Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp kamerplantje

Gepubliceerd: 04 mei 2021

25 keer bekeken
Wie kent de naam van deze zielige plant? En de juiste verzorging want ik ga hem proberen te redden :) 
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet welke plant dit is?

Gepubliceerd: 13 mrt 2020

142 keer bekeken
Hallo plantenkenners, 
Lees verder...
Forumonderwerp plant krijgt snel veel geel blad...

Gepubliceerd: 22 aug 2019

696 keer bekeken
Beste lezer, Deze plant krijgt snel veel geel blad. Dat er op de foto bijna geen geel blad te zien is komt omdat ik een paar dagen geleden al het gele blad heb verwijderd. Maar nu is er alweer een nieuw geel blad.
Lees verder...
Forumonderwerp wie herkent deze kamerplant met donker rode bloem?

Gepubliceerd: 01 mei 2019

40 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp plant lijkt dood te gaan...

Gepubliceerd: 01 jan 2019

252 keer bekeken
Beste lezer,
Lees verder...
Forumonderwerp naam van deze plant?

Gepubliceerd: 20 aug 2017

101 keer bekeken
hoi, ben vanaf vandaag de supergelukkige bezitter van deze prachtige kamerplant. Ken helaas de naam niet en dat zou toch handig zijn qua verzorging, standplaats, .... kan iemand mij helpen? groetjes!!
Lees verder...
Tuinfoto's mijn liefde voor..........

Gepubliceerd: 27 jul 2017

322 keer bekeken
Nog een favoriet:Albizia julibrissin, Perzische slaapboom
Lees verder...
Forumonderwerp rare plant

Gepubliceerd: 03 jan 2017

28 keer bekeken
ik heb een vraagje over een rare plant die we hebben staan. wij noemen hem een vingerplant, omdat de stengel lijkt op op elkaar gestapelde vingers :) dus: de stengel lijkt uit los op elkaar gestapelde segmenten te bestaan.
Lees verder...
Forumonderwerp wie kan ons helpen met de naam van deze plant ?

Gepubliceerd: 11 okt 2016

6 keer bekeken
Beste leden, Wij hebben van een kennis onderstaande plant gekregen. Deze en wij zelf ook niet, weten de naam van deze plantensoort. De plant is licht groen van kleur, en er komen rode bessen in.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 22 sep 2016

2 keer bekeken
Ik zou graag wat meer weten over de verzorging van deze plant, helaas weet ik de naam niet dus kan ik geen informatie vinden...
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant heb ik gekocht?

Gepubliceerd: 20 aug 2016

32 keer bekeken
Hallo! Ik heb vandaag deze kamerplant (vetplant?) gekocht, maar ik heb geen idee wat voor een het is. Kan iemand mij de naam vertellen en hoe ik hem het beste kan verzorgen? Dankjewel!
Lees verder...
Forumonderwerp ik zou graag de naam van deze plant kennen.

Gepubliceerd: 13 jun 2016

10 keer bekeken
Ik kreeg deze plant van iemand die ze niet meer wou, ik zou graag opzoeken welke verzorging ze nodig heeft maar ik ken de naam niet. Kan iemand me hiermee helpen? mvg, Sara
Lees verder...
Forumonderwerp determinatie kamerplant

Gepubliceerd: 12 feb 2016

10 keer bekeken
Wie kan mij de volledige naam vertellen van deze plant, voor het opzoeken van de beste verzorging. Ik denk een Schefflera, maar welke sub-soort? Alvast dank.
Lees verder...
Forumonderwerp naam en verzorging plant

Gepubliceerd: 06 feb 2016

11 keer bekeken
Beste lezers,
Lees verder...
Forumonderwerp tuinplant met paarse bloemen, wat is de naam

Gepubliceerd: 23 jul 2015

21 keer bekeken
In één van de bloemperkjes staat een plant met paars/witte bloemen. De bloemen lijken enigszins belvormig. De plant bloeit nu voor de tweede maal. Kan ook behoorlijk groot worden. Op één of andere wijze is de naam zoekgeraakt.
Lees verder...
Forumonderwerp welke cactus type?

Gepubliceerd: 28 mrt 2015

6 keer bekeken
Goedemorgen, heeft iemand enig idee wat de naam is van deze cactus achtige plant?
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heten deze planten/cactussen?

Gepubliceerd: 18 dec 2014

2 keer bekeken
Beste kenners,
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is, het klopt de naam ?

Gepubliceerd: 19 okt 2014

14 keer bekeken
Wij hebben de zaadjes gekocht als Elephant Tooth Brush. Lang moeten kweken. Maar klopt deze naam en hoe zal het verder groeien en de termijn dat het groeit. De naam van de verkoper weten wij niet meer.bijvoorbaat dank
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet hoe deze plant heet?

Gepubliceerd: 26 jul 2014

1 keer bekeken
Heb tijd geleden deze plant gekocht maar heb geen idee hoe hij heet en kan dus niet opzoeken wat de beste verzorging is. Iemand die mij kan helpen met de naam? Alvast dank voor de hulp.
Lees verder...
Forumonderwerp welke orchidee is dit

Gepubliceerd: 02 jul 2014

3 keer bekeken
ik heb een orchidee die moementeel in bloem staat maar weet niet welke soort. kan iemand me helpen ?
Lees verder...
Forumonderwerp er zijn er misschien nog die mij kennen

Gepubliceerd: 26 mei 2014

9 keer bekeken
Hoi Allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp wat is de naam van deze plant?

Gepubliceerd: 19 mei 2014

3 keer bekeken
Voor een juiste verzorging van deze plant moet ik wel de naam weten.Dank voor uw reactie.
Lees verder...
Forumonderwerp naam en verzorging kamerplant

Gepubliceerd: 03 jan 2014

9 keer bekeken
Een van onze kamerplanten doet het wat minder. Het onderste blad valt steeds af en ook de mooie ronde vorm van de blaadjes is een beetje zoek. Ik heb ook nog een kleiner exemplaar, die doet het wel goed.
Lees verder...
Forumonderwerp wie kan mij helpen aan de naam van deze plant?

Gepubliceerd: 28 dec 2013

7 keer bekeken
Ik heb een vetplant en wil graag weten wat voor verzorging hij nodig heeft.Wie kan mij helpen?
Lees verder...
Forumonderwerp naam van de plant en de verzorging ervan

Gepubliceerd: 09 dec 2013

4 keer bekeken
Ik heb laatst 2 van deze planten gekocht, maar weet de naam er niet van en ook niet hoe je ze moet verzorgen.
Lees verder...
Stel een tuinvraag