Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp snoeien liriodendron

Gepubliceerd: 20 okt 2014

2 keer bekeken
Tot hoe laag kan een Liriodendron afgezaagd worden voordat hij afsterft?
Lees verder...
Forumonderwerp kappen of snoeien tulpenboom

Gepubliceerd: 25 sep 2013

62 keer bekeken
In mijn tuin staat een tulpenboom (Liriodendron tulipifera) die uit zijn
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien van een tulpenboom

Gepubliceerd: 04 mrt 2013

157 keer bekeken
Ik heb een tulpenboom (komt niet veel voor maar als hij bloeit, komen er witte bloemen aan die op tulpen lijken) in de tuin die eigenlijk 10 meter hoog wordt. Omdat mijn tuin hiervoor te klein is en hij zon weg neemt, snoei
Lees verder...
Forumonderwerp hoe zaaien plataan?

Gepubliceerd: 24 sep 2009

1,585 keer bekeken
Ik heb al meerdere keren plataan proberen te zaaien maar het lukt niet.In aarde,zand kiezelBij stekken,is eenjarig hout ook goed?
Lees verder...
Forumonderwerp tulpenboom ?

Gepubliceerd: 30 apr 2009

18 keer bekeken
hallo tuinliefhebbers,ik weet niet welke boom ik in de tuin heb : is het een tulpenboom of een beverboom? kan iemand zeggen hoe ze van elkaar verschillen?en hoe zit t met de snoei ervan ?
Lees verder...
Forumonderwerp tulpenboom zonder bloemen?

Gepubliceerd: 12 jul 2008

388 keer bekeken
We zijn 4 jaar geleden verhuisd en de vorige eigenaar heeft ons een mooie tuin nagelaten.
Lees verder...
Forumonderwerp zuilvormige bomen

Gepubliceerd: 08 nov 2006

5 keer bekeken
Wij zijn onze voortuin aan het herinrichten. We willen graag wat zuilvormige bomen neerzetten, die niet te snel groeien en niet al te hoog en te breed worden. Heeft iemand tips?
Lees verder...
Forumonderwerp magnolia grandiflora 'edith bogue'

Gepubliceerd: 21 nov 2005

51 keer bekeken
Hoe winterhard is deze plant? De verkoper beweerd dat hij 'erg winterhard' is Ik zou graag zes van deze planten in mijn (klein en ommuurd stadstuintje zetten) Iemand een idee? dank bij voorbaat
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien liriodendron tulipifera

Gepubliceerd: 11 jun 2004

16 keer bekeken
Ruim twee jaar geleden heb ik deze boom geplant,hij is nu ongeveer 5 meter hoog.Op advies van het tuincentrum hebben we vorig jaar ongeveer 20 cm van de takken afgesnoeid.
Lees verder...
Forumonderwerp tulpenboom

Gepubliceerd: 24 aug 2003

3 keer bekeken
LS,
Lees verder...