Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp sundaville overhouden in de winter?

Gepubliceerd: 11 sep 2015

111 keer bekeken
Mijn witte sundaville bloeit nog mooi. Maar deze kan straks als het kouder gaat worden niet buiten blijven staan. Ik wil hem graag overhouden maar waar kan ik de plant (staat in een pot) het beste neerzetten in de herfst/winter.
Lees verder...
Forumonderwerp welke (kuip)plant is dit

Gepubliceerd: 26 aug 2015

2 keer bekeken
We kwamen deze (kuip) plant tegen op een terras en vragen ons af wat de naam is?
Lees verder...
Forumonderwerp sundaville plant

Gepubliceerd: 13 mrt 2015

84 keer bekeken
Hallo, ik heb van vorig jaar 2 sundaville planten nu met de winter heb ik ze in een kot gezet.. waar te weinig licht binnen en is heel de plant uitgedroogd, nu heb ik wel gezien dat er precies een paar nieuwe blaadjes
Lees verder...
Forumonderwerp plant identificatie

Gepubliceerd: 04 sep 2014

1 keer bekeken
Tijdens het wandelen deze prachtige groene plant tegen gekomen met roze bloemen. Kan iemand mij helpen deze plant te identificeren? alvast bedankt
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie plant

Gepubliceerd: 20 jul 2011

1 keer bekeken
We kregen onlangs een plant cadeau. De enige informatie die we kregen was dat de plant niet winterhard is.Deze plant lijkt te kunnen klimmen, maar niet zelfhechtend. Heeft een groen glimmend blad.
Lees verder...
Forumonderwerp tuinplant, naam vergeten, help

Gepubliceerd: 14 okt 2010

3 keer bekeken
Vorig jaar heeft deze plant het niet gehaald -vorst :( - maar deze winter wil ik proberen te laten overleven, heb ergens al gelezen hoe maar ik weet de naam niet meer !Al vele pictures op Inet bekeken, duizeld me nu een beetje ;)
Lees verder...
Forumonderwerp sundaville

Gepubliceerd: 08 mei 2010

11 keer bekeken
Hallo,ik heb een sundaville kado gekregeneen zeer mooie plant!Ik wil hem graag in mijn voortuinin een plantenbak doen.Met tralis, zodat de sunsaville mooi kan groeien.
Lees verder...
Forumonderwerp afscheiding maken op een muurtje

Gepubliceerd: 29 jul 2008

3 keer bekeken
Ik wil een afscheiding maken op een muurtje. De buren hebben daar een terras en ik heb daar mijn wasruimte. Voor een beetje privacy denk ik dat het niet anders is dan wat potplanten er neer te zetten. Heeft iemand een idee.
Lees verder...