Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp raadselachtige kamerlinde

Gepubliceerd: 01 mei 2021

59 keer bekeken
Dag allemaal, Sinds een week heb ik in mijn huiskamer een kamerlinde staan, nog jong. Ik zag deze week dat er op sommige bladeren en ook op de vloer rondom de plant kleverige vlekjes zitten, dus ik dacht aan bladluis. 
Lees verder...
Forumonderwerp kamerlinde met zwarte pitjes spinnewebachtige spul

Gepubliceerd: 23 okt 2020

94 keer bekeken
Het blad van de kamerlinde wordt aangevreten door iets? Het lijken wel zwarte korreltjes en op sommige plekken bij de aanzet van het blad ook een soort spinnenwebachtig spul.
Lees verder...
Forumonderwerp kamerlinde

Gepubliceerd: 06 mrt 2017

219 keer bekeken
Update
Lees verder...
Forumonderwerp verpotten kamerlinde

Gepubliceerd: 24 feb 2017

114 keer bekeken
Ik heb een mooie kamerlinde op de zolder staan onder het dakraam. Vanaf de afgelopen kerst heeft hij mooi gebloeid. Dat lijkt nu wel klaar.. kan ik hem nu 24 februari al iets terug snoeien en verpotten?
Lees verder...
Forumonderwerp sparmannia africana, kamerlinde

Gepubliceerd: 08 nov 2016

97 keer bekeken
Eigenlijk wil ik de kamerlinde op stam gaan maken. Kan ik het onderste stuk stam onder de aarde doen?
Lees verder...
Forumonderwerp kamerlinde

Gepubliceerd: 26 nov 2015

131 keer bekeken
Vanaf de aanschaf heeft mijn kamerlinde het niet enthousiast gedaan. Blaadjes vielen klein al af, verdorden spontaan, heel triest. Nu ziet hij er zo uit. Is hier nog wat aan te doen.
Lees verder...
Forumonderwerp kamerplant met paarse bloemen

Gepubliceerd: 08 aug 2015

200 keer bekeken
snelgroeiende kamerplant met paarse bloemen. Steel vierkant en gekruiste bladen.
Lees verder...
Forumonderwerp plantnaam

Gepubliceerd: 15 mrt 2015

3 keer bekeken
Ik heb deze plant gezien in een hotel, was er meteen verliefd op. De bladeren zijn heel zacht.Wie kent de naam?
Lees verder...
Forumonderwerp naam ontdekken plant

Gepubliceerd: 03 jan 2015

2 keer bekeken
Een door mij geliefde plant dreigt dood te gaan. Hij heeft jaren enthousiast gegroeid met frisse bladeren die op bladeren van een Kamerlinde lijken, en paarse bloemetjes gegeven. Maar na een laatste
Lees verder...
Forumonderwerp kamerlinde heeft trips

Gepubliceerd: 12 okt 2014

164 keer bekeken
Ik heb een heel mooie kamerlinde. Hij doet het goed en groeit mooi. Ik ben er erg blij mee. Hij heeft echter last van trips. Ik heb hem al twee x twee keer bespoten, waarna het even een
Lees verder...
Forumonderwerp kamerlinde valt uit

Gepubliceerd: 16 jul 2014

840 keer bekeken
Beste plantenliefhebbers, Ik heb mijn kamerlinde zon twee jaar en hij heeft het altijd heel goed gedaan. afgelopem weekend was ik ziek en dus een paar dagen niet
Lees verder...
Forumonderwerp kamerlinde gaat dood

Gepubliceerd: 06 mei 2014

857 keer bekeken
Mijn kamerlinde heeft problemen, maar ik heb geen idee wat. Het is niet te weinig water (dan gaat hij slap hangen) het is niet teveel water. Ik heb 'm al jaren, dus ik weet wel op hoeveel water hij het goed doet.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 25 mei 2013

20 keer bekeken
Beste allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp kamerlinde op stam gezocht!

Gepubliceerd: 04 mrt 2013

22 keer bekeken
Ik ben op zoek naar een kamerlinde, graag een mooi stammetje met volle kruin. Heeft iemand een idee waar ik deze kan kopen? Bvbd voor het meedenken!
Lees verder...
Forumonderwerp kamerlinde of malve?

Gepubliceerd: 28 dec 2012

96 keer bekeken
Wie kan mij vertellen welke plant dit is? Hij lijkt op een kamerlinde; blad is vrijwel exact hetzelfde.
Lees verder...
Forumonderwerp kamerplant : is dit een kamerlinde of niet ?

Gepubliceerd: 08 mrt 2012

142 keer bekeken
Enkele maanden terug kreeg ik van een vriendin een stekje van een kamerplant.Het zou een stekje van een kamerlinde zijn .
Lees verder...
Forumonderwerp wat is of zijn uw lievelings kamerplant(en) ?

Gepubliceerd: 15 jan 2012

5 keer bekeken
Mijn lievelings kamerplanten zijn.
Lees verder...
Forumonderwerp kamerlinde

Gepubliceerd: 13 nov 2011

66 keer bekeken
Ik heb dit jaar voor het eerst een kamerlinde. De stek die ik kreeg van een vriend is ondertussen een meter hoog en e r zitten bloemknoppen in.
Lees verder...
Forumonderwerp hij is weer gaan groeien

Gepubliceerd: 22 jun 2010

5 keer bekeken
Vorig jaar heb ik een vraag gesteld over wat mij verkocht was als zaad van Paulownia.
Lees verder...
Forumonderwerp planten in serre/tuinkamer

Gepubliceerd: 04 feb 2010

459 keer bekeken
Welke grote planten zijn geschikt voor een tuinkamer/serre? 's Zomers is het zeer warm, geen direct zonlicht door zonwering. De serre is niet verwarmd dus 's winters is het er koud, 5 graden.
Lees verder...
Forumonderwerp luchtvochtigheid verhogende planten?

Gepubliceerd: 09 jan 2010

66 keer bekeken
Zijn er planten die bovengemiddeld goed zijn in het verhogen van de luchtvochtigheid? Of moet je dan vooral denken aan planten met grote bladeren die veel vocht verdampen? (dieffenbachia? monstera?)Alle tips zijn welkom!
Lees verder...
Forumonderwerp laatste bloei van brugmansia

Gepubliceerd: 24 okt 2009

4 keer bekeken
de eerste keer dat ik in deze tijd van het jaar nog zoveel bloemen heb van de brugmansia, deze foto's laten de bloei zien op 24/10/2009.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 29 aug 2009

3 keer bekeken
Welke plant is dit?
Lees verder...
Forumonderwerp kamerlinde

Gepubliceerd: 31 mrt 2009

275 keer bekeken
Ik heb sinds een aantal weken een kamerlinde en die vertoont kuren. Er zitten veel mooie, nieuwe, lichtgroene bladeren in de plant en deze loopt nog steeds uit.
Lees verder...
Forumonderwerp kamerlinde gekregen, hoe moet het verder

Gepubliceerd: 04 nov 2008

121 keer bekeken
Hoi
Lees verder...
Stel een tuinvraag