Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp trompetplant bloeit niet

Gepubliceerd: 12 aug 2018

911 keer bekeken
Al jaren heb ik een trompetbloem, hij groeit goed, staat in de volle zon tegen de schutting aan, is reeds 17 jaar oud, maar er heeft nog nooit een bloem in gezeten......weet iemand waarom hij maar niet in de bloei wil komen?
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit en hoe kan ik deze verwijderen?

Gepubliceerd: 15 jul 2018

76 keer bekeken
Wie kan mij vertellen welke plant dit is en hoe ik deze kan verwijderen? Hij schiet overal tussen de tegels en uit het zand op veel verschillende plekken in de tuin.  Alvast bedankt!
Lees verder...
Forumonderwerp wat heb ik in de tuin groeien?

Gepubliceerd: 03 jun 2018

33 keer bekeken
Hallo, Kan iemand mij vertellen wat wij in onze tuin hebben groeien? Het blaadje lijkt op een beukenblaadje. Groetjes Oliver
Lees verder...
Forumonderwerp campsis radicans 'flamenco'

Gepubliceerd: 27 jun 2016

17 keer bekeken
Is deze plant giftig voor tropische volièrevogels ? (zebravinken - grasparkiet - kanarie )
Lees verder...
Forumonderwerp konijnenvraat

Gepubliceerd: 30 apr 2016

58 keer bekeken
heb een caravan in het bos maar met veel konijnen, welke planten zijn resistent tegen konijnen? zijn hortensia's planten waar ze vanaf blijven? ze vreten alles zelf hulst. Wie weet wat voor planten ik kan gebruiken. groetjes will
Lees verder...
Forumonderwerp campsis radicans

Gepubliceerd: 30 aug 2015

10 keer bekeken
Sinds 2013 heb ik een Campsis Radicans Flamenco, Nederlands Trompetbloem.
Lees verder...
Forumonderwerp campsis radicans 'flamenco'

Gepubliceerd: 10 aug 2015

14 keer bekeken
Hallo, Ik heb in het voorjaar een nieuwe Campsis radicans 'Flamenco' gepland.
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze plant/boom

Gepubliceerd: 03 jul 2015

2 keer bekeken
Een prachtig bloeiende plant/boom in Frankrijk. Wie weet de naam en is deze plant/boom te koop in Nederland ?
Lees verder...
Planten campsis radicans 'flamenco'

Gepubliceerd: 24 jun 2015

15 keer bekeken
De nederlandse naam is Trompetbloem, familie van de Bignoniaceae.
Lees verder...
Planten campsis radicans 'flava'

Gepubliceerd: 24 jun 2015

11 keer bekeken
De nederlandse naam is Trompetbloem, familie van de Bignoniaceae.
Lees verder...
Planten campsis radicans

Gepubliceerd: 24 jun 2015

12 keer bekeken
De nederlandse naam is Trompetbloem, familie van de Bignoniaceae.
Lees verder...
Forumonderwerp altijd verrassend, de inhoud van een damestas.

Gepubliceerd: 11 feb 2015

2 keer bekeken
Ik heb de inhoud van mijn handtas maar eens opgeruimd en daarbij kwam ik een paar zaadpeulen tegen. Kennelijk ooit eens ergens vandaan gerauscht, maar wat was het ook alweer ?
Lees verder...
Forumonderwerp campsis radicans 'flamenco'

Gepubliceerd: 16 jun 2014

2 keer bekeken
Ik heb deze plant nu 3 jaar, maar hij heeft nog niet 1 keer gebloeid. Hoe lang duurt het voordat ze gaan bloeien? Graag hoor ik van u. Met vriendelijke groet,Annie de Ridder
Lees verder...
Forumonderwerp campsis radicans 'flava'

Gepubliceerd: 10 mrt 2014

7 keer bekeken
Heb in de herfst een campsis radicans (waarschijnlijk Flava) gekregen en nu is mijn vra
Lees verder...
Forumonderwerp campsis radicans 'flamenco'

Gepubliceerd: 23 jul 2013

2 keer bekeken
Ik heb al 2 jaar een Campsis radicans, maar hij wil maar niet bloeien.
Lees verder...
Forumonderwerp welke planten staan er in onze border?

Gepubliceerd: 19 mei 2013

15 keer bekeken
We hebben vorig jaar van alles gekregen maar eigenlijk geen benul wat het allemaal is, en hoe het te behandelen. Hebben dus niet echt groene vingers. Graag krijgen we tips en tricks.
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet welke klimplant dit is?

Gepubliceerd: 21 mrt 2013

2 keer bekeken
Dag allemaal, Ik ben pas verhuisd en moet me nu voor het eerst verdiepen in het tuinieren... Er staat hier een plant die erg wild lijkt te groeien/klimmen maar volgens de buren wel weg mooi is als ie bloeit.
Lees verder...
Forumonderwerp welke struik

Gepubliceerd: 13 okt 2012

0 keer bekeken
het is een struik dat in julie tot eind september bloeit rood/gele trompetbloemen als ze uit gebloeit zijn komen er een soort peulen aan de foto is iets te laat genomen
Lees verder...
Forumonderwerp welke tuinplant is dit?

Gepubliceerd: 19 sep 2012

13 keer bekeken
Deze vaste plant is spontaan opgekomen.Is niet wintergroen.Er komen geen bloemen in.Ik denk dat ik de zoomlens heb gebruikt, dus bladeren lijken misschien groter dan ze zijn.Wie weet welke plant dit zou kunnen zijn?
Lees verder...
Forumonderwerp campsis radicans 'flamenco'

Gepubliceerd: 10 sep 2012

14 keer bekeken
Wij hebben halverwege de tuin een pergola dwars over de stoep daar willen we graag campsis
Lees verder...
Forumonderwerp hangplant

Gepubliceerd: 15 mrt 2012

1 keer bekeken
Hallo, voor ons buitenplaatsje in zuid -frankrijk heb ik een hangplant nodig.ik wil hem planten in de volle grond waardoor ie over een saai grijs muurtje kan groeien.Welke is geschikt? en liefst met donkergekleurde bloemen?
Lees verder...
Forumonderwerp campsis radicans flava

Gepubliceerd: 07 sep 2011

2 keer bekeken
Ik heb deze plant nu ongeveer 3 jaar in mijn tuin staan pal op het zuiden,maar de beloofde rijkelijke bloei blijft uit. Ik heb nog geen één bloemetje gezien. Is hier iets aan te doen, en zo ja, wat kan ik doen?
Lees verder...
Forumonderwerp campsis radicans 'flava'

Gepubliceerd: 02 aug 2011

5 keer bekeken
ik heb de plant al een paar jaar, maar nog geen bloemen gezien, hij wordt wel heel fors. Waar ligt dat aan, is de grond niet zuur genoeg hij staat tegen de schutting, niet te nat en als het erg droog is regelmatig water.
Lees verder...
Forumonderwerp campsis radicans

Gepubliceerd: 28 jun 2011

4 keer bekeken
Ik denk dat ik een Tagliabuana heb, zeker weten doe ik dat niet. Ik heb een hoge schutting waar ik hem tegen aan laat groeien, maar in de winter is het zo kaal.
Lees verder...
Forumonderwerp zaad +peul .....welke plant?

Gepubliceerd: 03 apr 2011

100 keer bekeken
Wie weet welke plant hier uit komt?Heb de peul eind zomer meegenomen,maar vergeten foto van de bloem te maken. Zou erg blij zijn als iemand het weet.. Bij voorbaat Dank
Lees verder...