Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp welke plant is dit? snoeiadvies

Gepubliceerd: 04 apr 2019

74 keer bekeken
Hallo, Ik heb deze vaste planten in pot staan, ik weet echter niet hoe ik ze het beste kan verzorgen nu het voorjaar is begonnen. Kan iemand me de naam geven van deze plant en advies geven hoe ik hem moet behandelen?
Lees verder...
Forumonderwerp erysimum bowles mauve

Gepubliceerd: 15 feb 2017

35 keer bekeken
Vorig jaar 11 van deze planten gezet en daar zijn er aan het eind van de zomer 2 van doodgegaan en eentje voor de helft. Ik koop dus een paar nieuwe bij. Zoveel vlinders dat deze planten aantrekken. Fantastisch!
Lees verder...
Forumonderwerp erysimum 'bowles mauve'

Gepubliceerd: 04 jul 2016

7 keer bekeken
Onlangs hebben wij een aantal erysimum 'bowles Mauve' gekocht en ze hebben even gebloe
Lees verder...
Forumonderwerp erysimum 'bowles mauve'

Gepubliceerd: 26 jun 2016

11 keer bekeken
Goedemiddag , Ik heb 2 van deze planten in een pot staan, en nu zitten al de blaadjes onder witte plekken. Wat kan dit zijn. Mvg, Jacqueline
Lees verder...
Forumonderwerp wilde planten uit spanje

Gepubliceerd: 15 mei 2016

34 keer bekeken
Na een reisje door Spanje heb ik bijna 100 (voor mij) nieuwe planten gefotografeerd. 4 stuks kan ik niet op naam brengen. Willen jullie mij helpen? Foto 1 van plant 1
Lees verder...
Forumonderwerp erysimum 'bowles mauve'

Gepubliceerd: 22 mrt 2016

46 keer bekeken
Mijn erysinum bowles mauve is heel hoog geworden en behoorlijk ''verhout''. Kan ik hem afknippen tot ong. 20-25 cm? of wordt het nooit meer wat? Dan koop ik een nieuwe, want hij is zo mooi! Vriendelijke groet, N.Damen
Lees verder...
Forumonderwerp erysimum 'bowles mauve'

Gepubliceerd: 07 sep 2015

5 keer bekeken
Beste ,
Lees verder...
Planten erysimum 'bowles mauve'

Gepubliceerd: 24 jun 2015

39 keer bekeken
De nederlandse naam is Steenraket, familie van de Brassicaceae.
Lees verder...
Forumonderwerp erysimum 'bowles mauve'

Gepubliceerd: 06 okt 2014

7 keer bekeken
Moet deze plant na de bloei en/of voor de winter of in het voorjaar ook gesnoeid worden?
Lees verder...
Forumonderwerp hopeloos op zoek naar naam van dit plantje

Gepubliceerd: 18 jun 2014

1 keer bekeken
ik heb al enige tijd 2 verschillende planten in de tuin heb staan, waarvan ik de naam niet ken.Ik plaats van allebei de planten 2 foto'.s Weet iemand misschien hoe deze planten heten?
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 24 mei 2014

107 keer bekeken
Ik was van de week bij familie en die hadden een zeer mooie plant in de tuin staan. Zij wisten niet wat het was. Ik heb ook helaas geen foto. Ik kan hem wel beschrijven. Het is een lavendel achtige
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 02 mei 2014

0 keer bekeken
Deze plant staat in de tuin van mijn ouders. Zij weten helaas niet meer hoe de plant heet, want ze zouden graag nog een exemplaar aanschaffen.Wie kan ons helpen?
Lees verder...
Forumonderwerp langbloeiers gezocht

Gepubliceerd: 13 aug 2012

18 keer bekeken
Hoi, ik ben op zoek naar kleurrijke en vooral langbloeiende bloemen/struikjes. Ondanks dat ik de kaartjes in de tuincentra altijd wel lees heb ik toch het idee dat na een korte bloeiperiode het feest al snel weer voorbij is in onze tuin.
Lees verder...
Forumonderwerp erysimum 'bowles mauve'

Gepubliceerd: 10 mrt 2012

134 keer bekeken
Ik heb in mijn border 2x steenraket staan,die tot in december mooi hebben gebloeid.(Ze zijn 1 jaar oud)Door de harde vorst lijken ze nu wel heel doods,komt dit nog goed en moet ik ze eventueel afsnijden en afwachten dan maar?
Lees verder...
Forumonderwerp erysimum 'bowles mauve'

Gepubliceerd: 25 sep 2011

74 keer bekeken
De plant is te groot geworden. Wanneer en hoe kan ik deze het beste terugsnoeien?
Lees verder...
Forumonderwerp plant onbekend want kaartjes zoek

Gepubliceerd: 29 jun 2011

2 keer bekeken
Inmiddels is alles aardig omhoog geschoten in mijn nieuwe tuin. Alleen in de 'strijd' zijn er een paar kaartjes gesneuveld of zoekgeraakt. Daardoor weet ik
Lees verder...
Forumonderwerp gele rakker

Gepubliceerd: 21 apr 2011

0 keer bekeken
Onderstaande rijk bloeiende plant heb ik bij mijn weten niet aangeschaft, maar staat wel sinds afgelopen zomer op een droog plekje in de tuin te bloeien. Alleen tijdens de donkere wintermaanden was de gele bloei afwezig.ID aub:
Lees verder...
Forumonderwerp wat zijn de namen van deze planten ?

Gepubliceerd: 21 okt 2010

6 keer bekeken
Ik ben nog steeds bezig namen te zetten bij al mijn foto's met bloemen. Wilt u mij verder helpen met de juiste naam? Hartelijk dank, zwanewater
Lees verder...
Forumonderwerp kan iemand mij vertellen wat voor plant dit is?

Gepubliceerd: 24 sep 2010

1 keer bekeken
Ik heb de zaden van een peul (6cm) in het voorjaar gezaaid.
Lees verder...
Forumonderwerp planten delen / scheuren

Gepubliceerd: 27 aug 2010

2 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp hoe ver terugknippen?

Gepubliceerd: 05 aug 2009

5 keer bekeken
Net als elk jaar blijft de Erysimum 'Bowles Mauve' maar doorbloeien.
Lees verder...
Forumonderwerp bloem begint onderaan te bloeien en dan ....

Gepubliceerd: 05 jun 2009

1 keer bekeken
.bloem steel begint onderaan te bloeien , en de steel wordt steeds langer en de bloemen blijven dan opkomen tot aan de top aan toe, hij bloeit dus als het ware heel erg lang
Lees verder...
Forumonderwerp stekken van erysimum

Gepubliceerd: 03 aug 2006

203 keer bekeken
Ik lees regelmatig dat erysimum 'bowles mauve' niet winterhard is en dat je er het best
Lees verder...
Forumonderwerp erysimum

Gepubliceerd: 25 jun 2006

52 keer bekeken
Hallo .....
Lees verder...
Stel een tuinvraag