Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp wilgjasmijn (cestrum parqui) snoeien en stekken

Gepubliceerd: 22 nov 2020

69 keer bekeken
Hallo! Een paar weken geleden kreeg ik een al best grote Wilgjasmijn, heet ook wel chileense jasmijn of Cestrum Parqui (lengte, op stam, ong. 1.20 m). 
Lees verder...
Forumonderwerp jasmijn stekken

Gepubliceerd: 22 mrt 2017

2,174 keer bekeken
Ik heb stekjes van een jasmijn op water gezet, niet wetende dat je deze plant ook op een andere manier kan stekken. Nu hebben deze stekken aardig wat wondweefsel gemaakt maar nog geen wortels.
Lees verder...
Forumonderwerp jasmijn?

Gepubliceerd: 13 jul 2016

9 keer bekeken
Deze stekken heb ik gekregen als jasmijn. Maar ik twijfel toch, of is dit normaal in deze fase.
Lees verder...
Forumonderwerp hedera stekken

Gepubliceerd: 13 mrt 2014

9 keer bekeken
Dag allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp groenblijvende klimplanten

Gepubliceerd: 17 jan 2012

61 keer bekeken
Ik heb een schutting waar ik graag wat groenblijvende klimplanten tegenaan zou willen laten groeien.
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet de naam van deze plant?

Gepubliceerd: 12 aug 2011

4 keer bekeken
Ik ben op zoek naar de naam van een plant/struik die ik heb gezien en vooral geroken op de Canarische Eilanden. De bloemen van deze struik openen zich bij het invallen van de duisternis en
Lees verder...
Forumonderwerp jasmijnboom stekken?

Gepubliceerd: 06 mei 2011

633 keer bekeken
Hallo. Mijn moeder wil graag een Jasmijnboom stekje van haar buren.Hoe kan ik dit aanpakken zodat het snoeisel een worteltje krijgt? Met vriendelijke groet,Matthijs
Lees verder...
Forumonderwerp klimplanten

Gepubliceerd: 11 aug 2008

6 keer bekeken
Ik zoek een (aantal) klimplant(en) voor in mijn voortuin, die aan de volgende eisen moeten voldoen:
Lees verder...
Forumonderwerp jasmijn

Gepubliceerd: 22 sep 2007

4 keer bekeken
WANNEER KAN IK STEKKEN NEMEN VAN DE JASMIJN EN HOE MOET IK TE WERK GAAN GRAAG EEN BEETJE HULP EN OP VOORHAND BEDANKT GRT OMAIMA
Lees verder...
Forumonderwerp laurierkers of wat anders??

Gepubliceerd: 21 jan 2007

23 keer bekeken
Ik wil een nieuwe haag aanleggen en denk daarbij aan Laurierkers. Dit omdat hij in de winter mooi groen blijft en snel groeit. Zijn er nog alternatieven voor de laurierkers die vergelijkbare kwaliteiten hebben?
Lees verder...
Forumonderwerp tuinafscheiding met klimop

Gepubliceerd: 01 aug 2006

140 keer bekeken
Binnen 2 weken komt er een omheining tussen ons en onze buren.We hebben gekozen voor heel stevige draad.daar gaan we klimop laten tegengroeien.Nu vraag ik me af;- hoe lang duurt het eer het dichtgegroeid is.
Lees verder...
Forumonderwerp heeft er soms iemand een stekje van jasmijn?

Gepubliceerd: 12 dec 2005

3 keer bekeken
Heeft er soms iemand een stekje van jasmijn (soort speelt geen rol)? Ik kan ruilen met volgende planten:
Lees verder...
Forumonderwerp jasmijn

Gepubliceerd: 14 apr 2005

5 keer bekeken
Vorig jaar heb ik op de tuinbeurs in Den Bosch een jasmijn gekregen. deze heb ik in een pot gepoot. Van de zomer heeft hij gebloeid. Kreeg in de herfst rode bladeren en deze zitten er nog steeds aan.
Lees verder...
Stel een tuinvraag