Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp wat zijn de namen van deze bloemen/planten?

Gepubliceerd: 30 mei 2016

91 keer bekeken
Hallo beste lezer,
Lees verder...
Planten skimmia japonica 'rubella'

Gepubliceerd: 24 jun 2015

23 keer bekeken
De nederlandse naam is Skimmia, familie van de
Lees verder...
Forumonderwerp skimmia japonica 'rubella'

Gepubliceerd: 01 apr 2015

1 keer bekeken
Hoever moet ik de planten uit elkaar zetten?
Lees verder...
Forumonderwerp skimmia japonica 'veitchii'

Gepubliceerd: 30 okt 2014

2 keer bekeken
Vorig jaar planten gekocht met bessen ,nu bloeiende planten .wanneer geeft ze weer bessen ? vriendelijke groet,Johan.
Lees verder...
Forumonderwerp skimmia japonica rubella

Gepubliceerd: 25 okt 2014

3 keer bekeken
Hallo luitjes , ik heb een paar skimmia's japonica rubella gekregen en wil ze in de tui
Lees verder...
Forumonderwerp advies over vernielde skimmia japonica

Gepubliceerd: 01 aug 2014

144 keer bekeken
Beste tuinvrienden,
Lees verder...
Forumonderwerp skimmia japonica 'rubella'

Gepubliceerd: 25 jun 2014

14 keer bekeken
onze skimmia laat allemaal blad vallen, is hier iets aan te doen of is dat normaal?
Lees verder...
Forumonderwerp graag tips voor wintergroene schaduwstruik

Gepubliceerd: 28 apr 2014

10 keer bekeken
Hallo allemaal, allereerst mijn complimenten voor dit leuke forum. :-) Ik ben op zoek naar een struik om aan de voorkant (noordkant) van ons huis te planten.
Lees verder...
Forumonderwerp plantencombinatie

Gepubliceerd: 28 aug 2013

52 keer bekeken
Dag allen,Ik wil het e.e.a. navragen over het combineren van planten in mijn tuin.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 16 sep 2012

0 keer bekeken
Ik ben nog geen ervaren tuinier en er staan meerdere planten in onze tuin waarvan wij graag zouden weten wat het is zodat we ze op de juiste manier kunnen onderhouden. Graag uw hulp.
Lees verder...
Forumonderwerp verzorging planten

Gepubliceerd: 01 jul 2012

5 keer bekeken
Ik ben een leek op plantengebied en wil graag leren om mijn planten goed te verzorgen.Wie kan mij raad geven?Bij voorbaat dank. Ik heb de volgende planten in potten op mijn terras staan.
Lees verder...
Forumonderwerp een 8-tal planten e.d waarvan ik de naam niet weet

Gepubliceerd: 03 apr 2012

18 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp groenblijvende heester die bloeit ?

Gepubliceerd: 11 aug 2011

1 keer bekeken
Bij mij in de tuin staan enkele Rhododendrons die door de vorige bewoners zijn geplant. Ik zou ze willen vervangen omdat ze me te groot worden, zowel te hoog als te breed.
Lees verder...
Forumonderwerp wat zijn dit voor heesters / planten? (in 1 topic)

Gepubliceerd: 24 jul 2010

3 keer bekeken
Om puinhoop op jullie forum te voorkomen maak ik 1 topic voor mijn andere 16 vragen. Ik hoop de rest te kunnen verwijderen. Mijn dank voor jullie antwoorden is zeer groot.
Lees verder...
Forumonderwerp mannetje of vrouwtje skimmia?

Gepubliceerd: 26 nov 2009

313 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp wederom plant uiit tuin buren?

Gepubliceerd: 17 sep 2009

2 keer bekeken
Wie weet welke plant dit is. Wederom gered uit de tuin van de buren. Kan ik deze ook delen want hij is voor de plek die ik heb wat te groot. Hartelijk dank wederom.
Lees verder...
Forumonderwerp wie herkent deze bomen en struiken?

Gepubliceerd: 16 mei 2009

131 keer bekeken
Hallo, ben net verhuisd en heb een aardig tuintje nu, alleen weet ik niet welke bomen en struiken er allemaal in de tuin staan. Tuinieren is voor mij nog maar het begin... :)
Lees verder...
Forumonderwerp beplanting op graf

Gepubliceerd: 13 sep 2008

7 keer bekeken
op het graf van mijn vader is een plaats in de vorm van een uitlopende rivier overgelaten voor planten. Ik ben op zoek naar een geschikte soort (of twee soorten door elkaar) die in de winter groen blijft en zolang mogelijk bloemen geeft.
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze plant?

Gepubliceerd: 05 jun 2008

0 keer bekeken
Dit plantje zie je eigenlijk overal, behalve de naam!In de winter heeft dit plantje rode besjes en in het voorjaar worden ze wit. Alvast bedankt!
Lees verder...
Forumonderwerp winterharde kuipplanten

Gepubliceerd: 21 mrt 2008

0 keer bekeken
Wij hebben de voortuin veranderd. Deze ligt op het noorden en er grenzen 4 grote eikenbomen aan. Nu hebben we er 5 potten neergezet met een hoogte van 45cm en een diameter 35cm.
Lees verder...
Forumonderwerp balkon op het noorden

Gepubliceerd: 10 nov 2006

14 keer bekeken
Ik heb een balkon op het noorden. Omdat het aan de straatkant is wil ik er toch iets moois van maken, met bakken aan de balustrade enzo. Iemand goeie ideeen?Ik wil het liefst hanggeraniums of wordt dit helemaal niks?
Lees verder...
Forumonderwerp bladhoudende struiken / bomen?

Gepubliceerd: 22 aug 2006

24 keer bekeken
Wij willen tussen de schutting en het gras wat stuiken / kleine boompjes planten die winterhard zijn en het liefst bladhoudend. Heeft iemand een tip voor een mooie sierstruik?
Lees verder...
Forumonderwerp geurenende struiken...

Gepubliceerd: 30 apr 2006

0 keer bekeken
Ik wil een Pieris in mijn tuin gaan vervangen voor een compacte struik die ook nog eens
Lees verder...
Stel een tuinvraag