Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp fagus sylvatica 'dawyck purple'

Gepubliceerd: 05 dec 2016

47 keer bekeken
Ik heb twee zuilbomen Fagus sylvatica 'Dawyck Purple' laten planten door Bomenwebwinke
Lees verder...
Forumonderwerp berken vervangen door ...???

Gepubliceerd: 06 okt 2016

31 keer bekeken
Achter in onze tuin staan drie forse berken, omtrek stammen op 1 meter hoogte ongeveer 160 cm. Naar onze mening worden deze bomen te hoog.
Lees verder...
Forumonderwerp fagus sylvatica 'dawyck purple'

Gepubliceerd: 14 feb 2016

3 keer bekeken
beste, is deze boom geschikt om te snoeien in een rechthoekige blok bovenaan en de zijtakken onderaan weg te snoeien? Met dank
Lees verder...
Forumonderwerp fagus sylvatica 'dawyck purple'

Gepubliceerd: 13 jul 2015

10 keer bekeken
Vorige jaar op 15dec 2014, 26 bomen Dawyck purple laten aanplanten met grote kluit in juttezak.(tussenafstand 2 meter) ; hadden al een aanzienlijke hoogte van tussen de 5 à 6 meter ( stam maat 18/20 ).
Lees verder...
Planten fagus sylvatica 'dawyck purple'

Gepubliceerd: 24 jun 2015

11 keer bekeken
De nederlandse naam is Beuk, familie van de Fagaceae.
Lees verder...
Forumonderwerp wat te planten..?

Gepubliceerd: 01 sep 2013

0 keer bekeken
Ik heb een boom in de tuin ( Pauwlonia Tomentosa ) die we binnenkort weghalen.Nu willen we er iets anders voor in de plaats,de boom is veel te groot en geeft erg veel overlast(ook bij de buren) vandaar dat hij weg gaat.
Lees verder...
Forumonderwerp fagus sylvatica 'dawyck purple'

Gepubliceerd: 10 mei 2012

0 keer bekeken
Wij hebben sinds een paar maanden enkele fagus Sylvatica Dawyck Purple geplant.
Lees verder...
Forumonderwerp fagus sylvatica 'dawyck purple'

Gepubliceerd: 29 feb 2012

1 keer bekeken
Ik heb een rode zuilbeuk in mijn tuin staan voor het 3e jaar. Echter hij zit wat matig in zijn blad. De bladeren langs de stam zijn iel. Hoe komt dat en wat kan ik hieraan doen?
Lees verder...
Forumonderwerp tuin ontwerp

Gepubliceerd: 07 aug 2009

144 keer bekeken
Hallo, We hebben een tuin in de vorm van een rechthoekige driehoek. De tuin is op dit moment kaal, gereed om ingericht en bestraat te worden.
Lees verder...
Forumonderwerp een geschikte boom kiezen

Gepubliceerd: 22 mrt 2009

1 keer bekeken
Achter in de tuin kijken we tegen een lelijke muur van een bedrijf. In het verleden stond daar een luarierhaag die veel te hoog werd. Nu heb ik een Berk geplant (var. Doorenbos) en een Amberboom. Er moet nog een boom tussen.
Lees verder...
Forumonderwerp boom

Gepubliceerd: 29 apr 2007

1 keer bekeken
Ik ben op zoek naar een hoog groeiende maar smallblijvende boom die niet gesnoeid hoeft te worden. Welke bomen zijn geschikt?
Lees verder...