Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp mijn palm is ziek

Gepubliceerd: 09 mei 2017

30 keer bekeken
mijn palm in huis ziet er niet zo goed uit. Wat is het ? Advies om te verhelpen ? Bedankt !
Lees verder...
Forumonderwerp zieke palm :-(

Gepubliceerd: 26 aug 2014

5 keer bekeken
LS. Mijn palm heeft last van witte vlekjes en daaropvolgend bruine dode punten helaas! Weet iemand raad of heeft iemand verzorgingstips?
Lees verder...
Forumonderwerp palm?

Gepubliceerd: 26 aug 2014

4 keer bekeken
Goedendag, Kan iemand mij vertellen wat voor plant/palm dit precies is? Hij lijkt ziek te zijn dus ik start mijn zoektocht met een goede identificatie...
Lees verder...
Forumonderwerp merel plukt stam kaal

Gepubliceerd: 24 apr 2012

8 keer bekeken
Ik zie dat een merel de behaarde stam van mijn trachycarpus kaal plukt, en dan helemaal onderaan waar de palm de grond uitkomt, en liggen de wortels er een beetje bloot.
Lees verder...
Forumonderwerp zieke acer palm japanse esdoorn

Gepubliceerd: 22 mei 2011

152 keer bekeken
Mijn Japanse Esdoorn heeft bladeren die lelijk aan het verkleuren zijn of misschien wel erger. Herkend iemand wat dit is en wat ik er tegen zou kunnen doen? Alvast mijn dank voor uw reactie(s) Ab
Lees verder...
Forumonderwerp washingtonia robusta in de problemen

Gepubliceerd: 09 mei 2011

654 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp phoenix roebelinii

Gepubliceerd: 18 mrt 2010

1 keer bekeken
hoi weet iemand hoe ik mijn roebelinii sterker krijg met hardere bladerenik heb em nu al bijna 5 jr en hij groeit nauwelijks en is echt heel dun vergeleken met foto's van andereiemand een tip
Lees verder...
Forumonderwerp is deze plant ziek?

Gepubliceerd: 20 sep 2009

35 keer bekeken
op het blad van mijn huiskamer palm zitten sinds kort gele vlekken. de bladeren die deze vlekken vertonen zijn gaan ook indrogen. Wie weet wat dit is? Is dit een schimmel? en hoe kan ik zorgen dat mijn plant ervan af komt?
Lees verder...
Forumonderwerp rotte bloemen in trachy

Gepubliceerd: 17 apr 2009

9 keer bekeken
Mijn Trachy staat prachtig ondanks de koude winter.
Lees verder...
Forumonderwerp hoe te behandelen

Gepubliceerd: 10 sep 2008

7 keer bekeken
Bij mensen waar ik thuis werk staat een palmachtige plant.
Lees verder...
Forumonderwerp vlekken op washingtonia filifera

Gepubliceerd: 17 feb 2008

102 keer bekeken
Zou dit kwaad kunnen of is er iets mis met mijn Washingtonia Filifera?Er verschijnen bruine vlekken op de bladeren,deze is nu een 2,5 jaar oud,en heeft deze winter in een berging gestaan.
Lees verder...
Forumonderwerp phoenix canariensis

Gepubliceerd: 01 feb 2008

11 keer bekeken
Ik heb mijn phoenix canariensis voor de eerste vries kou binnen gezet. Hij staat in een hal, waar het niet te warm is. Ik geef hem elke week een liter water, en hij staat nooit droog.
Lees verder...
Forumonderwerp keizeskroon (fritillaria imperialis) tegen mollen.

Gepubliceerd: 10 okt 2007

159 keer bekeken
Heeft iemand hier al ervaring mee? Ik strijd al een tijdje tegen mollen en woelmuizen, vooral om m'n bloembollen te beschermen. Ik zou eens keizerskronen willen planten.
Lees verder...
Forumonderwerp opgepast voor schildluis op trachycarpus

Gepubliceerd: 26 jul 2006

149 keer bekeken
Ben in 2000 begonnen met de aanleg van mijn tuin.Die moest zo exotisch mogelijk en dit begint al aardig te lukken.Echter de laaste 2 jaar heb ik geen tijd gehad om in de tuin te werken en was deze een beetje verwaarloost.
Lees verder...
Forumonderwerp phoenix canariensis heeft bruinig blad.....

Gepubliceerd: 01 jan 2006

100 keer bekeken
Hallo iedereen,
Lees verder...
Forumonderwerp is mijn palm ziek?

Gepubliceerd: 09 nov 2005

30 keer bekeken
Ruime tijd geleden heb ik een palm bij Ikea aangeschaft. Hij groeit goed maar toch vraag ik mij af waarom een deel van de stengels bruin gevlekt zijn. Ik kan mij niet herinneren dat toen ik de plant kocht er bruine vlekken op zaten.
Lees verder...