Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp stek van een laurier - hoe verder te verzorgen en snoeien?

Gepubliceerd: 02 sep 2023

28 keer bekeken
Ik heb een mooie stek van de laurier (laurus nobilis) genomen, en die is goed aangeslagen. Zie de foto. Hij groeit nu alleen maar recht omhoog, maar het moet een soort struikje worden.
Lees verder...
Tuininformatie sansevieria: de onverwoestbare groene sfeermaker in huis

Gepubliceerd: 12 jul 2023

10 keer bekeken
Als je op zoek bent naar een plant die even stijlvol als onderhoudsarm is, zoek dan niet verder dan de Sansevieria.
Lees verder...
Tuininformatie een mooie tuin creeren

Gepubliceerd: 12 jul 2023

23 keer bekeken
Bij het maken van een mooie tuin, komen heel wat zaken kijken. Je maakt natuurlijk eerst een plan voor je tuin. Hoe wil je het er uit laten zien?
Lees verder...
Tuininformatie dit zijn de populairste bloemen van het jaar!

Gepubliceerd: 04 jul 2023

9 keer bekeken
In 2022 zagen we in de bloemenwereld een toename van donkere tinten en neutrale kleuren. Bloemmotieven met natuurlijke structuren en simplistische schoonheid.
Lees verder...
Forumonderwerp dit lijkt een palm, wat is het?

Gepubliceerd: 21 jun 2023

36 keer bekeken
Hallo iedereen,
Lees verder...
Forumonderwerp van knot naar stam(treurwilg)

Gepubliceerd: 17 jun 2023

91 keer bekeken
Ik heb vorig jaar september/oktober een knot van een treurwilg in de grond gestopt die is gaan wortelen en nu goed uitloopt
Lees verder...
Forumonderwerp zwarte vlekken op stam van mijn japanse esdoorn

Gepubliceerd: 31 mei 2023

111 keer bekeken
Hallo
Lees verder...
Forumonderwerp ongedierte in bloemkool / selderij

Gepubliceerd: 25 apr 2023

15 keer bekeken
Goedenavond,
Lees verder...
Tuininformatie 5 tips voor het onderhouden van je tuin

Gepubliceerd: 23 feb 2023

26 keer bekeken
Een mooie tuin is een waardevolle toevoeging aan je leefomgeving. Je tuin is de plek waar je in je eigen omgeving kan genieten van de buitenlucht. Het is echter wel belangrijk om je tuin te onderhouden om er optimaal van te kunnen genieten.
Lees verder...
Forumonderwerp potroos

Gepubliceerd: 21 feb 2023

112 keer bekeken
Ik heb potrozen gekocht van 25 cm hoog kan ik ze nu in de volle grond zetten of is dat nog te vroeg?
Lees verder...
Tuininformatie transformeer je tuin met een budget!

Gepubliceerd: 20 jan 2023

13 keer bekeken
Een tuin veranderen kan duur zijn, maar dat hoeft niet. Als je je tuin wilt opknappen en er als een miljoen euro uit wilt laten zien, zijn hier enkele tips en trucs om het met een budget te doen.
Lees verder...
Forumonderwerp hulp gevraagd. plant in slechte staat

Gepubliceerd: 13 jan 2023

58 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Tuininformatie tips voor het inrichten van een nieuwe eetset voor in de tuin

Gepubliceerd: 07 dec 2022

21 keer bekeken
Ben jij opzoek naar een nieuw eetset voor in de tuin? Of staat er al een eetset en wil je deze een make-over gaan geven, lees dan vooral even verder voor leuke ideeën. 
Lees verder...
Tuininformatie welke kerstverlichting past het beste bij mij?

Gepubliceerd: 10 nov 2022

10 keer bekeken
Ieder jaar als de feestdagen weer om de hoek staan wordt de wereld op veel plekken een klein beetje magischer.
Lees verder...
Tuininformatie 3 manieren om uw tuin beter te maken

Gepubliceerd: 01 nov 2022

27 keer bekeken
Wat is nou de perfecte eyecatcher als je in een tuin komt? Hoe kun je je tuin er superstrak, net afgewerkt, en leuk uit laten zien? Kan dit op een duurzame en milieuvriendelijke manier?
Lees verder...
Forumonderwerp verwijderen hedera

Gepubliceerd: 26 sep 2022

41 keer bekeken
IVM verwijderen oude, verrotte schutting, is de hedera nu helemaal verwijderd.
Lees verder...
Forumonderwerp schietwilg op stam

Gepubliceerd: 23 sep 2022

42 keer bekeken
Ik wil graag dat deze schietwilg een wilg op stam gaat worden dus moet ik hem gaan knotten op den duur. de blaadjes die op de hele lengte zitten heb ik er af gehaald en in de top nog laten zitten Nu is mijn vraag:
Lees verder...
Tuininformatie in 5 stappen zelf een vogelverschrikker maken

Gepubliceerd: 15 aug 2022

40 keer bekeken
Wil je vogels wegjagen in uw tuin of op uw land? Dan is een vogelverschrikker de perfecte oplossing. Tegenwoordig zijn er talloze vogelverschrikkers te koop.
Lees verder...
Tuininformatie creeer een paradijs in je tuin

Gepubliceerd: 28 jul 2022

17 keer bekeken
Tijdens de zomer kunnen de dagen behoorlijk heet zijn in Nederland. Dit zorgt ervoor dat we sneller moe zijn en daarom ook het liefst zo weinig mogelijk ondernemen. Het is dan fijn als je lekker dichtbij huis kunt genieten van het mooie weer.
Lees verder...
Forumonderwerp dopluis, schildluis of iets anders?

Gepubliceerd: 19 jul 2022

101 keer bekeken
Op mijn olijfboom van een jaar oud zitten veel bruine bultjes. Ik heb zelf al wat onderzoek gedaan en het lijkt het meest op dopluis of schildluis maar op de foto’s die ik vind zien ze er toch anders uit.
Lees verder...
Forumonderwerp vergiftigde boom redden

Gepubliceerd: 17 jul 2022

62 keer bekeken
Hoi,
Lees verder...
Forumonderwerp hallo allemaal

Gepubliceerd: 14 jul 2022

16 keer bekeken
Ik hou van de natuur en wandel er graag in, tegelijk hou ik me bezig met macrofotografie, dus mijn tuin heeft een dubbele werking. Ik probeer graag nieuwe dingen uit zoals ananas op water ipv in de grond.
Lees verder...
Forumonderwerp vijgenblad krult wordt bruin en valt af

Gepubliceerd: 30 jun 2022

68 keer bekeken
Wat is er mis met mijn vijgenboompje?
Lees verder...
Forumonderwerp bolacacia loopt maar aan 1 hoekje uit

Gepubliceerd: 20 jun 2022

427 keer bekeken
Hallo allemaal, ik hoop hier echt hulp/advies te krijgen omtrent mijn bolacacia …Er zit nl een geschiedenis achter.
Lees verder...
Forumonderwerp jamijn . . . . .

Gepubliceerd: 23 mei 2022

25 keer bekeken
Vorig jaar heb ik bij de Lidl een plant gekocht, ben kaartje kwijt maar het was een Jasmijn. Zaten heel veel bloemtrossen aan met witte bloementjes ook nog dicht waren ze wit
Lees verder...