Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp sering op zoek naar xon

Gepubliceerd: 23 aug 2023

29 keer bekeken
Hoi,  Mijn sering groeit nogal richting de zon. Nu wil ik er een paal naast zetten om hem wat rechter te krijgen maar waarschijnlijk moet ik hem ook snoeien wat moet ik precies snoeien om hem wat recht te krijgen.  Grt Lody
Lees verder...
Forumonderwerp sering op stam ziek?

Gepubliceerd: 15 sep 2022

55 keer bekeken
Ik heb een sering op stam die er zo uit ziet bruin gekruld blad  er zitten wel allemaal knopjes op de takken die gezond zijn(zijn groen dus niet dood)
Lees verder...
Forumonderwerp wat groeit daar in mijn tuin

Gepubliceerd: 15 aug 2022

51 keer bekeken
Hallo, ik heb mij net aangemeld omdat ik graag een oplossing zou krijgen over wat voor soortplant al sinds 2 jaar [2020 voor het eerst opgemerkt]in mijn tuin groeid.Deze plant is vanzelf "op komen dagen" :-)
Lees verder...
Forumonderwerp schimmel in amerikaanse sering?

Gepubliceerd: 29 mrt 2021

247 keer bekeken
Langs een tuinmuur hebben we een haag van Amerikaanse sering. Maar helaas lijkt deze in de winter een enorme knauw te hebben gehad. De onderlaag is dor en dood en heeft op sommige takken zitten witte stippeltjes.
Lees verder...
Forumonderwerp wie ben ik?

Gepubliceerd: 05 okt 2020

29 keer bekeken
Blijft wel lang frisgroen.
Lees verder...
Forumonderwerp bladeren van mijn seringen worden volledig kaal gevreten maar geen idee wat of hoe

Gepubliceerd: 20 jul 2020

482 keer bekeken
Beste,
Lees verder...
Forumonderwerp sering a 'andenken an ludwig spath'

Gepubliceerd: 08 mei 2020

25 keer bekeken
Het is me niet duidelijk hoe dit forum werkt. Ik heb deze vraag al eerder ingediend, maar vind 'm nergens terug. Dus nog maar eens:
Lees verder...
Forumonderwerp amerikaanse sering onder de witte uitslag?

Gepubliceerd: 07 okt 2019

378 keer bekeken
Een kennis van me stuurde me een foto met de vraag of ik wist wat er op de stam van haar Amerikaanse sering zit. Ik heb geen idee. Het lijkt een soort schimmel,maar het zit er wel erg dik op.
Lees verder...
Forumonderwerp s oeien

Gepubliceerd: 30 jul 2019

3 keer bekeken
Ik heb hier in de tuin een roos en een sering staan die wel hard groeien maar geen bloemen geeft weet niet wat de vorige bewoner heeft gedaan maar wat kan of moet ik doen mvg
Lees verder...
Forumonderwerp aparte heester

Gepubliceerd: 26 jun 2019

38 keer bekeken
Wie weet wat voor heester dit is? Hij bloeit nu eind juni
Lees verder...
Forumonderwerp sering snoeien

Gepubliceerd: 16 jun 2019

94 keer bekeken
Ik heb mijn witte sering tot 50 cm.boven de grond radicaal teruggesnoeid.Loopt deze weer uit en wanneer krijgt hij dan weer bloemen?
Lees verder...
Forumonderwerp sering steunen

Gepubliceerd: 02 jun 2019

35 keer bekeken
Hoi, Ik heb 2 seringen in de tuin die allebei nu denk ik 3-4 jaar oud zijn en iets maar dan 2 meter hoog. Bovenin hebben ze best wat takken en bald en komen er ook af en toe bloemen maar destam is bei beide nog erg dus.
Lees verder...
Forumonderwerp sering

Gepubliceerd: 11 nov 2018

80 keer bekeken
ik heb een sering in de tuin staan en die is nu ongeveer 3,5 meter hoog en die wil ik graag een eind verkorten aangezien ik een groentje zonder groen vingers ben vraag ik graag om advies mvg P.Stap
Lees verder...
Forumonderwerp vormsnoei conifeer?

Gepubliceerd: 28 mrt 2018

147 keer bekeken
Deze conifeer heeft weer nieuwe uitlopers, ik wil er iets moois van maken. Hoe kan ik hier een kegelvorm van maken en wanneer moet ik dan gaan scheren? Hij mag niet veel groter worden als het naast gelegen boompje worden. mvg Henry.
Lees verder...
Forumonderwerp sering doet het niet goed

Gepubliceerd: 10 okt 2017

465 keer bekeken
Dag,
Lees verder...
Forumonderwerp sering bruin opgekrikt blad en bruine spikkels

Gepubliceerd: 24 sep 2017

3,412 keer bekeken
Mijn sering is 1,5 jaar oud en begon als hout en sinds een maand heeft de sering allemaal opgekruld blad, alsof het is verbrand en ook bruine spikkels in het blad. Wat zou dit kunnen zijn? En hoe moet ik dit behandelen? Alle tips zijn welkom 
Lees verder...
Forumonderwerp probleem met mijn seringenboom

Gepubliceerd: 23 aug 2017

298 keer bekeken
Hallo, het gaat niet goed met mijn seringenboom. Het betrof eerst 1 tak waarvan de blaadjes krom trekten echter het zit nu op meerdere plekken . Het blad van veel takken zijn aangedaan.
Lees verder...
Forumonderwerp we kent deze struik

Gepubliceerd: 20 aug 2017

70 keer bekeken
Het is een struik zo groot als een sering, gewoon in de gemeentetuin. Weet iemand hoe deze heet? Zou m wel in onze tuin willen.
Lees verder...
Forumonderwerp sering

Gepubliceerd: 13 aug 2017

59 keer bekeken
ik heb een sering staan maar hij heeft in 3 jaar tijd nog niet gebloeid wat moet ik doen 
Lees verder...
Forumonderwerp sering lijkt af te sterven

Gepubliceerd: 24 jul 2017

219 keer bekeken
Beste,
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze plant?

Gepubliceerd: 19 jul 2017

39 keer bekeken
Hoe heet deze plant? Alvast bedankt! 
Lees verder...
Forumonderwerp sering gaat opnieuw bloeien?

Gepubliceerd: 11 jun 2017

18 keer bekeken
eerder deze geplaatst, maar die is inmiddels op slot.
Lees verder...
Forumonderwerp struik of boom?

Gepubliceerd: 06 jun 2017

25 keer bekeken
Deze struik of boom groeit sinds 2 jaar in mijn tuin. Er komen een tiental takken vanuit de grond uit 1 punt omhoog. Ze liggen door de border. Ik heb er enkele opgebonden om te kijken wat er gebeurt.
Lees verder...
Forumonderwerp wat voor struikje ?

Gepubliceerd: 30 mei 2017

8 keer bekeken
Kan iemand me informeren over de naam van dit struikje. Het labeltje ervan is verloren gegaan. Hij bloeit erg mooi op het ogenblik bvd Wim
Lees verder...
Forumonderwerp welke struik is dit?

Gepubliceerd: 16 mei 2017

12 keer bekeken
welke struik is dit en kan die voller bloeien ?
Lees verder...