Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp welk kruid of welke plant is dit?

Gepubliceerd: 02 jun 2018

59 keer bekeken
Hoi, ik ben op zoek naar de naam van deze plant. Hij is in mijn tuin terechtgekomen (in Zuid-Limburg) en heeft zich in een jaar gigantisch vermeerderd.
Lees verder...
Forumonderwerp is dit een kruid? welke plant is dit?

Gepubliceerd: 28 jun 2016

0 keer bekeken
Weet iemand wat dit voor plant is? Hij heeft een heel typische, beetje zeepachtige geur.
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet de naam van de stekelige plant, een kruid

Gepubliceerd: 01 sep 2012

5 keer bekeken
Deze plant komt onverwacht aanwaaien . Er staan er nu twee van.Kan iemand mij behulpzaam zijn welke plant dit is? De nadere gegevens ontdek ik dan wel op internet.
Lees verder...
Forumonderwerp naam (on)kruid

Gepubliceerd: 23 apr 2012

7 keer bekeken
tijdens mijn wandelingen met camera kom ik momenteel veel (on)kruid tegen waarvan ik de naam niet weet. wie kent de naam van deze? vr grtCaJo
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet welke plant (kruid) dit is?

Gepubliceerd: 24 apr 2011

1 keer bekeken
Elk jaar komt deze plant weer op dezelfde plek weer terug, ondanks herhaaldelijk weghalen, er zit een knol aan de voet van de plant.Wie weet wat dit is?
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet dit onkruid?

Gepubliceerd: 19 sep 2010

4 keer bekeken
Ik ben al een tijd opzoek naar de naam van dit plantje (zie foto). Het vormt wortels onder de grond; een echte woekeraar...
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe tuin, veel onbekende planten

Gepubliceerd: 16 apr 2007

12 keer bekeken
Sinds vorig jaar wonen wij in ons huis, en heb ik de tuin onderhouden. Nu doe ik veel op goed geluk omdat ik van veel planten de naam niet weet.
Lees verder...
Forumonderwerp wilde konijnen

Gepubliceerd: 03 apr 2007

1 keer bekeken
Mijn voortuin van ongeveer 300 m2 groot, opnieuw ingericht, maar wordt doorlopend totaal vernield door wilde konijnen. Wat kan ik hiertegen doen? Welke planten zijn konijnbestendig? Ik heb graag naast bodembedekkers ook graag bloei.
Lees verder...
Forumonderwerp plantherkenning

Gepubliceerd: 06 sep 2006

1 keer bekeken
Nog een foto van de vorige vraag.
Lees verder...
Forumonderwerp geen pachira wat dan wel?

Gepubliceerd: 22 jun 2006

155 keer bekeken
Een tijdje geleden had ik deze foto op het gewone tuinforum geplaatst, maar niemand kende hem.Is het misschien een exotische plant?
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant(onkruid)

Gepubliceerd: 18 jul 2004

0 keer bekeken
Wie kan mij helpen, Ik woon sinds een jaar in een nieuw huis. Nu zit er een onkruid in mijn tuin. Ik dacht dat ik met de grondwerkzaamheden alles eruit had gehaald maar nu komt het op verschillende plaatsen weer omhoog.
Lees verder...
Stel een tuinvraag