Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp stek van een laurier - hoe verder te verzorgen en snoeien?

Gepubliceerd: 02 sep 2023

54 keer bekeken
Ik heb een mooie stek van de laurier (laurus nobilis) genomen, en die is goed aangeslagen. Zie de foto. Hij groeit nu alleen maar recht omhoog, maar het moet een soort struikje worden.
Lees verder...
Tuininformatie alles wat je moet weten over het verzorgen van coniferen

Gepubliceerd: 02 jun 2023

52 keer bekeken
Coniferen zijn prachtige, groenblijvende planten die veel worden gebruikt in tuinen en landschapsarchitectuur. Ze bieden privacy, structuur en schoonheid aan buitenruimtes.
Lees verder...
Tuininformatie alles wat je moet weten over het verzorgen van coniferen

Gepubliceerd: 02 jun 2023

914 keer bekeken
Coniferen zijn prachtige, groenblijvende planten die veel worden gebruikt in tuinen en landschapsarchitectuur. Ze bieden privacy, structuur en schoonheid aan buitenruimtes.
Lees verder...
Tuininformatie creeer een magische tuinbeleving: tips voor de perfecte buitenverlichting

Gepubliceerd: 16 mei 2023

21 keer bekeken
Sfeer creëren in je tuin op lange zomeravonden of juist in de winter wanneer het vroeg donker wordt. Hoe doe je dat beter dan met de juiste buitenverlichting?
Lees verder...
Tuininformatie 5 dingen die niet mogen ontbreken in jouw tuin

Gepubliceerd: 16 mei 2023

34 keer bekeken
Je tuin is de plek waar je heerlijk in kunt ontspannen en genieten van het weer met vrienden en familie. Het is daarom erg belangrijk om de juiste items en elementen in de tuin te hebben, zodat jij optimaal kunt genieten.
Lees verder...
Forumonderwerp haag van hortensia's

Gepubliceerd: 01 mrt 2023

79 keer bekeken
Beste tuinliefhebbers, Wij willen graag een haag maken van hortensia's en het zou fijn zijn om wat ervaringen hierover te mogen lezen. 
Lees verder...
Forumonderwerp potroos

Gepubliceerd: 21 feb 2023

150 keer bekeken
Ik heb potrozen gekocht van 25 cm hoog kan ik ze nu in de volle grond zetten of is dat nog te vroeg?
Lees verder...
Tuininformatie zo kun jij bijdragen aan een schoner milieu

Gepubliceerd: 23 sep 2022

17 keer bekeken
We zijn ons er met elkaar van bewust dat er echt niets moet gebeuren aan het verlagen van de CO2 uitstoot in de wereld.
Lees verder...
Tuininformatie handige tips om energie te besparen in je tuin

Gepubliceerd: 28 jul 2022

25 keer bekeken
Energie besparen is natuurlijk altijd fijn, want op deze manier kun je jouw energierekening verlagen. Maar niet alleen in huis is het mogelijk om energie te besparen, ook in je tuin.
Lees verder...
Tuininformatie vijf tips om asbest te herkennen

Gepubliceerd: 27 jan 2022

44 keer bekeken
Zit er asbest in mijn schuur of tuinhuisje? Dat is een veel gehoorde vraag onder tuinbezitters. Asbestvezels kun je het met blote oog niet zien. Toch hebben we een aantal tips voor het herkennen van asbest.
Lees verder...
Forumonderwerp welke orchidee soort is dit ?

Gepubliceerd: 18 sep 2021

117 keer bekeken
Hele mooie orchidee al 2 jaar geleden gekregen en kreeg toen uitschieters die boven op de plant groeide met wortel en al overgepot. Inmiddels nieuw plant geworden met 2 aparte stukjes met stengels
Lees verder...
Forumonderwerp is deze boom nog te redden?

