Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp wat voor paulownia is dit?

Gepubliceerd: 15 jul 2021

37 keer bekeken
In een gemeente plantsoentje staat (waarschijnlijk aangewaaid) deze boom, die meer als struik groeit.
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet de naam van deze plant?

Gepubliceerd: 25 aug 2018

182 keer bekeken
In een pot is een plant komen aanwaaien, dus zal via zaad verspreid zijn.Iemand een idee, welke plant dit is: onkruid of een mooie plant met mogelijke bloei?
Lees verder...
Forumonderwerp aangewaaide plant

Gepubliceerd: 24 okt 2016

36 keer bekeken
Goedendag allen.
Lees verder...
Forumonderwerp wie kent de naam van deze plant

Gepubliceerd: 02 sep 2014

1 keer bekeken
In mijn tuin is een plant opgekomen met een hoogte van ongeveer 1-1.25 Mtr. De stelen zijn donkerrood en enigzins hoekig.De blaadjes beginnen in en drietal en in de oksel van deze drie blaadjes zie je dan een klein geel
Lees verder...
Forumonderwerp aangewaaid in onze tuin

Gepubliceerd: 15 sep 2013

6 keer bekeken
Sinds dit voorjaar is er een struikachtige plant opgeschoten in onze tuin. Herkent een kenner welke struik dit is. De ranken zijn lang en groeien flink door. Zie ook de foto. Alvast bedankt voor het meedenken.
Lees verder...
Forumonderwerp spontaan aangewaaide plant

Gepubliceerd: 01 jul 2013

4 keer bekeken
Staat er nu 2 jaar. Dit jaar kleine witte bloemetjes. Staat verscholen onder andere bomen.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant met gele bloemen, vormt peultjes

Gepubliceerd: 24 mei 2010

380 keer bekeken
Hoi, Wie kent deze aangewaaide (wilde?) plant? Na de bloei vormt elke bloem een mini-peultje. Joren
Lees verder...
Forumonderwerp wie herkent deze zaailing

Gepubliceerd: 29 mrt 2010

4 keer bekeken
Bij het forum zaaien en stekken stelde ik de vraag of iemand wist waar ik een afbeelding kon vinden van een zaailing van de Darmera
Lees verder...
Forumonderwerp 'aangewaaide' plant

Gepubliceerd: 25 aug 2009

3 keer bekeken
Hij is aan komen waaien of door de vogels 'geplant'.Het is een mooie stevige plant,ongeveer 80cm hoog en ik heb geen geduld om te wachten op de kleur. Vandaar nu alvast mijn vraag. Wie weet welke plant dit is?
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 19 mei 2009

0 keer bekeken
misschien aangewaaid, maar welke plant is dit?
Lees verder...