Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp ipomoea batata "sweet caroline raven"

Gepubliceerd: 07 nov 2022

15 keer bekeken
ben op zoek naar zaden of stekjes van genoemde Ipomoea, ook een adres waar ze koop zijn is van harte welkom
Lees verder...
Forumonderwerp plant met donkere bladeren

Gepubliceerd: 27 aug 2017

196 keer bekeken
Gisteren heb ik deze plant in de hortus in Leiden gefotografeerd. Weet iemand om welke plant het gaat? Ik ben benieuwd! Hans
Lees verder...
Forumonderwerp welk blad is dit?

Gepubliceerd: 30 jul 2017

112 keer bekeken
Kan iemand mij vertellen welk groen blad dit is.
Lees verder...
Forumonderwerp is dit een woekeraar of een aanwinst

Gepubliceerd: 13 jun 2017

372 keer bekeken
Ik heb in maart mijn tuin laten ophogen met tuinaarde. Nu komt er op verschillende plekken een klimmer op die ik zelf niet gezaaid heb. Is dit een woekeraar of laat ik 'm met rust?
Lees verder...
Forumonderwerp welk klimplantje is dit?

Gepubliceerd: 15 sep 2016

6 keer bekeken
Ik heb een zakje gemengde éénjarige klimplanten gezaaid eerder dit jaar en één van de 2 die opkwamen is deze, die ik nog nooit gezien heb. Hij begon pas in augustus te klimmen en slingert omhoog rond een stok.
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze plant?

Gepubliceerd: 13 mei 2016

1 keer bekeken
Ik wil graag deze plant in mijn tuin hebben, maar daarvoor moet ik wel de naam ervan weten. Alvast bedankt, Charlize
Lees verder...
Forumonderwerp plant info.

Gepubliceerd: 22 sep 2015

0 keer bekeken
Heb deze klimmer in Spanje gezien en er wat zaadjes van meegenomen er zijn ondertussen 4 plantjes opgekomen en wil graag weten hoe deze klimmer heet zodat ik wat gegevens kan opzoeken
Lees verder...
Forumonderwerp ipomoea indica

Gepubliceerd: 23 aug 2015

18 keer bekeken
waarom heb ik veel blad en weinig bloemen in mijn Ipomoea Indica? Hij staat in de volle zon in zuid frankrijk.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant

Gepubliceerd: 02 aug 2015

0 keer bekeken
Hallo :),
Lees verder...
Forumonderwerp ipomoea

Gepubliceerd: 26 apr 2015

7 keer bekeken
Ik heb zaadjes van Ipomoea Tricolor (blauwe klimmende winde) maar vraag me af of ik dit jaar nog bloemen te zien krijg wanneer ik ze deze week zaai. Dat is dus de vraag. Tevens is de vraag of deze reeds voorgekweekt
Lees verder...
Forumonderwerp idee over bloeiende klimmer

Gepubliceerd: 21 sep 2014

21 keer bekeken
Hallo iedereen, Wij wonen in een hoekwoning, en de westmuur is helemaal kaal. Geen raam, deur e.d. Ik ben op zoek naar een sterke klimmer voor deze muur.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plantensoort is dit?

Gepubliceerd: 13 jul 2014

3 keer bekeken
Hallo iedereen, Mijn dochter had enkele zaadjes gekregen die ze meteen geplant heeft. Dit is het resultaat na enkele weken.
Lees verder...
Forumonderwerp wie heeft zaden van de kleine rode morning glory?!

Gepubliceerd: 21 mei 2014

0 keer bekeken
Dag allen,Ik zoek al heel lang de zaden van de rode kleine Morning Glory.Wie kan mij helpen?met vriendelijke groet,Marjan Houpt
Lees verder...
Forumonderwerp vreemde uitwas op bladeren van een zoete aardappel

Gepubliceerd: 08 apr 2014

101 keer bekeken
vorig najaar heb ik uit een winkel een zoete aardappel meegenomen die begon uit te lopen zoals een aardappel...ik heb die in water laten spruiten en een paar van de scheutjes opgepot.
Lees verder...
Forumonderwerp verrassende klimplanten mix

Gepubliceerd: 24 aug 2013

2 keer bekeken
Dat stond er op het zakje van de zaadjes....Verrassend zijn ze zeker :-)Kan iemand mij aan de namen helpen? Gr. Patricia de meest verrassende. Het lijkt wel een meloen maar dan wel een hele kleine...
Lees verder...
Forumonderwerp welke klimmer?

Gepubliceerd: 23 jun 2013

3 keer bekeken
Goedenavond,
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit

Gepubliceerd: 16 feb 2013

67 keer bekeken
Kan mij iemand vertellen welke plant dit is gezien in duitsland het zwarte woud als hangplant speciaal de groen bladerenBedankt het is inderdaad Ipomoea batatas 'Marguerite' Süsskartoffel Zierwinde
Lees verder...
Forumonderwerp bloeiende heester

Gepubliceerd: 08 jan 2013

0 keer bekeken
Wie weet de naam van een nu bloeiende heester, bloeiende op het kale hout, kleine roze witte toefjes, lekker ruikende, 3 bij 3 cm?Tuincentrum weet het niet, groetjes ipomea
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit: slingerplant met blauwe bloem?

Gepubliceerd: 18 okt 2012

76 keer bekeken
Hallo allen,
Lees verder...
Forumonderwerp bloemen planten floriade

Gepubliceerd: 22 sep 2012

12 keer bekeken
Vandaag naar de Floriade geweest. Prachtig! Er was een aantal planten zonder naambordje waar ik toch graag de naam van zou willen weten. Kunt u mij helpen?1 = wilg?
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 11 aug 2012

1 keer bekeken
Hallo,Een paar weken geleden heb ik wat plantjes gekocht. Ik wist niet wat het was, maar t leek me een bodembedekker en daar was ik naar op zoek. Ik heb het plantje in twee
Lees verder...
Forumonderwerp koude winter slechte zomer pfff..

Gepubliceerd: 14 jul 2012

10 keer bekeken
Koudste zomer in 25 jaar in de maak AMSTERDAM - De gemiddelde temperatuur deze zomer koerst af op een dieptepunt. Met 15,7 graden is de maximumtemperatuur halverwege de zomermaanden het laagst in 25 jaar.
Lees verder...
Forumonderwerp boom met bloemen

Gepubliceerd: 12 jul 2012

2 keer bekeken
Ik zag deze boom met prachtige bloemen meermaals in Sicilie en overal in Mexico. Kunnen jullie me vertellen welke het is, en of hij in een klimaat als Belgie kan overleven? Bedankt!
Lees verder...
Forumonderwerp deze plant weet ik ook niet

Gepubliceerd: 11 jun 2012

1 keer bekeken
heeft iemand ook een idee wat dit voor plant is?De naam?Dan kan ik die ook opzoeken op standplaats, grondsoort etc.Alvast dan jullie wel!
Lees verder...
Forumonderwerp naam enkele planten

Gepubliceerd: 23 mei 2012

1 keer bekeken
Mijn vriendin vraagt me of iemand van jullie de namen kent van deze planten uit Madagascar. wie doet een inspanning
Lees verder...
Stel een tuinvraag