Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp extreme zomer en planten verzorgen....

Gepubliceerd: 29 jul 2018

206 keer bekeken
Ik ben eigenlijk wel wat verbaasd, dat niemand problemen lijkt te hebben om de planten in de tuin levend te houden.
Lees verder...
Forumonderwerp composiet

Gepubliceerd: 13 sep 2016

2 keer bekeken
Ik heb jullie hulp nodig. Deze bloem heb ik gefotografeerd in een bloemenweide met o.a. cosmea en korenbloem. Bij deze bloem met de bladzetting zoals op de tweede foto kan ik geen match vinden op internet. Alvast bedankt voor de hulp
Lees verder...
Forumonderwerp herkenning wilde planten (3)

Gepubliceerd: 16 apr 2014

1 keer bekeken
En als laatste :
Lees verder...
Forumonderwerp herkenning wilde planten (2)

Gepubliceerd: 16 apr 2014

0 keer bekeken
Welke plant kan deze zijn?
Lees verder...
Forumonderwerp herkenning wilde planten

Gepubliceerd: 16 apr 2014

4 keer bekeken
Kan iemand mij zeggen welke plant dit is ?
Lees verder...
Forumonderwerp uv lamp?

Gepubliceerd: 02 jul 2012

21 keer bekeken
ik wil graag een uv lamp in mijn vijver.ik heb al een filter maar zonder uv.wie weet een goede uv lamp/ filter dinges?voor 1000 liter vijver.
Lees verder...
Forumonderwerp vijver opruimen?

Gepubliceerd: 20 feb 2012

50 keer bekeken
Naar aanleiding van mijn andere topic over dode kikkers vraag ik me het volgende af:
Lees verder...
Forumonderwerp asconopsis irene dobkin

Gepubliceerd: 02 dec 2011

38 keer bekeken
Hoi allemaal, daar is ze dan, mijn eerste 'bijzondere' orchidee; Asconopsis Irene Dobkin. Toch vind ik haar zijscheut (als dat het is) wat vreemd. Wie kan me meer vertellen en hoe eventueel te handelen?
Lees verder...
Forumonderwerp trachycarpus takil

Gepubliceerd: 29 jul 2011

80 keer bekeken
hallo iedereen, ik heb juist 2 takils gekocht zou ze in volle grond willen planten .wat zijn jullie ervaringen er mee. wie er in volle grond heeft zitten graag eens een foto gr
Lees verder...
Forumonderwerp vlindertuin

Gepubliceerd: 02 okt 2010

2 keer bekeken
heb een jaar zitten experimenteren met binnenkamerplanten en later met een kastje afrikaantjes eucalyptus
Lees verder...
Forumonderwerp minimumtemperatuur en bescherming.

Gepubliceerd: 29 sep 2010

246 keer bekeken
Ik heropen nog even dit oude topic. Het valt niet mee om een samenvatting te maken van bijna 300 berichten! Maar beloofd is beloofd en ik probeer toch voor komende winter iets zinnigs te melden.
Lees verder...
Forumonderwerp p. roebelenii syagrus romanzoffiana

Gepubliceerd: 08 sep 2010

59 keer bekeken
Beste exoten liefhebbers,
Lees verder...
Forumonderwerp id kamerplant

Gepubliceerd: 06 jun 2009

23 keer bekeken
Vandaag heb ik deze bontbladige kamerplant gekregen. Het zou geen Schefflera zijn, wat ik aanvankelijk dacht.Kunnen jullie me helpen deze kamerplant te identificeren zodat ik de juiste verzorging erbij kan opzoeken?
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende tweejarige plant

Gepubliceerd: 11 mei 2009

11 keer bekeken
De afgebeelde forse tweejarige plant met het uiterlijk van een groentegewas (sla) gaat waarschijnlijk dit seizoen bloeien. Herkent iemand deze plant die beschikt over een korte witte penwortel?
Lees verder...
Forumonderwerp wat voor bonsais heb ik gekocht?

Gepubliceerd: 03 jul 2008

2 keer bekeken
Hallo, Vorige week en gisteren ook weer heb ik een aantal Bonsais gekocht, voor mijzelf, maar ook voor mijn opa en oma.
Lees verder...
Forumonderwerp wie herkent deze zaailingen?

Gepubliceerd: 03 mei 2008

539 keer bekeken
Het is me toch gebeurd... In september jl. heb ik een aantal planten gezaaid en bij één zaaibakje vergeten er een naam bij te zetten. Ik heb van alles geprobeerd, maar ik kan er maar niet achter komen om welke plant het gaat.
Lees verder...
Forumonderwerp goedkope phalaenopsis

Gepubliceerd: 06 jun 2007

3 keer bekeken
Hallo, Ik heb vanmiddag toch een koopje gedaan!Bij een supermarkt heb ik deze phalaenopsis gekocht voor 5,99 euro. Hij heeft maar liefst 3 extra zijtakken.
Lees verder...
Forumonderwerp buren... is dit overal zo???

Gepubliceerd: 18 okt 2006

26 keer bekeken
Of ligt het aan mijn wijk? Nieuwbouwwijk van een jaar of 20, 25 oud in de kleipolder van West- Nederland. De meeste mensen wonen hier al heel lang, veel zijn al wat ouder.
Lees verder...
Forumonderwerp platnen herkennen

Gepubliceerd: 16 sep 2005

0 keer bekeken
Hallo Ik ben opzoek naar de naam van volgende planten:
Lees verder...
Stel een tuinvraag