Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp bloeiende meloenpeer verpotten?

Gepubliceerd: 04 jul 2020

26 keer bekeken
Mijn meloenpeer staat in bloei, echter zie ik dat er wortels onderuit de pot komen. Kan ik de plant verpotten of moet ik wachten totdat de vruchten rijp zijn?
Lees verder...
Forumonderwerp ongedierte meloenpeer

Gepubliceerd: 26 jun 2020

36 keer bekeken
Welk ongedierte zit er onder het blad van de meloenpeerplant? En hoe kan ik dit bestrijden?
Lees verder...
Forumonderwerp luis in meloenpeer

Gepubliceerd: 13 okt 2015

11 keer bekeken
Ik heb de pepino (meloenpeer) naar binnen gehaald nu 3 weken geleden, omdat deze plant niet winterhard is. Nu begint hij blad te verliezen, maar zie dat hij onder de luis zit.
Lees verder...
Forumonderwerp meloenpeer

Gepubliceerd: 26 aug 2015

5 keer bekeken
Een meloenpeer is rijp als hij geel van kleur is met paarse strepen. Mijn meloenpeer heeft geen paarse strepen. Wanneer is hij dan rijp?
Lees verder...
Forumonderwerp meloenpeer

Gepubliceerd: 26 jul 2015

1 keer bekeken
Ik heb een mooie meloenpeer in een pot, echter er is een tak van af gebroken. Kan ik deze in water zetten zodat hij gaat wortelen of is ie ten dode opgeschreven?
Lees verder...
Forumonderwerp nachttemperatuur pompoen

Gepubliceerd: 17 mei 2015

96 keer bekeken
Mijn pompoenplant groeit binnen als kool en moet dan ook in de volle grond geplaatst worden. Welke nachttemperatuur kan de pompoenplant hebben? Ik lees 15 graden, maar het is nog geen 8 graden. Hoe lang kan ik de plant binnen houden?
Lees verder...
Forumonderwerp geel blad meloenpeer

Gepubliceerd: 04 mei 2015

13 keer bekeken
Hoe komt het dat mijn meloenpeer geel blad vertoont?
Lees verder...
Forumonderwerp welke fruit plant is dit?

Gepubliceerd: 21 jul 2013

1 keer bekeken
Het enige wat ik weet is dat hij niet winter hard is. Ik dacht eerst mango/meloen. Maar meloen groeit aan stuik en mango lijkt niet op deze plant. Wie weet het?
Lees verder...
Forumonderwerp wat is dit voor struik?

Gepubliceerd: 06 sep 2012

1 keer bekeken
Weet iemand welke struik dit is?
Lees verder...
Forumonderwerp welke vreemde plant is dit?

Gepubliceerd: 14 aug 2012

4 keer bekeken
Ik heb deze plant als stekje gehad en nu zitten er vreemde ronde witte tomaatachtige vruchten in.Kan iemand mij vertellen wat voor plant dit is. Hartelijk dank
Lees verder...
Forumonderwerp waar planten

Gepubliceerd: 27 mei 2012

0 keer bekeken
hallo,ik krijg over een paar dagen een frambozen en meloen/peer plant.nu zijn we een paar maanden geleden we verhuist en heb ik sinds mijn 10de nooit een tuin tot nu gehad.
Lees verder...
Forumonderwerp rare herfst

Gepubliceerd: 04 nov 2011

12 keer bekeken
Is het bij jullie ook zo raar in de tuin?Dat er allerlei planten bloeien die nu niet horen te bloeien?
Lees verder...
Forumonderwerp meloenpeer (pepino)

Gepubliceerd: 28 apr 2011

1 keer bekeken
Tip: a.s. zaterdag worden weer kleine pepinoplantjes aangeboden bij de *idl !Vorig jaar bij mij totaal geen succes,de bloemetjes vielen er af..dus geen enkel vruchtje. Heeft iemand goede ervaring met deze plant ?
Lees verder...
Forumonderwerp pepina gold in de winter

Gepubliceerd: 02 jan 2006

2 keer bekeken
meloenpeer pepina gold in de vaste grond, komt deze de winter door?volgens de verkoper kun je deze plant overhouden, dus heb ik hen in de volle grond gezet.
Lees verder...
Forumonderwerp meloenpeer

Gepubliceerd: 14 okt 2005

1 keer bekeken
Ik heb een tijdje terug al eens een vraag gesteld over de meloenpeer en daar enige reacties op gehad. Ik heb een viertal meloenperen staan die allemaal vrucht dragen. Deze willen niet echt rijp worden maar dat is een ander verhaal.
Lees verder...
Forumonderwerp meloenpeer

Gepubliceerd: 20 jul 2005

59 keer bekeken
Ik heb bij easyplant dit jaar meloenperen gekocht en deze groeien fantastisch. Voor 2 weken terug verschenen ook de eerste bloemen massaal maar die vallen nu ook af en ogenschijnlijk lijken er geen vruchten aan te komen.
Lees verder...
Forumonderwerp meloen

Gepubliceerd: 06 jun 2004

13 keer bekeken
hallo,ik ben dit jaar begonnen met een moestuin en ik heb 3 meloen plantjes gekocht en ik weet niet of het meerjarige planten zijn of niethet gaat om Ananas meloen- galia meloen en zuiker meloen
Lees verder...
Stel een tuinvraag