Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp vraagje over varens

Gepubliceerd: 19 okt 2014

1 keer bekeken
Vorig jaar oktober hebben we twee varens geplant in onze border.Eentje die we in de winkel hadden gekocht. En de andere die ik van tussen de straatstenen op het voetpad heb gepeuterd.
Lees verder...
Forumonderwerp taxuskever oplossing?

Gepubliceerd: 29 mrt 2014

384 keer bekeken
Het probleem van vraatschade door taxuskever heb ik hier al enkele malen aangekaart. Op advies dat enkelen onder jullie me gaven heb ik eind augustus een behandeling toegepast met
Lees verder...
Forumonderwerp potgrond nieuw leven inblazen:-)

Gepubliceerd: 01 nov 2012

21 keer bekeken
Dag allemaalop acht hoog geen tuin, maar wel heel wat planten (vnl een-jarigen) in bakken.
Lees verder...
Forumonderwerp composteren

Gepubliceerd: 17 apr 2012

44 keer bekeken
Ik wil zelf tuin en groenaval gaan composteren. Het zal moeten gebeuren in een compostbak uit de handel daar ik in ruimte eerder wat beperkt ben.
Lees verder...
Forumonderwerp ongebluste kalk.

Gepubliceerd: 30 okt 2011

1,453 keer bekeken
Hallo, van een franse vriend kreeg ik een zak ongebluste kalk voor in de moestuin met het advies nu te strooien en er doorheen te werkken.
Lees verder...
Forumonderwerp zilverkaars en gebroken hartje

Gepubliceerd: 20 aug 2011

8 keer bekeken
Even een vraagje. Laatst heb ik een boek gekocht over planten in de schaduw en twee planten vielen me op; namelijk de zilverkaars en het gebroken hartje.
Lees verder...
Forumonderwerp ontwerp voortuintje

Gepubliceerd: 18 jan 2009

7 keer bekeken
Dit voorjaar gaan we ons voortuintje vernieuwen. Het is maar een klein tuintje van 6 x 5 m, dat maar weinig zon krijgt (gericht op NW). Bijgevoegd vind je een schets van een eerste ontwerp.
Lees verder...
Forumonderwerp speciaal plantje

Gepubliceerd: 07 nov 2006

3 keer bekeken
hoi, ik heb zo'n mosplantje gekregen, die als je hem in het water legt helemaal uitloopt, en daarvoor gewoon een dor bolletje is.
Lees verder...
Forumonderwerp grassoort voor in pot

Gepubliceerd: 03 mei 2006

3 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Stel een tuinvraag