Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp onkruid in gazon

Gepubliceerd: 17 okt 2017

1,310 keer bekeken
Kan iemand mij vertellen wat voor onkruid dit is? En wat eraan te doen?
Lees verder...
Forumonderwerp gele plekken in gazon na bemesten organische mest

Gepubliceerd: 02 aug 2014

12 keer bekeken
Wij hebben een flink grasveld achter het huis , mijn enige eis aan dat veld is dat het groen moet zijn, er mag onkruid in groeien zoals mos, geen probleem.
Lees verder...
Forumonderwerp hortensia gaat kapot

Gepubliceerd: 03 jun 2012

90 keer bekeken
hallo. onze hortensia's zijn snel bruin geworden en is nu zelfs helemaal ingezakt en haast verdwenen.
Lees verder...
Forumonderwerp kokossnippers als bodembedekker?

Gepubliceerd: 05 mei 2011

757 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp bemesten, maar hoe en waarmee?

Gepubliceerd: 09 okt 2010

10 keer bekeken
ik heb jaren geleden een binnenbonsai vermoordt door hem te overbemesten.Enkele jaren geleden heb ik 2 podocarpus goed kunnen laten overwinteren maar toen ik ze een beetje mest wilde geven, zijn ook deze boompjes verbrand.
Lees verder...
Forumonderwerp bladkrulziekte

Gepubliceerd: 22 mei 2010

27 keer bekeken
Hallo,vorig jaar heb ik al diverse mensen op dit forum geholpen met hun vragen,nu heb ik een zeer dringende vraag.Zowel mijn perzik als mijn nectarineboompje kwijnen weg onder de bladkrulziekte.Zo erg dat als ik dit jaar geen actie onderneem zij h
Lees verder...
Forumonderwerp soort boom en verzorging

Gepubliceerd: 12 apr 2010

21 keer bekeken
Ik heb bij een tuin centrum/ kweker een boom gekocht, een soort pre-bonsai. De boom heeft een erg kleine kluit en vertoont al wat dorre takken. desalniettemin heb ik de boom in een pot gezet en hoop nu dat deze iets bij komt en bij trekt.
Lees verder...
Forumonderwerp palm planten

Gepubliceerd: 07 okt 2009

6 keer bekeken
Hallo allemaal! Wat ik eigenlijk graag van jullie kenners zou willen weten is. Hoe en waar let je op wanneer je je palm vanuit de pot in de volle grond gaat planten!?
Lees verder...
Forumonderwerp grond

Gepubliceerd: 13 sep 2009

3 keer bekeken
Ik ben verleden jaar een moestuin begonnen, die niet zo heel goed gelukt is... Na wat tips ga ik volgend jaar weer met goede moed beginnen De meeste planten zijn de grond nu uit, maar er blijft onkruid opkomen.
Lees verder...
Forumonderwerp winter bemesting

Gepubliceerd: 06 sep 2009

26 keer bekeken
De winter komt er aan en bijna overal lees je dat je vanaf deze tijd een andere meststof moet gaan gebruiken. Eentje met minder Stikstof(N) en meer Kalium(K).
Lees verder...
Forumonderwerp mijn nieuwste aanwinst, de vanda!

Gepubliceerd: 05 aug 2009

37 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp algemene mest/ vervolg npk verhouding bosui

Gepubliceerd: 15 mrt 2009

19 keer bekeken
Ik schaam me een beetje dat ik door moet vragen, maar ik kom er niet helemaal uit welke mest vrij standaard is, dus min of meer gelijke samenstelling van NPK heeft.
Lees verder...
Forumonderwerp type bonsai en 1e hulp bij bonsais gevraagd

Gepubliceerd: 25 dec 2008

57 keer bekeken
Hallo allemaal, Onlangs heb ik deze bonsai meegenomen van mijn werk.Het is niet moelijk te zien dat een kantooromgeving verre van ideaal is.
Lees verder...
Forumonderwerp leilindes en beukhagen gaan dood????

Gepubliceerd: 30 dec 2007

440 keer bekeken
In maart heeft onze hovenier onze tuin aangelegd.
Lees verder...
Forumonderwerp licht groene bladeren en larven lindewesp

Gepubliceerd: 02 aug 2007

81 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp trachicarpus fortunei winterklaar maken

Gepubliceerd: 10 okt 2006

7 keer bekeken
Hoi ik heb in mei een trachicarpus van 1.50 stamhoogte in de volle grond geplant en hij gaat echt goed ,nu is mijn vraag moet ik deze palm nog beschermen in de winter en bemesten zo ja hoe en waneer en waarmee?
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe musa sikkemensis

Gepubliceerd: 25 apr 2006

5 keer bekeken
Hoi, deze Musa sikkemensis heb ik afgelopen zaterdag aangeschaft.Hoe groot kan deze het eerste jaar worden?Hebben ze een soort van bemesting nodig? Graag advies. Peterr
Lees verder...
Forumonderwerp 8 ) musa basjoo

Gepubliceerd: 07 feb 2006

48 keer bekeken
Musa Basjoo
Lees verder...
Forumonderwerp mos in gazon

Gepubliceerd: 22 nov 2003

4 keer bekeken
Mijn gazon bemest ik met bio-gazon azet , twee keer per jaar. Ook strooi ik twee keer kalk. Er ontwikkelt zich heel veel mos , wat doe ik fout? Alvast bedankt voor een reactie. Helene
Lees verder...