Zoeken

Type Titel Inhoud
Tuininformatie dit zijn de populairste bloemen van het jaar!

Gepubliceerd: 04 jul 2023

9 keer bekeken
In 2022 zagen we in de bloemenwereld een toename van donkere tinten en neutrale kleuren. Bloemmotieven met natuurlijke structuren en simplistische schoonheid.
Lees verder...
Forumonderwerp ongelukkige calathea

Gepubliceerd: 14 mrt 2023

66 keer bekeken
Hallo,  mijn calathea ziet er al een tijdje zwak en ongelukkig uit, en ik krijg het maar niet veranderd. De plant staat in een kamer op het westen, zo’n 4 meter van het raam vandaan. Alleen in de namiddag vangt ie dan wat zon.
Lees verder...
Tuininformatie groene inspiratie nodig? dit zijn 3 unieke kamerplanten

Gepubliceerd: 22 feb 2023

12 keer bekeken
Planten zijn een van de beste toevoegingen aan elke kamer! Niet alleen brengen ze leven, kleur en natuur in huis, maar ze kunnen ook de luchtkwaliteit van je huis verbeteren.
Lees verder...
Forumonderwerp potroos

Gepubliceerd: 21 feb 2023

112 keer bekeken
Ik heb potrozen gekocht van 25 cm hoog kan ik ze nu in de volle grond zetten of is dat nog te vroeg?
Lees verder...
Forumonderwerp krulvaren

Gepubliceerd: 16 nov 2022

54 keer bekeken
Sinds ongeveer een half jaar heb ik een krulvaren en ik slaag er dus maar niet in om deze te laten groeien of zelfs in leven te houden. Langzaam maar zeker sterft hij af maar maakt geen nieuw blad. 
Lees verder...
Forumonderwerp dopluis, schildluis of iets anders?

Gepubliceerd: 19 jul 2022

101 keer bekeken
Op mijn olijfboom van een jaar oud zitten veel bruine bultjes. Ik heb zelf al wat onderzoek gedaan en het lijkt het meest op dopluis of schildluis maar op de foto’s die ik vind zien ze er toch anders uit.
Lees verder...
Forumonderwerp hallo!

Gepubliceerd: 28 jun 2022

11 keer bekeken
Hallo, Ik ben Sam en ik hou heel erg van groen, natuur en dieren.  Helaas heb ik geen tuin, en een balkon op het zuiden, maar ik heb wel veel (kamer)planten.
Lees verder...
Tuininformatie 5 ideeen voor het inrichten van je huiskamer

Gepubliceerd: 02 mrt 2022

14 keer bekeken
Ben jij toe aan een nieuw interieur, of wil je je huidige interieur graag een upgrade geven? Of je nu een groot of klein budget hebt, het draait uiteindelijk allemaal om creativiteit.
Lees verder...
Tuininformatie 5 ideeen om thuis meer groen uit te stralen

Gepubliceerd: 14 feb 2022

12 keer bekeken
Ben jij toe aan een nieuw interieur, of wil je je huidige interieur graag een upgrade geven? Of je nu een groot of klein budget hebt, het draait uiteindelijk allemaal om creativiteit.
Lees verder...
Forumonderwerp afvallende bladen

Gepubliceerd: 16 nov 2021

26 keer bekeken
Kunnen jullie mij zeggen wat er aan de hand is met mijn mierenplant aub en waarmee ik dit kan verhelpen. Heb ze reeds meer dan een jaar en krijgt eenmaal per week water. 
Lees verder...
Forumonderwerp pachira geldboom lijkt dood te gaan, help!

