Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp naam bonsai

Gepubliceerd: 03 okt 2017

107 keer bekeken
Hallo, Ik heb deze morgen een bonsai boompje gekocht. Weet iemand de naam van dit plantje? Mag ik de lange takjes nu al wegsnoeien? Ik ben nog maar beginner, dus alle info is welkom. Groetjes
Lees verder...
Forumonderwerp oude berk bonsai

Gepubliceerd: 13 apr 2017

328 keer bekeken
Hoi uitjes , Heb een aantal maand geleden bij een vriend zijn tuin , een omgevallen berk verwijderd.
Lees verder...
Forumonderwerp perenboom - hoe nu verder ?

Gepubliceerd: 25 jun 2015

19 keer bekeken
Hallo iedereen, Het volgende is het geval. Wij hadden in de tuin al jaren een perenboom als lei-fruit. Omdat deze géén vruchten gaf,en de perenroest in zich had, besloten om deze uit de tuin te halen.
Lees verder...
Forumonderwerp wat voor bonsai heb ik??

Gepubliceerd: 23 sep 2014

9 keer bekeken
Hallo ik heb laatst in de tuincentrum een bonsai gekocht maar er stond niks op het kaartje over wat voor bonsai het was. Nu ben ik tog wel nieuwschierig want ik ben een beginner met bonsai en weet de
Lees verder...
Forumonderwerp mijn eerste ficus ginseng bonsai xl

Gepubliceerd: 26 dec 2013

127 keer bekeken
Bij de AH een Ficus ginseng XL gehaald. Mijn eerste plantje in mijn nieuwe huis!
Lees verder...
Forumonderwerp acer pseudoplatanus jonkies in de tuin

Gepubliceerd: 02 nov 2013

2 keer bekeken
Hoi ik ben een beginner in het bonsai gebeuren en ik hoop hier wat goede raad te vinden
Lees verder...
Forumonderwerp kan ik mijn kastanjeboom na 7 jaar toppen

Gepubliceerd: 10 mei 2013

384 keer bekeken
Hallo alle maal,
Lees verder...
Forumonderwerp informatie over verzorging bonsai

Gepubliceerd: 27 dec 2011

7 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp hoe actief

Gepubliceerd: 28 okt 2011

0 keer bekeken
Beste bonsai freaks
Lees verder...
Forumonderwerp mijn interesse is gewekt, wat nu?

Gepubliceerd: 23 jul 2011

0 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp bonsai beginner

Gepubliceerd: 01 jul 2011

0 keer bekeken
Ik wil een binnen bonsai maar ik ben een beginneling.Wat voor bonsai is het allermakkelijkst voor binnenAlvast bedankt
Lees verder...
Forumonderwerp welke bonsai zal ik kopen?

Gepubliceerd: 23 jun 2011

1 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp beginner met een bonsai ligustrum

Gepubliceerd: 15 jan 2011

3 keer bekeken
Laat ik beginnen om te zeggen dat ik totaal geen groene vingers heb, in mijn tuin heb ik het liefst een plaat asfalt liggen oid. Waar ik wel gek op ben zijn Bonsai boompjes. Al een aantal jaren wil ik graag een Bonsai hebben.
Lees verder...
Forumonderwerp bonsai uit zaadjes help!

Gepubliceerd: 23 dec 2010

9 keer bekeken
Hallo, Ik heb een bonsai-packetje cadeau gekregen met zaadjes van verschillende soorten bosai. Ik heb al mijn 2e potje gezaaid, maar er komt niets uit. Is van zaadjes beginnen een valse start?
Lees verder...
Forumonderwerp startplantjes

Gepubliceerd: 05 jun 2010

9 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp schimmel? op mijn bonsai

Gepubliceerd: 19 mei 2010

96 keer bekeken
Ik heb nu een goed half jaar 2 bonsai's, dus ben nog overduidelijk een beginner op dit gebied. Tot voor kort dacht ik dat het toch best goed ging maar vandaag merkte ik ineens dat er allemaal witte pluisjes op de stam zaten.
Lees verder...
Forumonderwerp beginnersvragen

Gepubliceerd: 13 mei 2010

15 keer bekeken
Beste mensen,
Lees verder...
Forumonderwerp beginner...

Gepubliceerd: 12 mei 2010

1 keer bekeken
Hey,
Lees verder...
Forumonderwerp bonsai ginseng

Gepubliceerd: 04 mei 2010

1 keer bekeken
Wij zijn beginners qua bonsaiverzorging.Toen we de Bonsai net hadden, liet ie al z'n blaadjes vallen...Met veel liefde en geduld heeft onze bonsai nu weer mooie blaadjes, maar laat af te toe gezonde blaadjes vallen :-(
Lees verder...
Forumonderwerp bonsai??????????????

Gepubliceerd: 01 mei 2010

1 keer bekeken
Ik heb vandaag twee bonsaiboompjes gekocht in een tuincentrum. Kan iemand mij vertellen welke dit zijn. De bonsai van de eerste foto draagt ook besjes ik had zelf het vermoeden dat het een Sageretia theezans is.
Lees verder...
Forumonderwerp beginners bonsai

Gepubliceerd: 29 apr 2010

11 keer bekeken
Als ik een boompje uit een tuincentrum wil snoeien tot een bonsai welke is dan het makkelijkst om mee te beginnen. Ik wil de bonsai graag binnenplaatsen.
Lees verder...
Forumonderwerp de vrolijke beginner

Gepubliceerd: 27 apr 2010

1 keer bekeken
Goedemorgen, vol enthousiasme ben ik begonnen aan mijn hopelijk nieuwe hobby de Bonsai! In het tuincentrum heb ik het boek Bonsai van Ken Norman gekocht tesamen met 2 bonsai boompjes die al gevormd zijn.
Lees verder...
Forumonderwerp probleem carmona

Gepubliceerd: 03 mrt 2010

9 keer bekeken
Hallo iedereen,
Lees verder...
Forumonderwerp bonsai starter

Gepubliceerd: 10 feb 2010

0 keer bekeken
Hey Ik ben dus een starter in de bonsai wereld.Heb bonsaiempire al ondekt maar zou graag meer informatie hebben over bonsai's. Ik bezit een carmona bonzai en zou deze niet graag laten sterven.
Lees verder...
Forumonderwerp bonsai carmona heeft geen blad meer = dood?

Gepubliceerd: 04 jan 2010

213 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...