Gepubliceerd: 28 aug 2021

207 keer bekeken
Wij hebben al jaren een conifeer boom in de tuin staan. Sinds een paar jaar krijgt hij wat bruine takken en nu valt me op dat het wel heel erg wordt. Is deze boom nog te redden of gaat hij langzaam aan dood?
Lees verder...
Tuininformatie een prachtige variatie aan planten in huis

Gepubliceerd: 15 mrt 2021

66 keer bekeken
Groen in huis, planten zijn nog altijd populair. Er is altijd weer een nieuw type plant die een tijdje hot en happening is. Maar ook de traditionele kamerplanten zijn niet weg te denken uit vele huishoudens.
Lees verder...
Forumonderwerp spathiphyllum sensation

Gepubliceerd: 28 jan 2021

80 keer bekeken
Hi allemaal, Ik heb vandaag mijn Spathiphyllum Sensation binnengekregen en in sierpot geplaatst. Echter vertonen een aantal bladeren scheuren waardoor het blad slap hangt. 
Lees verder...
Forumonderwerp aanleg duintuin / strandtuin

Gepubliceerd: 29 jun 2020

140 keer bekeken
Hallo iedereen , Graag had ik een duintuin aagelegd met helmgras. Kan iemand mij tips geven hoe ik deze kan aanleggen?
Lees verder...
Forumonderwerp vijver opstarten

Gepubliceerd: 29 apr 2020

461 keer bekeken
Goedendag ik ben nieuw hier en ik ben in bezit van een kleine tuin vijver met 4 goudvissen het type vijver is rond met een diameter van 160 cm en 40 cm diep en daaronder nog een stuk van 60 cm en 30 cm diep het betreft hier een voorgevormde vijver
Lees verder...
Forumonderwerp catalpa?

Gepubliceerd: 15 apr 2020

94 keer bekeken
Dag iedereen,
Lees verder...
Forumonderwerp hulp bij tuinontwerp

Gepubliceerd: 11 nov 2019

104 keer bekeken
Hallo, Nadat we ons huis helemaal zelf verbouwd hebben willen we de tuin aanpakken.
Lees verder...
Forumonderwerp advies opstart vijver

Gepubliceerd: 20 jun 2019

108 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp mijn peperomia is ziek

Gepubliceerd: 19 mei 2019

303 keer bekeken
Een tijdje geleden begonnen de bladeren aan de onderkant geel te worden, ik dacht dat het misschien oude bladeren waren. Maar sinds een week of twee zie ik op andere bladeren bruine vlekken in het midden.
Lees verder...
Forumonderwerp plumeria, onderontwikkeld, raar blad

Gepubliceerd: 07 apr 2019

228 keer bekeken
Hi ,
Lees verder...
Forumonderwerp zuurstofplanten 'verdwijnen'

Gepubliceerd: 13 aug 2018

415 keer bekeken
Hallo allemaal, 
Lees verder...
Forumonderwerp extreme zomer en planten verzorgen....

Gepubliceerd: 29 jul 2018

229 keer bekeken
Ik ben eigenlijk wel wat verbaasd, dat niemand problemen lijkt te hebben om de planten in de tuin levend te houden.
Lees verder...
Forumonderwerp zaait lavendel zich uit?

Gepubliceerd: 29 jul 2018

984 keer bekeken
Ik heb vanmiddag de lavendel Felice gesnoeid, de bloemen zijn uitgebloeid en ik had het eigenlijk al eerder willen doen, maar vandaag is het eindelijk eens bewolkt met een prettig windje.
Lees verder...
Forumonderwerp help, mijn itasliaanse muskaat druif is ziek!

Gepubliceerd: 16 jul 2018

72 keer bekeken
Hallo tuinliefhebbers, ik heb in mijn tuin, aan beide zijden, druiven planten. Links een rode Boskoop Glorie en rechts een witte Italiaanse Muskaatdruif. Deze laatste heb ik een aantal jaar geleden zelf uit Puglia meegenomen.
Lees verder...