Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp welke plant is dit ?

Gepubliceerd: 12 aug 2019

23 keer bekeken
Hallo Sinds twee weken groeien er paarse stengels uit de grond van een andere voor mij onbekende plant Weet iemand welke plant erbij groeit??
Lees verder...
Forumonderwerp oxalis triangularis

Gepubliceerd: 29 mrt 2017

28 keer bekeken
Hallo iedereen,
Lees verder...
Forumonderwerp oxalis triangularis; waar te koop?

Gepubliceerd: 12 mrt 2016

205 keer bekeken
Deze plant heb ik vorig jaar gekregen. Nu vind ik m zo geweldig en wil er nog een paar plantjes bij kopen maar ik zie ze nergens te koop. Weet iemand waar ik ze kan kopen? En zijn ze makkelijk te vermeerderen en zoja; Hoe en wanneer?
Lees verder...
Forumonderwerp plant met vlinderachtige paarse blaadjes (ikeaboek

Gepubliceerd: 04 jan 2014

135 keer bekeken
Ik ben op zoek naar de naam van dit plantje. Het plantje staat op verschillende foto's in het ikea-boek. Het heeft paarse vlindervormige blaadjes met dunne steeltjes. Heeft iemand een idee om welke plant het hier gaat?
Lees verder...
Forumonderwerp op zoek naar naam paarse plant

Gepubliceerd: 09 aug 2013

13 keer bekeken
Mijn huisgenootje heeft een binnenplant met paarse bladeren, en ben op zoek naar de naam hiervan. De plant heeft veel bloemen, met steeds 3 bladeren. Ze gaan open in de zon en sluiten weer in de avond. Wie kan mij helpen?
Lees verder...
Forumonderwerp kamerplant

Gepubliceerd: 04 jul 2013

1 keer bekeken
Mijn broer heeft een kamerplant en zou graag de naam weten.Het heeft een keiharde bol.bordeauxkleurige bladeren en licht roze bloemetjes.Hierbij een scan van een blad.
Lees verder...
Forumonderwerp nog een aantal bloemen

Gepubliceerd: 21 aug 2012

2 keer bekeken
Hallo,Weet iemand de naam van deze bloem/plant? foto 1
Lees verder...
Forumonderwerp naam plant

Gepubliceerd: 25 nov 2011

0 keer bekeken
Weet iemand de naam van deze plant?
Lees verder...
Forumonderwerp oxalis triangularis is ziek...

Gepubliceerd: 19 jun 2011

231 keer bekeken
mijn mooie rode oxalis vertoont oranje-achtige vlekjes, en de vensterbank zit onder een
Lees verder...
Forumonderwerp naam paars gekleurd onkruid?

Gepubliceerd: 24 mei 2010

270 keer bekeken
Weet iemand wat de nederlandse en/of latijnse benaming van dit paars gekleurde onkruid is?
Lees verder...
Forumonderwerp wat is dit voor plantje?

Gepubliceerd: 02 aug 2006

3 keer bekeken
Zie foto.Enige tijd geleden heb ik een stekje gekregen van deze kamerplant. Heb geen idee wat het is. Ook geen idee welke verzorging hij nodig heeft. Soms lijkt aardig wat water goed te zijn, soms juist bijna geen water.
Lees verder...