Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp wie kent deze struik

Gepubliceerd: 25 mei 2023

26 keer bekeken
Beste lezers van dit bericht ,weet iemand wat voor een struik dit is ? wij kwamen hem tegen in Noord Frankrijk en hij geurde vrij sterk. bij voorbaat dank en m.vr.gr.,Bert
Lees verder...
Forumonderwerp plant struik met bloemetjes.

Gepubliceerd: 05 mei 2019

34 keer bekeken
Hallo!Weet iemand wat voor plant dit is?Deze foto is genomen in Italië. Alvast Bedankt!Marianne.
Lees verder...
Forumonderwerp naam van deze struik

Gepubliceerd: 26 mei 2018

49 keer bekeken
Weet iemand hier wat voor een struik dit is. BVD Erwin
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet wat dit voor plant / struik is?

Gepubliceerd: 07 apr 2018

61 keer bekeken
Hoi.. Ik heb begin dit jaar een tuin van iemand overgenomen en ik vraag me af of iemand mij kan vertellen wat dit voor voor struik of plant is? 
Lees verder...
Forumonderwerp paars wit achtige besjesstruik

Gepubliceerd: 22 nov 2017

50 keer bekeken
Weet iemand wat dit voor struik is en of dit giftig is, als je zo'n besje eet? Struik staat bij een speelplaats. 
Lees verder...
Forumonderwerp oude berk bonsai

Gepubliceerd: 13 apr 2017

330 keer bekeken
Hoi uitjes , Heb een aantal maand geleden bij een vriend zijn tuin , een omgevallen berk verwijderd.
Lees verder...
Forumonderwerp wat voor struik

Gepubliceerd: 17 mei 2015

10 keer bekeken
Hallo Hij staat al sinds jaar en dag naast mijn tuin in een gemeenteperk en bloeit nu (mid mei) Weet iemand wat voor struik dit precies is bvd Wim
Lees verder...
Forumonderwerp welke bomen zijn dit

Gepubliceerd: 02 apr 2015

21 keer bekeken
Wie kan mij zeggen welke boompje dit isFoto No.1
Lees verder...
Forumonderwerp boom/struik in achtertuin

Gepubliceerd: 15 mrt 2015

1 keer bekeken
Weet iemand wat voor struik/boom dit is?
Lees verder...
Forumonderwerp weet iemand wat dit voor boom/struik is ?

Gepubliceerd: 07 okt 2014

3 keer bekeken
Hallo, ik ben pas verhuisd en in onze tuin staat een struik/boompje waarvan ik niet weet wat het is.er zitten nu (begin oktober) hele kleine witte bloemetjes in.
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet hoe dit heet?

Gepubliceerd: 04 okt 2014

0 keer bekeken
Ik heb in de tuin een plant staan, waarvan ik graag de Nederlandse naam zou willen weten. Ik weet dat het in de thee word gedaan.Hij is best erg groot, zo ongeveer 70 cm hoog!
Lees verder...
Forumonderwerp wie kent deze drachtplant voor bijen.

Gepubliceerd: 02 sep 2014

28 keer bekeken
Vandaag tijdens een wandeling, werd mijn aandacht getrokken door het gezoem van honingbijen.Ze hadden schijnbaar een goede drachtplant gevonden want de stuik zat vol met bijen.
Lees verder...
Forumonderwerp calycanthus floridus

Gepubliceerd: 10 jun 2014

55 keer bekeken
Er staat een prachtige calycanthus in miin tuin, in het vroege voorjaar stond hij prach
Lees verder...
Forumonderwerp wat is dit voor struik

Gepubliceerd: 26 apr 2014

3 keer bekeken
Weet iemand welke struik dit is?
Lees verder...
Forumonderwerp weet iemand wat voor struik dit is?

Gepubliceerd: 23 apr 2014

8 keer bekeken
Weet iemand wat voor struik dit is?
Lees verder...
Forumonderwerp wat voor boom/struik is dit?

Gepubliceerd: 17 apr 2014

0 keer bekeken
Ik kreeg van een kennis een takje met daaraan een soort noten? Wat is dit voor een soort struik/boom? Weet iemand het? Het zijn vrij harde schillen, die opengebarsten zijn. Binnenin zaten nog gedroogde zaden (helaas verloren...).
Lees verder...
Forumonderwerp welke boom?

Gepubliceerd: 14 mrt 2014

11 keer bekeken
Bij een kennis van mij staat een prachtige ceder. Maar hij is veel te groot geworden, waardoor buren er constant over klagen. Hij valt namelijk ook uit. Geheel tegen mijn principes in moet deze boom gekapt worden.
Lees verder...
Forumonderwerp soort plant

Gepubliceerd: 15 sep 2013

12 keer bekeken
weet iemand wat voor een struik dit is
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende struik

Gepubliceerd: 29 jun 2013

0 keer bekeken
Hallo, Kwam vandaag tijdens het wandelen, onderstaande struik tegen met zijn verkleurende besjes. Weet iemand wat voor een struik dit is. Alvast hartelijk dank voor jullie reacties. groetjes. Pampas
Lees verder...
Forumonderwerp hier mag je binnenkijken..

Gepubliceerd: 13 jun 2013

23 keer bekeken
Zo, jullie mogen eens komen piepen in mijn tuin. Doe je mee? Toon jij ook enkele beelden van die van jou? De tuin verandert voortdurend met de seizoenen. Daarom begin ik met de eerste
Lees verder...
Forumonderwerp welke struik is dit

Gepubliceerd: 10 jun 2013

0 keer bekeken
Tussen onze rododendron groeit een raar struikje. Het lijkt me eigenlijk emer een grote (3m hoog) onkruidstruik, maar ben niet zeker. De stam is 3 cm dik, ziet er bruin uit, maar is niet houtachtig.
Lees verder...
Forumonderwerp verdorde knoppen

Gepubliceerd: 10 jun 2013

97 keer bekeken
In de topic afvallende rozen pikte ik in op het probleem van benmy. Hier doet zich ook iets vreemds voor bij de rozen. Eerst waren er de platrollers en nu dit. Ze hebben verdorde bloemknoppen hoewel
Lees verder...
Forumonderwerp wat is dit voor struik?

Gepubliceerd: 06 sep 2012

1 keer bekeken
Weet iemand welke struik dit is?
Lees verder...
Forumonderwerp welke struik is dit aub ?

Gepubliceerd: 04 sep 2012

0 keer bekeken
Hallo Weet iemand wat dit is ?Het zou winterhard zijn en geschikt voor tuin of terrasHet is nu een goede 35cm hoog Alvast bedankt , Ronny
Lees verder...
Forumonderwerp weet iemand welke struik dit is en snoei-advies

Gepubliceerd: 20 aug 2012

3 keer bekeken
In de tuin van mijn vriend in Engeland staat een grote struik maar we weten niet wat het voor struik is. Tevens word hij wel erg groot nu (lees overwoekerd de tuin) en knippen is lastig omdat de snoeischaar een soort van
Lees verder...