Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp wat voor struik is dit ?

Gepubliceerd: 17 jul 2016

9 keer bekeken
Mijn oma heeft de volgende plant in de tuin staan die nodig terug gesnoeid moet worden. Maar de eerste vraag is natuurlijk over wat voor struik praten we hier Close-up van de bladeren
Lees verder...
Forumonderwerp gaten in (onbekende) haag wegwerken / snoeien

Gepubliceerd: 07 apr 2016

40 keer bekeken
Beste, Wij wonen sinds kort in ons nieuwe huis. In de tuin staat een haag zoals op de foto. De gefotografeerde kant is de zuidkant, de onderkant krijgt, door een schuurtje, weinig tot geen zon.
Lees verder...
Forumonderwerp wat voor struiken zijn dit

Gepubliceerd: 12 mrt 2016

3 keer bekeken
Ik heb een huis gekocht en dit stond al in de tuin maar ik heb echt geen idee wat dit voor struiken zijn en hoe en wanneer ik ze moet snoeien. Heeft iemand hier een idee?
Lees verder...
Planten prunus laurocerasus 'rotundifolia'

Gepubliceerd: 24 jun 2015

21 keer bekeken
De nederlandse naam is Laurierkers, familie van de Rosaceae.
Lees verder...
Forumonderwerp prunus laurocerasus 'rotundifolia' laurierkers

Gepubliceerd: 01 aug 2014

35 keer bekeken
Ik heb deze plant in een kuip geplant van ongeveer 40cm in het vierkant en 40cm hoog. De bladeren gaan krullen en sommigen worden aan de rand van het blad bruin. Er staan 2 andere Prunussen naast deze plant en die doen het gewoon goed.
Lees verder...
Forumonderwerp bruine bladeren bij een laurierkers

Gepubliceerd: 18 feb 2012

1,190 keer bekeken
Tijdens de laatste strenge vorst is mijn haag (van plm 5 jaar) zichtbaar aangetast. Er zitten inmiddels heel veel bruine bladeren aan, ook nog wel groene. Het vreemde is dat ik in de buurt (wel een behoorlijke afstand) nog
Lees verder...
Forumonderwerp laurier in de bloei

Gepubliceerd: 20 apr 2011

174 keer bekeken
Wij hebben begin vorig jaar twee laurierboompjes gepland welke nu uitbundig in de bloei staan.De boompjes zijn niet groen maar witIk heb ze 4 weken terug nog flink gesnoeid.
Lees verder...
Forumonderwerp een haag planten in een bos

Gepubliceerd: 07 aug 2010

9 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp kleine border, waar wat aanplanten

Gepubliceerd: 16 jul 2010

4 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp welke soort laurier

Gepubliceerd: 03 okt 2009

0 keer bekeken
Ik heb laurier-hagen. Nu begrijp ik dat je meerdere soorten heb. Welke soort is deze? Groetjes, Huub
Lees verder...
Forumonderwerp parasol leilinde

Gepubliceerd: 18 mei 2008

20 keer bekeken
Hallo ik zag op tv dat er leilindes peer in parasol vorm zijn.
Lees verder...
Forumonderwerp haag als erfscheiding

Gepubliceerd: 16 mrt 2008

7 keer bekeken
Hallo allemaal, Wij willen graag een groene erfscheiding. Nu hebben we al verschillende planten/struiken en hagen gezien. Weet iemand of kan iemand ons vertellen wat een goede plant is al erfafscheiding?
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie struik + ziekte?

Gepubliceerd: 01 aug 2007

244 keer bekeken
Beste forumleden, Mijn heg of haag of hoe het ook genoemd word....heeft volgens mij een probleem.
Lees verder...
Forumonderwerp laurierkers of wat anders??

Gepubliceerd: 21 jan 2007

23 keer bekeken
Ik wil een nieuwe haag aanleggen en denk daarbij aan Laurierkers. Dit omdat hij in de winter mooi groen blijft en snel groeit. Zijn er nog alternatieven voor de laurierkers die vergelijkbare kwaliteiten hebben?
Lees verder...
Forumonderwerp wat is dit en kan ik de vrucht eten??

Gepubliceerd: 25 sep 2006

2 keer bekeken
deze plant is ruim 2 meter groot, wil graag wat meer info.
Lees verder...
Forumonderwerp laurier of laurierkers (giftig?)

Gepubliceerd: 01 mei 2005

73 keer bekeken
Ik ga een haag planten en vroeg me af wat het verschil is tussen laurier en laurierkers. Ik las ergens dat laurierkers giftig is, en heb een klein kindje, wie weet hier meer over? Welke delen zijn giftig en of het erg giftig is..
Lees verder...
Stel een tuinvraag