Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp beginnende aquarium

Gepubliceerd: 25 jan 2012

2 keer bekeken
speel al een tijdje om een aquarium te maken/beginnen. zag vandaag een klein aquarium bij de blokker ( ongeveer 40 liter). klein pompje , wat verlichting ( als ik het goed zag) . is deze bak goed om te beginnen?
Lees verder...
Forumonderwerp grondelvisjes

Gepubliceerd: 12 mei 2011

50 keer bekeken
Een paar jaar geleden zijn er met de zuurstofplanten grondels in de vijver gekomen (kleine zwartkleurige). Inmiddels zitten er heel veel in (14000 liter). Kan dit kwaad. verdder zitten er 5 goudwindes, 3 shubibkins en 1 zonnebaars in.
Lees verder...
Forumonderwerp bloeduitstorting?

Gepubliceerd: 11 dec 2010

122 keer bekeken
Ik heb sinds een paar dagen 3 kleine Shubunkins, en het viel me gisterochtend op dat de goudkleurige Shubunkin ineens veel rode plekjes om zn bek bleek te hebben. Het leek haast wel een bloeduitstorting ofzo.
Lees verder...
Forumonderwerp groot aquarium, welke dieren?

Gepubliceerd: 14 mrt 2010

3 keer bekeken
HalloWij willen een aquarium aanschaffen.Dit wordt/is er een van ongeveer 1x2x1 meter. Misschien groter (dit is de minimum maat).We weten niet welke vissen we hierin kunnen plaatsen.
Lees verder...
Forumonderwerp goudvissen dood: wit geworden en 1 met een vlek

Gepubliceerd: 06 jun 2007

103 keer bekeken
2 van de drie grote goudvissen in onze vijver zijn vandaag tegelijk doodgegaan. Beiden waren al een tijdje wittig van kleur (met nog oranje op de staart en rond de ogen/mond), de derde is nog zijn oorspronkelijke kleur.
Lees verder...
Forumonderwerp hoe verplanten van palmzaailingen

Gepubliceerd: 08 mei 2007

1 keer bekeken
Zoals hierboven al staat: hoe verplant ik deze? Ik bedoel dan vooral hoe diep. Mijn gekiemde zaden zijn bovengronds geduwd door de wortel en op de wortel lijkt een blad(spriet) te komen. Moet de pit mee onder de grond verplant worden of niet?
Lees verder...
Forumonderwerp vissen / bootsmannetje

Gepubliceerd: 28 mei 2006

88 keer bekeken
4 van mijn vissen vertonen open wondjes op hun achter / onderlichaam van ongeveer 1cm groot.2 vissen zijn onlangs gestorven en vertoonde soortgelijke wondjes.
Lees verder...
Stel een tuinvraag