Zoeken

Type Titel Inhoud
Bedrijven beukenhaagkopen.nl

Gepubliceerd: 30 mei 2017

5 keer bekeken
Wij verkopen goede kwaliteit beukenhaag en haagbeuk tegen een scherpe prijs. U koopt uw beukenhaag rechtstreeks bij de kweker en krijgt bij aankoop de juiste adviezen m.b.t. planten/snoeien etc.
Lees verder...
Forumonderwerp aanplanten beukenhaag

Gepubliceerd: 21 feb 2017

1 keer bekeken
Hier en daar moeten er wat beukjes vervangen worden die niet goed zijn aangeslagen in mijn heg.(vorig jaar zomer zichtbaar) Tot hoever in het seizoen kan dit?
Lees verder...
Forumonderwerp fagus sylvatica

Gepubliceerd: 06 jan 2014

2 keer bekeken
Goedemiddag,
Lees verder...
Forumonderwerp haagbeuk verpieterd

Gepubliceerd: 18 jul 2011

21 keer bekeken
Vorig jaar heb ik half mei een beukenhaag geplaatst, maar het resultaat was uitermate droevig. Ik kreeg met name te horen dat ik te laat was.
Lees verder...
Forumonderwerp kokossnippers als bodembedekker?

Gepubliceerd: 05 mei 2011

709 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp beikenheg verplaatsen

Gepubliceerd: 21 dec 2009

31 keer bekeken
Goedemiddag, Wij willen onze beukenheg verplaatsen.Hij is 2 meter hoog en ongeveer 40 meter lang.De heg is ongeveer 10 jaar oud en groeit erg goed.
Lees verder...
Forumonderwerp beukenhaag verplaatst hoe lang bewateren

Gepubliceerd: 07 nov 2009

73 keer bekeken
We hebben vorige week een oude verwaarloosde ruim 2 meter hoge beukenhaag (8 meter breed) verplaatst vanuit de tuin van vrienden naar onze tuin met veel kleigrond. Het is vrij nat weer maar moeten we toch nog bewateren?
Lees verder...
Forumonderwerp haagbeuk te laag gesnoeid

Gepubliceerd: 13 okt 2009

11 keer bekeken
Hallo allemaal,Ik heb de volgende vraag:Nieuw huis, de nieuwe haagbeuk van 50 cm hoog werd erbij geleverd. Niet gehinderd door enige kennis dacht ik, kom ik snoei de toppen wat zodat hij wat dichter wordt.
Lees verder...
Forumonderwerp verschillende beuk soorten

Gepubliceerd: 20 okt 2008

174 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp snoei beukenhaag

Gepubliceerd: 11 okt 2006

11 keer bekeken
Ik ga dit najaar een beukenhaag aanplanten. De aan te kopen planten zullen ongeveer 1 m. hoog zijn. Uiteindelijk wil ik de haag tot ongeveer 2m. laten opgroeien.
Lees verder...
Forumonderwerp het terug snoeien van een beukenhaag

Gepubliceerd: 12 sep 2005

3 keer bekeken
Mijn beukenhaag is erg breed geworden. Van de zonkant moet eigenlijk wel 40 cm af. Mag dit en in welke maand kan ik dit het beste doen?
Lees verder...
Forumonderwerp beuk

Gepubliceerd: 24 jan 2005

0 keer bekeken
Hoi,
Lees verder...
Forumonderwerp leylandi's verplaatsen

Gepubliceerd: 01 sep 2004

31 keer bekeken
Ik wil mijn leilanders verplaatsen zo'n twee meter dieper mijn tuin in, ze zijn ongeveer 1m80 hoog en dik begroeid.Ik welke periode mag ik dat verplaatsen en hoe moet ik ze achteraf behandelen?
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe beukenhaag van min 1.80 meter

Gepubliceerd: 26 aug 2004

17 keer bekeken
Wij willen graag een nieuwe haag tegen de schutting plaatsen (is wat laag) om wat meer privacy te krijgen.
Lees verder...
Forumonderwerp hoe plant ik een laurierhaag

Gepubliceerd: 27 okt 2003

79 keer bekeken
In onze nieuwe tuin willen we een erfafscheiding (ongeveer 25 m) gaan maken die lekker groen blijft. Bij tuincentra gehoord dat laurier hiervoor een goede optie is.De experts spreken elkaar wat tegen:
Lees verder...
Stel een tuinvraag