Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp walnoot ziek

Gepubliceerd: 17 mei 2017

16 keer bekeken
Beste mensen, mijn mini-walnoot heeft een beestje, ik voeg een foto toe. Misschien is het een Galmijt? Ik ben benieuwd hoe ik het beestje prettig kan bestrijden. Wormenplas bijvoorbeeld? Liever niet veel gif als het anders kan.
Lees verder...
Forumonderwerp walnoot ziek?

Gepubliceerd: 23 apr 2017

3 keer bekeken
Onze walnoot krijgt nieuw blad, maar vrij kort erna verschrompelt het en wordt het zwart. Weet iemand wat dit is?
Lees verder...
Forumonderwerp esdoorn ziek?

Gepubliceerd: 07 jul 2010

16 keer bekeken
Hallo,Ik heb 2 oude esdoorns in de tuin staan. Ze zijn zeker al 80 jaar oud.Het blad van deze bomen wordt opeens wit. Het bladgroen verdwijnt uit de blaadjes en ze zijn nu wit met groene stipjes.
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien

Gepubliceerd: 04 jan 2007

178 keer bekeken
Wat is de beste tijd om een notenboom en een berkenboom te snoeien.De 1 zegt wacht tot het blad eraf is en de ander zegt weer in de winterperiode, wie geeft mij goede raad?
Lees verder...
Forumonderwerp bolster walnoten is zwart

Gepubliceerd: 25 okt 2005

234 keer bekeken
Onlangs eigenaar van walnotenbomen geworden. De walnoten vallen met bolster op de grond. Rond de walnoot is alles vochtig zwart. Is dat normaal of is dat ziek? Er zijn er nl ook die gaaf op de grond terecht komen.
Lees verder...
Forumonderwerp wanneer snoeien walnoot, esdoorn en kastanje???

Gepubliceerd: 10 okt 2005

121 keer bekeken
Hallo, Mijn buren hebben een walnoot, esdoorn en monumentale kastanje in hun tuin, die hard aan een snoeibeurt toe zijn, omdat ze inmiddels al onze zon wegnemen en de goten vervuilen, helaas.
Lees verder...
Stel een tuinvraag