Zoeken

×

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp is mijn bonsai nog te redden?

Gepubliceerd: 11 dec 2020

159 keer bekeken
Hoi allemaal,  Aantal maanden geleden heb ik dit Bonsai boompje gekregen (kwam van de intratuin). Het verloor echter al snel blad en nu staat het er zo bij.. 
Lees verder...
Forumonderwerp wat is dit voor soort plant?

Gepubliceerd: 12 feb 2017

1 keer bekeken
Ik heb een collectie van Bonsai boompjes. Dit soort heb ik ooit eens als plantje gekocht en heb deze geprobeerd van elkaar te scheiden, dit is prima gegaan en ze groeien goed. Op de foto zijn 2 van deze te zien.
Lees verder...
Forumonderwerp bonsai en de verzorging

Gepubliceerd: 03 jul 2016

93 keer bekeken
Hallo, ik heb een Bonsai gekregen. Sinds ik die heb, is er altijd iets mis. Hierbij een aantal vragen: Welk soort Bonsai is dit? Hoe moet ik die verzorgen? Wat zijn de aandachtspunten? Welk soort ziekte heeft het nu?
Lees verder...
Forumonderwerp ruwe berk uit zaailing 2008

Gepubliceerd: 02 mei 2016

75 keer bekeken
Dezelfde Ruwe Berk die ik hier 4 à 5 jaar terug ooit eens als kale stam plaatste (na 2 à 3 jaren vollegrond opkweek). Binnen nog eens een 5tal jaar zal dit een volwaardig bonsaiboompje zijn, mogelijks tentoonstellingswaardig.
Lees verder...
Forumonderwerp ficus gaat ten onder, heel snel!

Gepubliceerd: 06 jan 2015

60 keer bekeken
Mijn ficus vertoont erge bladval en ik krijg hem op geen enkele manier meer vrolijk.
Lees verder...
Forumonderwerp wat voor soort is mijn allereerste bonsai boompje

Gepubliceerd: 03 jan 2015

22 keer bekeken
Hallo Ik heb deze bonsai boompjes vandaag gekochtIk ben benieuwd naar de naam van deze bonsaiAlvast bedankt GrAgnetha
Lees verder...
Forumonderwerp wat kan ik hiermee

Gepubliceerd: 22 mei 2014

7 keer bekeken
Ik heb dit boompje zien staan wat ik zo mee mag nemen (voor bonsai).Maar eerst had ik graag jullie advies hoe dit aan te pakken.Tevens wil ik graag weten wat het voor een boompje is.
Lees verder...
Forumonderwerp binnenbonsai in cascade stijl

Gepubliceerd: 12 mrt 2014

7 keer bekeken
Ik wil graag een binnenbonsai kweken uit zaad of een jonge plant. Niet alle tropische boomsoorten lenen zich voor een cascade of semi cascade stijl. Graag wat ideeen en voorbeelden
Lees verder...
Forumonderwerp bonsai mix, van welke bomen zijn de zaadjes?

Gepubliceerd: 27 feb 2014

213 keer bekeken
Hallo,Ik heb een bonsai mix gekregen met 6 verschillende soorten zaadjes.nu zou ik graag willen weten welk zaadje bij welke naam hoort.op de verpakking staan de volgende namen:
Lees verder...
Forumonderwerp rode striem op stam

Gepubliceerd: 02 feb 2014

2 keer bekeken
Heyy!Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen. Ik heb voor mijn verjaardag een bonsai boompje gekregen, een Carmona. Dit was ongeveer een maand geleden.
Lees verder...
Forumonderwerp wat voor bonsai maken van dit boompje

Gepubliceerd: 02 nov 2013

78 keer bekeken
Ik heb bij het tuincentrum een conifeer achtig iets gekocht, als oefen boom, maar ben benieuwd hoe de ervaren bonsai mensen onder ons dit zouden aan pakken. Foto is bijgevoegd.
Lees verder...
Forumonderwerp jonge boompjes

Gepubliceerd: 03 sep 2013

26 keer bekeken
Hallo allen,
Lees verder...
Forumonderwerp van zomer naar winter

Gepubliceerd: 31 aug 2013

8 keer bekeken
Hallo allen,
Lees verder...
Forumonderwerp myrtus communis vraagje

Gepubliceerd: 27 aug 2013

11 keer bekeken
Hallo, Toch maar weer eens een kijkje genomen op dit leuke forum na 2 jaar inactief te zijn. Leuk om te zien dat het nogsteeds actief is.
Lees verder...
Forumonderwerp acers

Gepubliceerd: 22 aug 2013

19 keer bekeken
hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp azalea

Gepubliceerd: 20 aug 2013

10 keer bekeken
Hallo beste mensen,
Lees verder...
Forumonderwerp over bonsai :)

Gepubliceerd: 06 mei 2013

4 keer bekeken
goedendag,
Lees verder...
Forumonderwerp welke soort?

Gepubliceerd: 02 mei 2013

3 keer bekeken
ik heb een boomje voor me erjaardag gekregen en wil graag de naam en meer informatie er over hebben zoals verzorging.groetjes evelien
Lees verder...
Forumonderwerp is de gewone esdoorn ook bruikbaar als bonsai?

Gepubliceerd: 28 mrt 2013

763 keer bekeken
hallo,zoals de vraag al zegt:je kan de Japanse esdoorn gebruiken als bonsai, maar is de gewone esdoorn ook bruikbaar als bonsai? (die dat hier in het wild leeft) vriendelijke groeten,noedel.
Lees verder...
Forumonderwerp help, ik denk dat mijn bonsai aan het sterven is

Gepubliceerd: 13 nov 2012

31 keer bekeken
Ik heb nu al een tijdje een bonsai die ik samen met men vriend verzorg. En het ging tot hier toe denk ik toch goed met hem te verzorgen, het snoeien lukt niet altijd even mooi, maar hij groeide steeds mooi bij.
Lees verder...
Forumonderwerp gemuteerde parvifolia ulmus?

Gepubliceerd: 04 nov 2012

8 keer bekeken
Dag allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp flamboyant

Gepubliceerd: 18 sep 2012

93 keer bekeken
Mag je een flamboyant snoeien, want de plant wordt heel snel heel groot?Zo ja, wanneer is de beste tijd?Bedankt.Luc.
Lees verder...
Forumonderwerp ginkgo bonsai

Gepubliceerd: 29 aug 2012

13 keer bekeken
Ik was al een tijdje op zoek naar een ginkgo biloba. De meeste exemplaren
Lees verder...
Forumonderwerp styling lariks

Gepubliceerd: 16 aug 2012

9 keer bekeken
Dag allen,
Lees verder...
Forumonderwerp vragen over enkele planten/bonsai.

Gepubliceerd: 09 jul 2012

10 keer bekeken
Hallo, tuinfanaten. Bij mij in de wijk evenals op school zie ik overal bijna overal dan hertshooi staan, Mooie plant, mooie bloemen, maar dat doet er niet toe.Hoe is deze plant te vermeerderen?
Lees verder...
Stel een tuinvraag