Zou deze klimroos tegen een noordmuur kunnen? Heb al de New Dawn geprobeerd, op zich erg mooi, maar elk jaar vol sterroetdauw (denk ik) dus die heb ik er maar uitgehaald.
Lees verder...
Forumonderwerp rozen in schaduw??

Gepubliceerd: 29 okt 2008

36 keer bekeken
Hallo,Ik wil heel graag rozen in mijn buxusvak en ook een klimroos op mn pergola laten groeien, maar beide staan in schaduw! Zijn er (witte) rozen die daar toch kunnen floreren? Wie heeft er ervaring mee of een goed advies?Groetjes
Lees verder...
Forumonderwerp de naam van deze roos

Gepubliceerd: 12 aug 2008

0 keer bekeken
Wie kan mij de naam van deze roos vertellen
Lees verder...
Forumonderwerp new dawn

Gepubliceerd: 27 feb 2008

6 keer bekeken
heb 3 jaar geleden new dawn geplamt,groeit enorm goed en veel bloemen hoe kan ik deze klimroos een beetje in bedwang houden...
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet de naam van deze roos

Gepubliceerd: 14 feb 2008

2 keer bekeken
wie weet de naam van deze roos?graag reacties.....alvast bedankt groet brigitte
Lees verder...
Forumonderwerp omgekrulde bladeren roos

Gepubliceerd: 03 mei 2007

7 keer bekeken
In mijn klimroos, een New Dawn, krullen sinds kort de bladeren om. Mijn stamrozen hebben dit niet, maar mijn vader heeft struikrozen die het ook hebben. Ik verwachtte rupsjes in de bladeren maar er zit niets in.
Lees verder...
Forumonderwerp luis op klimroos in de "winter"

Gepubliceerd: 07 feb 2007

3 keer bekeken
ik heb van de week luis ondekt op mijn klimroos new dawn en op mijn opkomende tulpen! moet ik er wat aan doen of moet ik wachten op een weekje echte vorst?als dat nog gaat gebeuren...
Lees verder...
Stel een tuinvraag