Zoeken

Type Titel Inhoud
Tuininformatie een mooie tuin creeren

Gepubliceerd: 12 jul 2023

23 keer bekeken
Bij het maken van een mooie tuin, komen heel wat zaken kijken. Je maakt natuurlijk eerst een plan voor je tuin. Hoe wil je het er uit laten zien?
Lees verder...
Forumonderwerp tulpen in voortuin

Gepubliceerd: 06 mei 2023

68 keer bekeken
Vorig jaar had ik problemen door woekerend wild gras en heb ik de hele voortuin opgekuisd, alle planten eruit (Perovskia
Lees verder...
Forumonderwerp wat voor bloem of plant

Gepubliceerd: 01 aug 2022

79 keer bekeken
Mijn dochter heeft deze bloem of/en plant in haar tuin maar de naam weet zij en en wij niet.Kan iemand ons de naam vertellen?
Lees verder...
Forumonderwerp wie kent de naam van dit plantje?

Gepubliceerd: 19 mrt 2022

43 keer bekeken
Mijn zoon heeft deze roos samen met een mij onbekende bloem gekregen als bedankje. Ik ben nieuwsgierig van welk plantje dit een takje is.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant?

Gepubliceerd: 09 aug 2021

37 keer bekeken
Deze plant vormt vanuit het centrum van sommige bladeren een nieuw blad en/of een bloem. Is nu uitgebloeid, maar je ziet nog wel het vruchtbeginsel.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant kan dit zijn

Gepubliceerd: 31 jul 2021

47 keer bekeken
Ineens verscheen deze plant in onze tuin. Heeft nog geen bloem(en). Weet iemand hoe die heet? Bert & Janette
Lees verder...
Forumonderwerp welke (eenjarige?) plant is dit?

Gepubliceerd: 28 aug 2020

77 keer bekeken
Mijn moeder heeft wat bloemen geplukt in een pluktuin en daar zat deze prachtige bloem ook bij. Op de foto lijkt hij rood maar de bloemen waren meer oranje. Volgens mijn moeder was deze plant wel anderhalve meter hoog.
Lees verder...
Forumonderwerp beginnend plantenliefhebber angelo

Gepubliceerd: 02 mei 2020

207 keer bekeken
Hallo ik ben op zoek naar kamerplanten voor op 3 verschillende plaatsen in mijn appartement
Lees verder...
Forumonderwerp fuchsia magellanica thompsonii

Gepubliceerd: 13 dec 2019

64 keer bekeken
ik heb in onze tuin een Fuchsia magellanica Thompsonii staan, ondertussen zomers een fl
Lees verder...
Forumonderwerp welke bloem is dit?

Gepubliceerd: 30 okt 2019

12 keer bekeken
Kwam deze bloem tegen als potplant in een winkelstraat. Weet er iemand welke het is aub? 
Lees verder...
Forumonderwerp kent iemand deze struik?

Gepubliceerd: 05 mrt 2019

99 keer bekeken
Weet iemand welke bloem of struik deze is? zou deze graag snoeien en weet niet hoe of wanneer.
Lees verder...
Forumonderwerp prachtige kleine plantje, wie weet hiervan de naam?

Gepubliceerd: 08 nov 2018

93 keer bekeken
Hallo, ik zag in het wild deze bloem, ik vond het prachtig. Het was erg klein. Ik zou graaf willen weten welke bloem/plant dit is en of het ook te koop is als rotsplantje. wie weet hier meer van?
Lees verder...
Forumonderwerp van welke plant is deze bloem ?

Gepubliceerd: 18 aug 2018

162 keer bekeken
Goede middag, Gisteren hebben wij een sierstukje gekregen, waarbij de onderstaande bloem verwerkt zit. Wij vragen ons af, van welke plant deze bloem is ? En of
Lees verder...
Forumonderwerp welke bloem is dit?

Gepubliceerd: 08 aug 2018

56 keer bekeken
Hallo. Weten jullie welke bloem dit is? Al veel op internet gespeurd, maar niet gevonden. In Frankrijk in de provence hadden ze velden met deze paarse geurende bloemen. Een hele lekkere zeepgeur. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt!
Lees verder...
Forumonderwerp zaden en bloem

Gepubliceerd: 06 aug 2018

47 keer bekeken
Van welke plant zijn deze zaaddozen?
Lees verder...
Forumonderwerp welke struik of bloem is dit?

Gepubliceerd: 17 mei 2018

45 keer bekeken
Deze vrij grote geelgroene struik zag ik in een tuin. Weet iemand de naam?
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant in het bos.

Gepubliceerd: 17 apr 2018

55 keer bekeken
Geen idee welke plant ik hier op de plaat heb vastgelegd. Deze staat in een bos rondom een moerasgebied. Wie heeft een idee in welke richting ik moet zoeken?
Lees verder...
Forumonderwerp hoe deze onbekende plant stekken?

Gepubliceerd: 21 mrt 2018

111 keer bekeken
Ik vond deze plant op kantoor. Jaren geleden was het een grote plant met enorme bladeren en af en toe een witte bloem. Nu zijn alleen deze twee wortels over met aan het uiteinde nog nieuwe uitlopers.
Lees verder...
Forumonderwerp welke bloem

Gepubliceerd: 16 jun 2017

28 keer bekeken
Ik heb deze plant al enkele jaren, en nog altijd zonder naam ,kan iemant mij helpen??
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet hoe deze licht roze bloem heet?

Gepubliceerd: 08 jun 2017

135 keer bekeken
Weet iemand welke bloem die licht roze, soort kelkvormige bloemen heten?
Lees verder...
Forumonderwerp welke planten zijn dit?

Gepubliceerd: 10 mei 2017

7 keer bekeken
Ik heb hier twee planten die ik niet ken, en ik zou er graag van weten welke het zijn. Groenten,
Lees verder...
Forumonderwerp weet iemand welke bloem dit is?

Gepubliceerd: 11 okt 2016

12 keer bekeken
Deze bloem stond in het bos in Reuver (limburg). Ik weet niet zeker of het een bosplant is, want er wordt ook wel eens tuinafval gedumpt. De bladeren lijken op een orchidee, alleen de bloem heb ik nog nooit gezien.
Lees verder...
Forumonderwerp welke bloem is dit?

Gepubliceerd: 20 aug 2016

6 keer bekeken
We kwamen deze bloem tegen in een tuin in Engeland en vroegen ons af hoe de naam is.
Lees verder...
Forumonderwerp graag uw mening en naam van deze 2 planten

Gepubliceerd: 20 aug 2016

1 keer bekeken
plant 1 Waarschijnlijk in berm inzaai mengsel van de gemeente Mooi blauwe plant
Lees verder...
Forumonderwerp welke witte bloem is dit, groeit in oostenrijk

Gepubliceerd: 14 aug 2016

8 keer bekeken
Wie wet de naam van deze plant met wit/groene bloemetjes. Ik vond hem op een hoogte van ca. 1500 meter in Oostenrijk.
Lees verder...
Stel een tuinvraag