Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
extreme zomer en planten verzorgen.... Gepubliceerd: 29 jul 2018 215 keer bekeken |
Ik ben eigenlijk wel wat verbaasd, dat niemand problemen lijkt te hebben om de planten in de tuin levend te houden. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
orchidee uitgebloeid Gepubliceerd: 07 jul 2014 69 keer bekeken |
Hallo allemaal, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
giftige planten Gepubliceerd: 23 apr 2014 5 keer bekeken |
Ik zal dit hele jaar geen nieuwe planten meer gaan kopen na dit bericht Lees verder... |
| Forumonderwerp |
sophora microphylla 'sun king' Gepubliceerd: 18 mrt 2014 141 keer bekeken |
Vol verwachting klopt ons hart!
Nog eventjes en dan staat onze prachtige boompje in bloei.Met ruw geschat zo'n kleine duizend gele bloemetjes. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke bloemen voor kweken Gepubliceerd: 24 jan 2014 4 keer bekeken |
Hallo Allemaal, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
in huiskamer kweken? Gepubliceerd: 20 jan 2014 2 keer bekeken |
Al een tijdje ben ik op zoek naar een nieuwe hobby. Laatst las ik op een bolg (eet niet meer welke) dat iemand groente en kruiden kweekt. Nu sprak het stukje kweken mij wel aan. Dan lijkt mij Lees verder... |
| Forumonderwerp |
opnieuw een vanda Gepubliceerd: 18 aug 2013 30 keer bekeken |
Na een jaar toch eens opnieuw proberen.Vandaag op de markt een Vanda gescoord omdat ik het niet kan laten, want het zijn toch mooie planten. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
mini phalaenopsis bevruchten Gepubliceerd: 19 jun 2013 48 keer bekeken |
Hallo allemaal, ik had een vraagje. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
verdorde knoppen Gepubliceerd: 10 jun 2013 101 keer bekeken |
In de topic afvallende rozen pikte ik in op het probleem van benmy. Hier doet zich ook iets vreemds voor bij de rozen. Eerst waren er de platrollers en nu dit. Ze hebben verdorde bloemknoppen hoewel Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hibiscus zaailingen Gepubliceerd: 29 mei 2013 618 keer bekeken |
Ik heb 4 hibiscussen in de tuin (roze en blauwe). Elk jaar geven ze zaailingen, de een meer dan de ander. Hierover heb ik 3 vragen:1) Hoe lang duurt het voor dat zo een zaailing zelf gaat bloeien? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
bletilla striata Gepubliceerd: 25 mei 2013 6 keer bekeken |
Voor de vijverrand hebben wij bletilla striata gekocht. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
verpotten van palaenopsis Gepubliceerd: 28 nov 2012 144 keer bekeken |
Ik heb enkele vragen i.v.m. het verpotten van een Palaenopsis.Na het vele opzoeken zijn er toch enkele dingen waar ik tegenstrijdigheden over lees:
1) Welke pot: Lees verder... |
| Forumonderwerp |
cattleya hybride brassolaeliocattleya Gepubliceerd: 01 nov 2012 31 keer bekeken |
Hallo Lees verder... |
| Forumonderwerp |
eucalyptus zaadjes onkiemen? Gepubliceerd: 02 okt 2012 508 keer bekeken |
hey iedereen! ik kweek bomen en zou graag een eucalyptus boompje willen groot brengen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
reuze aronskelk Gepubliceerd: 12 sep 2012 10 keer bekeken |
Hallo,Ik heb 4 zaden waarvan er drie kiemen, ze kiemden al toen ik ze kreeg,9-9.Ik heb het opgezocht wat het was en nu zijn het amorphophallus giganteum stond op de bijgevoegde foto.Op internret is het de titanum,en na wat Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke plant is dit? Gepubliceerd: 08 sep 2012 6 keer bekeken |
Goedemorgen, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
clivia Gepubliceerd: 04 aug 2012 71 keer bekeken |
Hallo
Waar kan ik Clivia planten bekomen/kopen. Of misschien zaden om zelf op te kweken.Ik denk aan:
Clivia miniataClivia caulescensClivia nobilisClivia gardeniiClivia cyrtanthiflora Lees verder... |
| Forumonderwerp |
australische planten .wie kweekt ze nog meer ?. Gepubliceerd: 15 jul 2012 79 keer bekeken |
Hoi allemaal. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
te grote dosis decis plus voor groenten van bayer Gepubliceerd: 01 jul 2012 91 keer bekeken |
Ik heb een grote stommiteit begaan en wilde graag jullie mening vragen.
Ik heb twee grote pompoenplanten staan met veel bloem en beginnende pompoenbolletjes. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
onbekende planten! Gepubliceerd: 13 mei 2012 24 keer bekeken |
Hoi,
Hier heb ik een scala voor mij althans aan planten
Plant 1: Lees verder... |
| Forumonderwerp |
lavatera Gepubliceerd: 20 apr 2012 17 keer bekeken |
Ik heb een lavatere Maritima gehad , maar deze is dood gegaan door de afgelopen vorstperiode. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
orchilim, alden biezen Gepubliceerd: 01 apr 2012 10 keer bekeken |
Het is al bijna zover....volgende weekend ;0)Wie gaat er naartoe ?Wij(man en dochters)gaan zaterdag met de trein ;0)Groetjes,kikkertje Lees verder... |
| Forumonderwerp |
moestuin Gepubliceerd: 08 jan 2012 24 keer bekeken |
hallo, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
laatste aankoop Gepubliceerd: 10 nov 2011 2 keer bekeken |
jeej vandaag zaad meegebracht voor de lente, ik kan nie wachten om opnieuw te beginnen,kheb dus al een zakje gemengd zaad voor hanging baskets meegebracht e, blijft ook laag dus goe voor de bloempotten een leuke soort callendula apricot kablouna, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
nieuw hier Gepubliceerd: 04 nov 2011 8 keer bekeken |
Hallo, ik ben nieuw hier en hoop hier veel wijze raad te krijgen en veel nieuwe vrienden te maken die evenveel als ik houden van bloemen en planten,groetjes, marero Lees verder... |