Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp graag alle info over deze bloem

Gepubliceerd: 29 aug 2014

7 keer bekeken
Goedenavond, We hebben een hele bijzondere bloem gevonden waarvan ik graag de naam van wil weten omdat hij bij ons mannetje past die niet levend ter wereld is gekomen. Dank u wel.
Lees verder...
Forumonderwerp oleander

Gepubliceerd: 17 okt 2013

153 keer bekeken
Hoeveel van de 9 takken van deze oleander kan ik het beste halveren of zoiets, om volgend jaar een vollere plant te krijgen?
Lees verder...
Forumonderwerp hier mag je binnenkijken..

Gepubliceerd: 13 jun 2013

23 keer bekeken
Zo, jullie mogen eens komen piepen in mijn tuin. Doe je mee? Toon jij ook enkele beelden van die van jou? De tuin verandert voortdurend met de seizoenen. Daarom begin ik met de eerste
Lees verder...
Forumonderwerp australische planten .wie kweekt ze nog meer ?.

Gepubliceerd: 15 jul 2012

74 keer bekeken
Hoi allemaal.
Lees verder...
Forumonderwerp orchilim, alden biezen

Gepubliceerd: 01 apr 2012

8 keer bekeken
Het is al bijna zover....volgende weekend ;0)Wie gaat er naartoe ?Wij(man en dochters)gaan zaterdag met de trein ;0)Groetjes,kikkertje
Lees verder...
Forumonderwerp masdevallia

Gepubliceerd: 28 aug 2011

57 keer bekeken
Hallo allemaal, Wie heeft ervaring met het verzorgen van een masdevallia hybride. weet al wel dar hij koel gekweekt moet worden,maar verder ? Gr. Chanelleke
Lees verder...
Forumonderwerp buitenbloemen en planten

Gepubliceerd: 15 aug 2011

5 keer bekeken
Hallo! Ik ben helemaal gek van gerbera's en dan vooral op de verschillende roze tinten gerbera's! Nu is onze tuin klaar om bloemen en planten te planten en ik was benieuwd of
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet de naam van deze orchideeen

Gepubliceerd: 15 jun 2011

6 keer bekeken
Hoi orchidee liefhebbers, Wie kan mij de volledige naam vertellen van deze orchideeen,heb al wel hier en daar gekeken via google maar dit is moeilijk zoeken zo,als je er niets van weet. Gr. Chanelleke
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit

Gepubliceerd: 11 mei 2011

1 keer bekeken
deze plant begon spontaan 2 jaar geleden als alleen steel en blad, het jaar erop had ik er om heen wat bodembedekker weggehaald, toen werd seel/blad en soort van beginnende bloem.
Lees verder...
Forumonderwerp epicattleya

Gepubliceerd: 10 dec 2010

25 keer bekeken
mijn epicattleya plicaboa gaat dit jaar voor de derde keer bloeien.de scheut is beginnen vormen begin oktober. nu is hij 20 cm lang en zitten er knoppen in.
Lees verder...
Forumonderwerp ook een vanda

Gepubliceerd: 15 nov 2010

157 keer bekeken
Hallo
Lees verder...
Forumonderwerp vanda cristata (of trudelia cristata)

Gepubliceerd: 20 jul 2010

28 keer bekeken
Heeft iemand hier ervaring met dit plantje?Vorig jaar aangekocht bij Claessen, was nog erg klein. Heeft gedurende de zomer buiten gehanden (worteltjes bloot in houten mandje). Gedurende de zomer
Lees verder...
Forumonderwerp kiwi krijgt wel bloemen, maar geen vruchten ?

Gepubliceerd: 06 jul 2010

1,036 keer bekeken
Goede avond, Wij hebben een vraag over onze kiwi. Dezestaat al jaren en heeft altijd véél bloemen,maar hééft nog nooit vruchten gehad.Bloemen momenteel grotendeels afgevallen. Situatie momenteel :
Lees verder...
Forumonderwerp ik heb een plant zonder naam.

Gepubliceerd: 15 jun 2010

0 keer bekeken
Vorig jaar ben ik in Bolivia geweest en heb daar zaad meegenomen van een plant.De plant staat in La Paz bij de ingang van Moon Valley, ik heb hiervan een foto toegevoegd, rechts van het bord staat de boom.
Lees verder...
Forumonderwerp deze 4 nieuwe zorgenkindjes binnen gekregen

Gepubliceerd: 01 mrt 2010

37 keer bekeken
Hoi Allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp phalaenopsis

Gepubliceerd: 08 nov 2009

5 keer bekeken
Ik heb begin aug 2009 een Phalaenopsis gekocht met 19 bloemen. Zo'n 4 weken geleden begonnen plotseling alle bloemen van de plant te vallen. Nu heb ik 2 kale stelen.
Lees verder...
Forumonderwerp wie heeft er geen vorstschade bij bananenplanten?

Gepubliceerd: 03 mrt 2009

1,080 keer bekeken
Afgelopen herfst heb ik twee grote bananenplanten goed ingepakt voor de winter. Gaaskorf gevuld met stro, daaromheen vliesdoek en rietmatten. Bovenop nog wat plastic.
Lees verder...
Forumonderwerp phalaenopsis

Gepubliceerd: 27 jan 2008

1 keer bekeken
Welke soort phalaenopsis is dit?En hoe moet ik deze verzorgen? Alvast bedankt.
Lees verder...
Forumonderwerp billbergia windii

Gepubliceerd: 23 dec 2007

50 keer bekeken
ik heb zo'n 80 billbergia windii het in bloei krijgen is geen probleem.alleen als ze bloeien is dat niet langer dan 3 -5 dagen is dit normaal voor deze plant.en is dit tevoorkomen i.v.m. verkoop.
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe stek phalaenopsis?

Gepubliceerd: 19 dec 2007

144 keer bekeken
Ik heb een phalaenopsis en deze is zoals je kunt zien in rust. Nu hoorde ik dat ik deze stengel moest afknippen op 3 ogen. Maar aan het uiteinde van deze stengel begon een blad te groeien. Nu heb ik maar afgewacht wat dit ging doen.
Lees verder...
Forumonderwerp hoe kan ik kleine achtertuin van 5m x 5m inrichten

Gepubliceerd: 30 jul 2007

17 keer bekeken
mijn actertuin is naar mijn mening wat klein, afmeting ca. 5mx5m.
Lees verder...
Forumonderwerp wysteria synensis ondersteboven in grond planten

Gepubliceerd: 26 jun 2007

29 keer bekeken
Dat ga ik doen! want ik vervloek hem!
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe tuin, veel onbekende planten

Gepubliceerd: 16 apr 2007

12 keer bekeken
Sinds vorig jaar wonen wij in ons huis, en heb ik de tuin onderhouden. Nu doe ik veel op goed geluk omdat ik van veel planten de naam niet weet.
Lees verder...
Forumonderwerp cherrytomaten, dieven, algemene info gevraagd!

Gepubliceerd: 12 feb 2007

61 keer bekeken
zal proberen mijn vraag zo kort mogelijk te houden, maar hier wordt gesugereerd deze juist zo uitgebreid mogelijk te maken, dus ga mijn best doen.
Lees verder...
Forumonderwerp duivelshand ii

Gepubliceerd: 19 okt 2006

38 keer bekeken
Hallo Ferurs en alle geinteresserden van het forum natuurlijk.Als je lang genoeg zoekt dan vind je veel info en als je veel praat met mensen dan kom je veel te weten.Sinds de eerste plaatjes van Ferurs zitten we al 4 paginas verder maar we zijn al
Lees verder...