Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp hoe zien vissen eitjes eruit ?

Gepubliceerd: 15 jan 2014

233 keer bekeken
Hoe zien via eitjes eruit ? Heb wat gevonden. Lijkt op kikkerdril. Er zit geen Zwart/ punt in. En wat bruinig ``eitjes``. Van deze herken ik niet.
Lees verder...
Forumonderwerp vijver

Gepubliceerd: 19 mrt 2012

37 keer bekeken
In onze vijver zitten goudvissen, goudwindes en 3 steuren. Nu vonden we vanmorgen in een plant eitjes met in het midden een zwarte stip. Onze vraag is nu zijn dit visseneitjes of is het kikkerdril.
Lees verder...
Forumonderwerp kan iemand vertellen wat voor visjes dit zijn?

Gepubliceerd: 12 sep 2010

319 keer bekeken
Hallo allemaal,wij hebben in mie een heel klein vijvertje aangelegd. Zoals in een ander topic aangegeven,hebben we reeds een aantal kikkers hier,maar ook salamanders.OOk hebben wij vissen ontdekt,alleen welke soort zou het zijn?
Lees verder...
Forumonderwerp voortplanten sarassa of is t wat anders?

Gepubliceerd: 08 jul 2010

8 keer bekeken
Ik heb 4 sarassa's zwemmen in ons vijvertje, en vind een van de vissen vrij snel groeien, t is net of is hij ineens wat dikker dan de anderen. Een van de anderen lijkt ook iets dikker, maar niet zo als deze.
Lees verder...
Forumonderwerp sinaasappelschillen op de composthoop

Gepubliceerd: 24 mei 2010

2,293 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp help !! goudwindes in rubber slang

Gepubliceerd: 13 jul 2009

14 keer bekeken
Ik heb een pomp, die aangesloten is op een filter. Vanuit deze filter komt een rubber slang en deze pompt het water weer terug in de vijver.
Lees verder...
Forumonderwerp kuit geschoten... en nu?

Gepubliceerd: 29 mei 2007

313 keer bekeken
Vanochtend werd ik gewekt door luid geplons en gekletter in m'n vijver. Toen ik wat later ging kijken zag ik dat de paaiborstel die ik erin heb gehangen vol zat met eitjes!
Lees verder...
Forumonderwerp visseneitjes die niet overleven (de jonge visjes)

Gepubliceerd: 13 aug 2005

41 keer bekeken
Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn jonge visjes moet behandelen? Ik haal de eitjes uit mijn vijver om te voorkomen dat de andere vissen ze opeten. De eitjes komen uit, maar van de jonge visjes gaan er zoveel dood.
Lees verder...
Forumonderwerp vissen

Gepubliceerd: 08 aug 2005

0 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Stel een tuinvraag