Gepubliceerd: 29 jul 2021

844 keer bekeken
Hallo!  Onze geldboom is sinds twee weken er slechter gaan uitzien. Hopelijk hebben jullie advies!
Lees verder...
Tuininformatie een prachtige variatie aan planten in huis

Gepubliceerd: 15 mrt 2021

56 keer bekeken
Groen in huis, planten zijn nog altijd populair. Er is altijd weer een nieuw type plant die een tijdje hot en happening is. Maar ook de traditionele kamerplanten zijn niet weg te denken uit vele huishoudens.
Lees verder...
Forumonderwerp help mij met mijn binnenplanten

Gepubliceerd: 19 nov 2020

62 keer bekeken
Hallo, hoe graag ik kamerplanten in huis heb, helaas ben ik geen talent. Ik ben de klimop een aantal weken vergeten te wateren waardoor hij uitgedroogd is. De bladeren zijn verschrompeld maar zitten wel nog vast.
Lees verder...
Forumonderwerp philodendron met vlekken

Gepubliceerd: 16 okt 2020

228 keer bekeken
Hoi!
Lees verder...
Forumonderwerp beestjes op kamerplanten?

Gepubliceerd: 09 aug 2020

125 keer bekeken
Hoi allen,
Lees verder...
Forumonderwerp wat valt mijn planten aan?

Gepubliceerd: 10 jul 2020

126 keer bekeken
Ik zou graag wat advies willen hebben over wat mijn planten aanvalt.
Lees verder...
Forumonderwerp calathea

Gepubliceerd: 15 jun 2020

68 keer bekeken
Hallo allemaal, wij hebben thuis sinds kort een nieuwe calathea. Hij doet het in mijn optiek goed, behalve 1 blad. De krult iets of wat en heeft een uitgedroogd randje.
Lees verder...
Forumonderwerp beginnend plantenliefhebber angelo

Gepubliceerd: 02 mei 2020

207 keer bekeken
Hallo ik ben op zoek naar kamerplanten voor op 3 verschillende plaatsen in mijn appartement
Lees verder...
Forumonderwerp favoriete kamerplanten

Gepubliceerd: 18 nov 2019

44 keer bekeken
Hoi allemaal! Sinds ongeveer 5 maanden ben ik fanatiek bezig met het verzorgen van kamerplanten. Ik heb op marktplaats 'verassingspakketjes' met stekjes besteld en deze heb ik in leven weten te houden.
Lees verder...
Forumonderwerp kamerplanten verhuizing

Gepubliceerd: 12 nov 2019

26 keer bekeken
Beste lezer,
Lees verder...
Forumonderwerp een mij onbekende kamerplant

Gepubliceerd: 04 nov 2019

29 keer bekeken
Ik probeer de namen van m'n kamerplanten te achterhalen. Ik ben erg benieuwd wat dit voor plant is. Geen lippenstiftplant toch?
Lees verder...
Forumonderwerp een begin maken met kamerplanten

Gepubliceerd: 09 sep 2019

36 keer bekeken
Na 18 jaar wonen in dezelfde apartement, wil ik weer een poging doen om kamerplanten aan te schaffen.
Lees verder...
Forumonderwerp weet iemand wat dit is?

Gepubliceerd: 26 aug 2019

614 keer bekeken
Deze soort gele (schimmel?) zit in de aarde van 2 van mijn kamerplanten. Ik heb het er al uitgehaald maar het komt gewoon weer terug. Iemand een idee wat het is??
Lees verder...
Forumonderwerp is dat schimmel op mijn planten?

Gepubliceerd: 07 jul 2019

246 keer bekeken
Wij hebben 2 kamerplanten als kado gekregen vorige jaar en ik ze vind allebei heel mooi (eingelijk heb ik geen idee wat soort planten het zijn).
Lees verder...
Forumonderwerp ienieminibeestjes op monstera en calathea

Gepubliceerd: 27 apr 2019

3,410 keer bekeken
Er kruipen héél kleine beestjes rond op de bladeren van mijn monstera en van een calathea. Ik merkte het toen er een blad geel werd en afstierf, want dat is niet van z'n gewoonte.
Lees verder...
Stel een tuinvraag