Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp geurend in tuin rijksmuseum

Gepubliceerd: 04 jun 2022

34 keer bekeken
Zojuist prachtige geurende plant tegengekomen in de tuin van het Rijksmuseum. Wie weet hoe deze heet? vriendelijke groet van Mirjam 
Lees verder...
Forumonderwerp wie kent deze plant/cactus

Gepubliceerd: 22 mrt 2021

43 keer bekeken
Hallo, deze 2 planten staan bij een 92 jarige man die ze al zeker 40-50 jaar heeft....echter ik heb deze nog nooit ergens gezien en we zouden graag willen weten wat voor plant dit is.........
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet welke plant dit is

Gepubliceerd: 01 aug 2020

43 keer bekeken
Deze groeit in mijn tuin en wordt steeds groter, de bladeren vind ik niet zo fijn aanvoelen. Er komen nu ook bloemenknopjes.  Wie weet wat dit is?
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet hoe deze plant heet?

Gepubliceerd: 13 jul 2019

25 keer bekeken
Iemand die weet hoe deze tuinplant heet? Hij komt uit een zuid Eurpees land.
Lees verder...
Forumonderwerp wie kan mij vertellen wat dit is?

Gepubliceerd: 20 dec 2018

178 keer bekeken
Kreeg deze week een mooie tak,maar ik kan deze nergens terug brengen,mischien dat iemand dit weet. Stengel is houtachtig en hol van binnen, zaadjes zijn 3a4 mm groot en zwart glanzend, hangen in trossen.
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze plant?

Gepubliceerd: 22 sep 2018

46 keer bekeken
Ik weet niet of deze twee planten hetzelfde zijn, maar het lijkt wel zo. Vooral die laatste is een vreemd geval, waarbij de struik (ongeveer 2,5 meter hoog) vol met kale takken zit en dan ook nog deze bladeren.
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet hoe deze plant heet?

Gepubliceerd: 24 jun 2018

59 keer bekeken
Beste forumleden,
Lees verder...
Forumonderwerp help ik zoek me suf

Gepubliceerd: 23 mei 2018

41 keer bekeken
Kijk eens, wat een aparte bloemen. Ze zijn kleverig, je ziet af en toe druppels aan de bloem hangen.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant

Gepubliceerd: 07 apr 2018

40 keer bekeken
Hallo, wie weet hoe deze plant heet? Alvast bedankt voor de informatie. groetjes Ton
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze plant

Gepubliceerd: 08 aug 2017

84 keer bekeken
Wie weet Joe deze plant heet. De stengel lijkt qua uiterlijk een beetje bamboe-achting. Plant was ongeveer 2 meter hoog.
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze plant

Gepubliceerd: 20 jul 2017

37 keer bekeken
Hallo,wie weet hoe deze plant heet. bvd Gerrie
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet hoe deze mooie plant heet?

Gepubliceerd: 25 jun 2017

52 keer bekeken
Buurvrouw Annemarie heeft deze fraaie planten in haar tuin en zou er graag de naam van weten. Ik kan er haar niet mee helpen maar u misschien wel? Wij horen het graag!
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet hoe deze plant heet?

Gepubliceerd: 09 mei 2017

189 keer bekeken
Ik kreeg ooit een exemplaar van deze plant cadeau maar heb geen idee hoe hij heet. Heeft zich vermeerderd, heb nu ook stekjes (die 't heel goed doen). Gek ding, ziet eruit als een soort 'vetbol' waar lange slierten groen uitkomen.
Lees verder...
Forumonderwerp australische schoonheid

Gepubliceerd: 14 apr 2017

4 keer bekeken
Mijn vriendin die in Australië op vakantie is, kwam daar dit moois tegen. Ze vroeg of ik deze plant kende. Ik ken hem niet en kan het ook niet vinden op internet. Wie weet hoe deze plant heet?
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie plant

Gepubliceerd: 14 apr 2017

4 keer bekeken
Wie weet hoe deze plant heet??
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze plant?

Gepubliceerd: 02 dec 2016

10 keer bekeken
Beste mensen,
Lees verder...
Forumonderwerp vondst exotische plant in het wild

Gepubliceerd: 13 okt 2016

70 keer bekeken
Onlangs vond ik een plant die ik niet thuis kon brengen (figuurlijk), het gaat mogelijk om een nicotiana
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze plan?

Gepubliceerd: 12 jun 2016

4 keer bekeken
Wie weet hoe deze plant heet? Ik wacht graag uw reactie af.
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet hoe deze (snij)bloem heet?

Gepubliceerd: 06 jun 2016

207 keer bekeken
Ik ben op zoek naar de naam van deze bloem/plant, het is een snijbloem met zachte blaadjes. Het heeft geen geel hart zoals bij een vergeet-mij-niet, maar is meer lila-roze. Bedankt alvast!
Lees verder...
Forumonderwerp lavatera 'barnsley'

Gepubliceerd: 23 apr 2016

2 keer bekeken
Ik ben opzoek naar een lavatera die minder in de breedte groeit en vooral in de hoogte.
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet hoe deze plant heet?

Gepubliceerd: 29 okt 2015

7 keer bekeken
Hallo, ik ben net nieuw hier, heb me aangemeld omdat ik opzoek ben naar de naam van deze plant (of struik?) Zie foto.
Lees verder...
Forumonderwerp naam plant

Gepubliceerd: 11 okt 2015

2 keer bekeken
Wie weet hoe deze kamerplant heet
Lees verder...
Forumonderwerp welke bloem/plant is dit

Gepubliceerd: 29 aug 2015

8 keer bekeken
We zagen deze bloem/plant deze zomer in Frankrijk en hopen dat deze ook in onze tuin kan groeien. Wie weet hoe deze heet en of het hier ook groeit?
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 27 aug 2015

1 keer bekeken
Deze plant is plm. 40 cm hoog en groeit langs de rand van de tuin in halfschaduw op zandgrond. bloeit van begin juli tot nu (eind augustus). Is het een tuinplant? Wie weet hoe hij heet?
Lees verder...
Forumonderwerp onbekend onkruid/plant

Gepubliceerd: 10 jul 2015

2 keer bekeken
Wie weet hoe dit onkruid of deze plant heet?Kan de naam nergens op internet vinden en vind het wel interessant. De plant prikt/steekt als je hem aanraakt.Geeft net zo een steek gevoel als een brandnetel op het begin.
Lees verder...