Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp geraniums nog te redden?

Gepubliceerd: 08 okt 2014

31 keer bekeken
Ik heb enkele geraniums die helemaal verregend waren en rode blaadjes hadden uit de groenbak van mijn schoonmoeder gered en in mijn kasje gezet. Kan ik deze nog overhouden? Er zijn gisteren en vandaag enkele groene blaadjes
Lees verder...
Forumonderwerp tropische temperaturen komende dagen

Gepubliceerd: 19 aug 2010

9 keer bekeken
Nou dames en heren, ik wens jullie de komende tijd veel tropische temperaturen toe. ALS het niet lukt zal ik over 2 weken wat tropische zon van Mexico mee brengen. (grijns) Hoop daar veel moois te zien.
Lees verder...
Forumonderwerp welke clematis?

Gepubliceerd: 25 jul 2010

1 keer bekeken
weet u het?
Lees verder...
Forumonderwerp tuin leeghalen

Gepubliceerd: 09 jul 2009

0 keer bekeken
Omdat wij binnenkort een nieuwe schuur met veranda in de tuin gaan bouwen moet ik nu alle planten uit de tuin halen. Enkele daarvan wil ik graag hergebruiken (op een andere plek in de tuin)
Lees verder...
Forumonderwerp planten voor op een zonnig dakterras

Gepubliceerd: 06 jul 2009

8 keer bekeken
We hebben straks een zonnig dakterras op het (zuid)westen dat ik graag lekker groen wil maken met potplanten.
Lees verder...
Forumonderwerp winterweer.

Gepubliceerd: 23 jan 2009

3 keer bekeken
Vandaag lijken de GFS langetermijnkaarten weer een winters karakter te krijgen voor over pakweg 12 dagen, dat valt allemaal wel degelijk onder kristallenbolprognoses, maar het is wel anders dan de afgelopen jaren, toen het winterweer ook in geen e
Lees verder...
Forumonderwerp vorstschade

Gepubliceerd: 11 jan 2009

171 keer bekeken
Omdat wij een drietal palmbomen in onze tuin hebben lees ik met plezier jullie forum. Dit keer dan een berichtje vanuit Friesland. De bomen die wij hebben zijn een Trachycarpus Fortunei van 3 meter, een Wagnerianus en een Kiril.
Lees verder...
Forumonderwerp phoenix canriensis en dacti in volle grond?

Gepubliceerd: 29 nov 2008

287 keer bekeken
Heb al enige jaren twee canrische dadelpalmen in de volle grond staan, en nu ook een P.
Lees verder...
Forumonderwerp bruin blad

Gepubliceerd: 07 jul 2004

2 keer bekeken
Inmiddels heb ik al eens gepost over mijn Phoenix Roebelini.Eerst dacht ik dat ik hem teveel water gaf, dan dacht ik dat het de droge lucht was die de oorzaak was voor de bruine bladeren die mijn plant krijgt.
Lees verder...
Stel een tuinvraag