Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp welke plant kan dit zijn

Gepubliceerd: 31 jul 2021

47 keer bekeken
Ineens verscheen deze plant in onze tuin. Heeft nog geen bloem(en). Weet iemand hoe die heet? Bert & Janette
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze bloem?

Gepubliceerd: 18 jun 2018

44 keer bekeken
Ik zag deze plant in de heemtuin, maar zelfs daar weten ze niet wat het is.
Lees verder...
Forumonderwerp help ik zoek me suf

Gepubliceerd: 23 mei 2018

41 keer bekeken
Kijk eens, wat een aparte bloemen. Ze zijn kleverig, je ziet af en toe druppels aan de bloem hangen.
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze plant ?

Gepubliceerd: 29 jun 2017

68 keer bekeken
Dag, Een vriend vraag me naar de naam van deze plant. Geen stengelbladen. Stengel 20 cm lang en 1,5 mm dik. Bloem 1,5 cm. Bij voorbaat dank !
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze plant/bloem?

Gepubliceerd: 08 jun 2017

107 keer bekeken
Deze plant/bloem zie ik hier in de omgeving veel staan. Hij bloeit vrij lang in het seizoen.
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet hoe deze (snij)bloem heet?

Gepubliceerd: 06 jun 2016

207 keer bekeken
Ik ben op zoek naar de naam van deze bloem/plant, het is een snijbloem met zachte blaadjes. Het heeft geen geel hart zoals bij een vergeet-mij-niet, maar is meer lila-roze. Bedankt alvast!
Lees verder...
Forumonderwerp welk plant is dit?

Gepubliceerd: 11 mei 2016

0 keer bekeken
Hallo, in mijn moeders tuin is deze gast aan komen waaien. Wij hebben geen idee hoe deze heet. De bloem gaat open en sluit afhankelijk van de aanwezigheid van licht. Als iemand hier het antwoord op weet zou dat geweldig zijn.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 13 sep 2015

2 keer bekeken
Ik was vanmiddag in de kasteeltuin van Hemmen, waar ik een wonderschone bloem zag. Hij was zeker wel 25 cm in doorsnede. Hoogte ongeveer 1.80 meter. Kan iemand mij vertellen hoe deze plant heet, want dan kan ik er meer van lezen op internet.
Lees verder...
Forumonderwerp welke bloem/plant is dit

Gepubliceerd: 29 aug 2015

8 keer bekeken
We zagen deze bloem/plant deze zomer in Frankrijk en hopen dat deze ook in onze tuin kan groeien. Wie weet hoe deze heet en of het hier ook groeit?
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze plant?

Gepubliceerd: 29 jul 2015

8 keer bekeken
Deze plant bloeit elk jaar in mei/juni. Halverwege het blad ontstaat een groene, eerst nog platte knop. Die groeit uit tot een echte, witte bloemknop. Na enkele dagen gaat deze open, in zeer korte tijd.
Lees verder...
Forumonderwerp weet iemand hoe deze plant heet?

Gepubliceerd: 14 jun 2015

18 keer bekeken
Bij een bezoek aan een kwekerij voor liefhebbersplanten heeft mijn zus zaad van een plant meegenomen. Wij kunnen niet vinden hoe de plant heet. wellicht weet iemand het.
Lees verder...
Forumonderwerp margrietachtige bloem?

Gepubliceerd: 19 apr 2015

61 keer bekeken
Kent iemand deze plant? Heb hem gister gekregen maar er zat geen label bij. En de gever wist ook niet hoe hij heet. Nu weet ik niet of ie zon of schaduw
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze bloem (plant)

Gepubliceerd: 01 apr 2015

1 keer bekeken
Gespot in een verlaten gebied in de Algarve. Dit is wel de enige foto die ik heb. Ka iemand haar determineren ?
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 31 jul 2014

0 keer bekeken
Hoi allen, via via hierop gewezen omdat ik geen idee heb hoe deze plant heet. Ik wil graag kunnen opzoeken hoe en wanneer te snoeien. Het zou zonde zijn als ik 'm verkeerd snoei want persoonlijk vind ik het een mooie plant.
Lees verder...
Forumonderwerp naam bloem / plant

Gepubliceerd: 25 jul 2014

3 keer bekeken
Kan iemand mij vertel hoe deze bloem / plant heet ? Is n soort vetachtige plant
Lees verder...
Forumonderwerp plant met gele bloem

Gepubliceerd: 26 apr 2014

42 keer bekeken
Zie de foto van de bewuste plant. De bloemen gaan 's nachts dicht en overdag open. Hoe heet deze plant?
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze plant?

Gepubliceerd: 22 mrt 2014

10 keer bekeken
Wie kan mij zeggen wat voor plant dit is?Ik heb twee keer in ongeveer 14 jaar tijd èèn prachtige bloem gehad.
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet welke dracaena plant dit is

Gepubliceerd: 02 nov 2013

89 keer bekeken
ik heb een dracaena plant gehad dit is van een grote plant afgebroken en heb het in een pot met aarde gedaan en is verder gaan groeien
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze struik?

Gepubliceerd: 11 okt 2013

1 keer bekeken
goede middag,Ik ben op zoek naar de naam van deze struik. Staat bij iemand anders en de gegevens die ik heb gekregen zijn: gele kleine bloem in het voorjaar. Geen
Lees verder...
Forumonderwerp wat is dit voor plant? (blauwe bloem)

Gepubliceerd: 01 sep 2013

9 keer bekeken
Wie weet hoe deze plant heet? Ik wil hem graag een goede plek geven in de tuin maar moet dan eerst weten waar hij het liefste staat. Alvast bedankt voor het medenken!
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze bloem?

Gepubliceerd: 25 jul 2013

0 keer bekeken
Nog een bloem waarvan ik de naam graag zou willen weten.En is dit een vaste plant? Groet Aukje
Lees verder...
Forumonderwerp weet iemand hoe deze plant heet?

Gepubliceerd: 25 jul 2013

3 keer bekeken
Ik zou graag weten hoe deze plant heet. Ik heb helaas geen betere foto. De bloem lijkt wel een beetje op een ananas. Alvast bedankt. Aukje
Lees verder...
Forumonderwerp wandelende lelie? hoe heet deze plant?

Gepubliceerd: 12 mrt 2013

64 keer bekeken
De plant heeft lelieachtigblad,lange slap hangende .In het voorjaar kome er meestal aan het uiteinde van het blad orchidee-lelie-achtige lila bloemen aan met een soort tijgerstreepje.1 dag blijft de bloem.soms bloeit er 2 of 3 keer eenzelfde bloem
Lees verder...
Forumonderwerp naam van deze plant a.u.b.

Gepubliceerd: 02 feb 2013

0 keer bekeken
Beste plantenliefhebbers Wie kan mij de naam van deze plant vertellen?b.v.d. Fanny
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet welke plant dit is?

Gepubliceerd: 18 dec 2012

2 keer bekeken
Wie weet welke plant dit is?
Lees verder...
Stel een tuinvraag