| Visje zwemt ondersteboven + zwarte vinnen
|
gudruna
:
06-10-2011 | Hallo iedereen,
Ik heb een sluierstaarvisje. Ze zit normaal gezien samen met een goudvis in een aquarium. Sinds een paar weken zwemt ze ondersteboven (staart naar boven gericht). Ze hangt tussen de filter en het glas of zit tussen de planten. Ik wist niet wat ik moest doen om haar terug rechtop te doen zwemmen. Maar sinds een paar dagen worden de uiteinden van haar vinnen zwart. Ik heb haar nu in een aparte kom gezet en het water gevuld tot ze (ongeveer) net onder staat. Ze heeft veel moeite om zich recht te houden en gaat liefst gewoon op haar zij liggen in het water. Ze ligt er heel levensloos bij. Ik weet niet wat ik nu moet doen. Haar buikje lijkt nu ook opgezwollen en ze lijkt precies een paar witte plekjes te hebben.
Vandaag heb ik haar dus in een aparte kom gezet (het visje staat juist onder water) er een paar korreltjes zeezout in gedaan en een paar uur later heb ik er ook Esha 2000+ Exit ingedaan. Maar het wordt zo te zien niet beter. De mevrouw van de Tom&Co zei dat het visje een luchtbel in haar buik had en dat ik moest wachten tot die eruit kam. Met mijn andere vis is er geen probleem. Ik zou echt niet willen dat ze dood gaat. Wie kan me helpen alsjeblieft?
p.s.: het visje is nog geen jaar oud.
Alvast bedankt!
Gudrun
|
U kunt niet meer reageren op dit bericht
|
|
|