Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp naam bonsai

Gepubliceerd: 03 okt 2017

107 keer bekeken
Hallo, Ik heb deze morgen een bonsai boompje gekocht. Weet iemand de naam van dit plantje? Mag ik de lange takjes nu al wegsnoeien? Ik ben nog maar beginner, dus alle info is welkom. Groetjes
Lees verder...
Forumonderwerp oude berk bonsai

Gepubliceerd: 13 apr 2017

328 keer bekeken
Hoi uitjes , Heb een aantal maand geleden bij een vriend zijn tuin , een omgevallen berk verwijderd.
Lees verder...
Forumonderwerp perenboom - hoe nu verder ?

Gepubliceerd: 25 jun 2015

19 keer bekeken
Hallo iedereen, Het volgende is het geval. Wij hadden in de tuin al jaren een perenboom als lei-fruit. Omdat deze géén vruchten gaf,en de perenroest in zich had, besloten om deze uit de tuin te halen.
Lees verder...
Forumonderwerp wat voor bonsai heb ik??

Gepubliceerd: 23 sep 2014

9 keer bekeken
Hallo ik heb laatst in de tuincentrum een bonsai gekocht maar er stond niks op het kaartje over wat voor bonsai het was. Nu ben ik tog wel nieuwschierig want ik ben een beginner met bonsai en weet de
Lees verder...
Forumonderwerp mijn eerste ficus ginseng bonsai xl

Gepubliceerd: 26 dec 2013

127 keer bekeken
Bij de AH een Ficus ginseng XL gehaald. Mijn eerste plantje in mijn nieuwe huis!
Lees verder...
Forumonderwerp acer pseudoplatanus jonkies in de tuin

Gepubliceerd: 02 nov 2013

2 keer bekeken
Hoi ik ben een beginner in het bonsai gebeuren en ik hoop hier wat goede raad te vinden
Lees verder...
Forumonderwerp kan ik mijn kastanjeboom na 7 jaar toppen

Gepubliceerd: 10 mei 2013

384 keer bekeken
Hallo alle maal,
Lees verder...
Forumonderwerp informatie over verzorging bonsai

Gepubliceerd: 27 dec 2011

7 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp hoe actief

Gepubliceerd: 28 okt 2011

0 keer bekeken
Beste bonsai freaks
Lees verder...
Forumonderwerp mijn interesse is gewekt, wat nu?

Gepubliceerd: 23 jul 2011

0 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp bonsai beginner