Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp robinia pseudoacacia 'umbraculifera'

Gepubliceerd: 30 sep 2016

784 keer bekeken
Enkele weken geleden heb ik een nieuwe jonge bolacacia geplant in de tuin. De acacia zat in grote pot met kluit. De bolacia zag er toen fris en groen uit.
Lees verder...
Forumonderwerp robinia pseudoacacia 'umbraculifera' bladverlies

Gepubliceerd: 07 aug 2016

11 keer bekeken
Beste mensen, Wij hebben nu voor het derde jaar de bolacasia. En voor het derde jaar vertoont de boom al in het voojaar onderin gele blaadjes die weldra afvielen. Dit jaar is het heel erg.
Lees verder...
Forumonderwerp welke boom is dit?

Gepubliceerd: 08 aug 2015

3 keer bekeken
Beste mensen,
Lees verder...
Forumonderwerp robinia pseudoacacia 'umbraculifera'

Gepubliceerd: 19 jul 2015

14 keer bekeken
Goedemiddag, De afgelopen weken zijn de takken van onze Robinia voor 60 procent afgebro
Lees verder...
Planten robinia pseudoacacia 'umbraculifera'

Gepubliceerd: 24 jun 2015

27 keer bekeken
De nederlandse naam is Robinia, familie van de
Lees verder...
Forumonderwerp robinia pseudoacacia 'umbraculifera'

Gepubliceerd: 01 mrt 2015

4 keer bekeken
Onze boom heeft alleen nog takken aan de buitenrand. In het midden lijkt hij dood te zijn. Daar groeit zelfs mos. Is hier nog iets aan te doen? De boom is ongeveer 20 jaar oud.
Lees verder...
Forumonderwerp soort boom, en wanneer te snoeien

Gepubliceerd: 05 okt 2014

10 keer bekeken
Hallo, kan iemand mij vertellen wat voor boom hieronder staat afgebeeld,en wanneer ik deze mag snoeien? snoei tips zijn tevens van harte welkom, aangezien ik een rookie ben op het gebied van tuinieren.
Lees verder...
Forumonderwerp is deze boom dood?

Gepubliceerd: 23 jun 2013

68 keer bekeken
ik heb 2 bomen in mijn voortuin staan waarvan de ene het heel goed doet en de andere dood is of lijkt.ik weet niet wat voor boom het is.wat kan ik nog aan de boom doen?
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien slecht onderhouden bolacacia's

Gepubliceerd: 28 feb 2010

567 keer bekeken
In mijn tuin staan 2 bolacacia's die door de vorige eigenaar blijkbaar niet zo goed onderhouden werden. Ik heb ze deze week gesnoeid. Beide bomen hadden reeds dikke takken.
Lees verder...
Forumonderwerp boom

Gepubliceerd: 20 dec 2009

11 keer bekeken
hoi, ik wil graag een boom uitkiezen voor mijn tuin. Het liefst een boom die veel schaduw geeft op die plaats en bij voorkeur met een roodbladig blad. Mag ook bladverliezend zijn. wat voor soort raden jullie mij aan?
Lees verder...
Forumonderwerp aangevreten robinia pseudoacacia umbraculifera

Gepubliceerd: 06 jul 2009

127 keer bekeken
Twwe jaar geleden heb ik de Robinia pseudoacacia Umbraculifera in mijn tuin geplaatst h
Lees verder...
Forumonderwerp welke bolboom

Gepubliceerd: 01 apr 2008

3 keer bekeken
Wij willen langs de oprijlaan aan beide zijde (om de 5 mtr.) een bolboom plaatsen, bij voorkeur groenblijvend. Kleigrond, noordzijde, zon vanaf 12.00 uur tot zonsondergang. Bij voorkeur groenblijvend en bloeiend (kleur).
Lees verder...
Forumonderwerp sierbomen

Gepubliceerd: 01 okt 2006

5 keer bekeken
hello,
Lees verder...
Forumonderwerp welke bomen?

Gepubliceerd: 17 apr 2005

1 keer bekeken
wij willen een italiaans terras aanleggen (5x5 mtr) met hieromheen een aantal bomen welke voor wat schaduw moeten zorgen.de bomen mogen echter niet al te groot worden.welke bomen zijn hiervoor geschikt?
Lees verder...
Stel een tuinvraag