Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp berken vervangen door ...???

Gepubliceerd: 06 okt 2016

31 keer bekeken
Achter in onze tuin staan drie forse berken, omtrek stammen op 1 meter hoogte ongeveer 160 cm. Naar onze mening worden deze bomen te hoog.
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien beuken haag

Gepubliceerd: 23 okt 2015

5 keer bekeken
Hallo, Kan ik morgen nog een beukenhaag snoeien of is het daar te laat voor? Groeten, Roy
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien beukenhaag (fagus)

Gepubliceerd: 10 jul 2015

7 keer bekeken
In het voorjaar heb ik jonge beuken geplant van zo'n 40cm. Deze zijn op een enkele na goed aangeslagen en zullen waarschijnlijk eens gesnoeid moeten worden.
Lees verder...
Forumonderwerp haag fagus sylvatica( beuk) advies nodig

Gepubliceerd: 26 nov 2014

11 keer bekeken
Beste Tuinvrienden,
Lees verder...
Forumonderwerp laurier of taxus haag????

Gepubliceerd: 18 apr 2011

214 keer bekeken
Wij hebben 2,5 jaar geleden een beukenhaag laten plaatsen.Na 2,5 jaar onbeschut te zitten ben ik er nu (echt) klaar mee!Ben er achter gekomen dat beuken niet echt snel groeien en dan moeten ze ook nog eerst aanslaan.....
Lees verder...
Forumonderwerp beukenhaag

Gepubliceerd: 16 mei 2010

5 keer bekeken
We willen misschien een beukenhaag plaatsen.Je kunt kiezen uit verschillende hoogtes, maar kun je een plant van bijv. 1 meter laten groeien tot
Lees verder...
Forumonderwerp bonsai beuk

Gepubliceerd: 02 mei 2010

55 keer bekeken
Hallo, ik ben sinds een jaar of wat bezig met deze bonsai. Ik weet niet of je het een bonsai kunt noemen want eigenlijk doe ik maar wat me goed lijkt.Het is een beuk, een bontbladerige.
Lees verder...
Forumonderwerp oude beukenhaag

Gepubliceerd: 12 mrt 2010

843 keer bekeken
Mag ik nu al mijn oude beukenhaag snoeien tot tegen de stam ?
Lees verder...
Forumonderwerp witte streepjes in mijn heg.

Gepubliceerd: 22 nov 2009

422 keer bekeken
Heb sinds een paar maanden last van witte streepjes(niet wollig) in mijn heg.Ben al bij het tuincentrum geweest en zij vertelde mij dat het luizen waren.Heb de heg twee maal behandeld met bayer tegen hardnekkige luizen.
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien beukenhaag

Gepubliceerd: 30 mei 2009

32 keer bekeken
Ik ben hier vorig jaar komen wonen en denk dat de vorige bewoners het niet zo nauw namen met het snoeien van de beukenhaag.
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien van beukenhaag

Gepubliceerd: 22 apr 2008

3 keer bekeken
Ik heb 2 jaar geleden een beukenhaag aangeplant (de echte beuk, niet de variant die behoort tot de berk). Ik wou deze vorige week (half april) snoeien maar er zijn ondertussen heel wat groene blaadjes verschenen.
Lees verder...
Forumonderwerp bomen/haag

Gepubliceerd: 17 okt 2007

4 keer bekeken
Ik ben op zoek naar een boom in leivorm voor in een kleine tuin. Het is de bedoeling dat de boom met het blad het zicht van de buren op de tuin ontneemt(komt boven tuinmuur uit).
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien van een wilg ?? update

Gepubliceerd: 01 feb 2006

11 keer bekeken
Langs ons stuk land hebben wij een uit de klauwen gegroeide haag staan. We hebben geen idee wat voor bomen het zijn, we denken wilgen? We weten in ieder geval wel dat ze niet zo hoog horen te zijn.
Lees verder...
Forumonderwerp haagbeuk

Gepubliceerd: 14 nov 2005

5 keer bekeken
hi
Lees verder...
Forumonderwerp beuk

Gepubliceerd: 24 jan 2005

0 keer bekeken
Hoi,
Lees verder...
Stel een tuinvraag