Zoeken

Type Titel Inhoud
Tuininformatie 8 manieren om jouw tuin sfeervol te verlichten

Gepubliceerd: 16 feb 2024

8 keer bekeken
Je tuin is een plek waar je kunt ontspannen, tot rust kunt komen en gezellige momenten kunt delen met vrienden en familie.
Lees verder...
Tuininformatie een mooie tuin creeren

Gepubliceerd: 12 jul 2023

23 keer bekeken
Bij het maken van een mooie tuin, komen heel wat zaken kijken. Je maakt natuurlijk eerst een plan voor je tuin. Hoe wil je het er uit laten zien?
Lees verder...
Tuininformatie welke kerstverlichting past het beste bij mij?

Gepubliceerd: 10 nov 2022

10 keer bekeken
Ieder jaar als de feestdagen weer om de hoek staan wordt de wereld op veel plekken een klein beetje magischer.
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe bomen in de tuin maar geen idee welke expert gelijk heeft

Gepubliceerd: 23 jun 2022

19 keer bekeken
Goedendag, Even voorstellen: Wij zijn met de tuin bezig en hebben als basis 3 platanen (stamomtrek 35cm), een zuilamberboom (12cm stamomtrek) en twee boleiden 25cm stamomtrek.
Lees verder...
Tuininformatie waarom een tuin inrichten zo lastig is

Gepubliceerd: 25 mrt 2022

41 keer bekeken
Waarom een tuin inrichten zo lastig is en hoe je dit het beste kunt aanpakken
Lees verder...
Tuininformatie minder buiten, toch goed slapen

Gepubliceerd: 09 dec 2021

25 keer bekeken
Veel tuinliefhebbers hebben het moeilijk in deze donkere decembermaand. Het hele jaar door is er van alles te beleven in uw tuin, maar deze tijd is toch wel de stilste van allemaal.
Lees verder...
Forumonderwerp welke bomen zijn dit en wanneer snoeien?

Gepubliceerd: 05 dec 2020

112 keer bekeken
Hallo
Lees verder...
Forumonderwerp welke bomen zijn dit?

Gepubliceerd: 24 sep 2020

48 keer bekeken
Hallo, Kan iemand mij vertellen welke bomen dit zijn. Het zijn 2 verschillende bomen. Bedankt alvast
Lees verder...
Forumonderwerp op zoek naar het soort bomen

Gepubliceerd: 04 mrt 2020

41 keer bekeken
Kunnen jullie mij helpen herkennen welk soort bomen dit zijn? De kwaliteit van sommige foto's is wat minder, maar dit zijn degene ik heb. Alvast bedankt!
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet de naam van deze plant?

Gepubliceerd: 25 aug 2018

182 keer bekeken
In een pot is een plant komen aanwaaien, dus zal via zaad verspreid zijn.Iemand een idee, welke plant dit is: onkruid of een mooie plant met mogelijke bloei?
Lees verder...
Forumonderwerp extreme zomer en planten verzorgen....

Gepubliceerd: 29 jul 2018

206 keer bekeken
Ik ben eigenlijk wel wat verbaasd, dat niemand problemen lijkt te hebben om de planten in de tuin levend te houden.
Lees verder...
Forumonderwerp welke bomen en struik zijn dit

Gepubliceerd: 03 jul 2018

89 keer bekeken
Hallo, wie kan mij vertellen welke bomen (foto 1 en 3) en struik (foto 2) dit zijn? Alvast hartelijk dank!
Lees verder...
Forumonderwerp welke boom is dit

Gepubliceerd: 06 jun 2018

51 keer bekeken
Beste allen,
Lees verder...
Forumonderwerp welke boom is fit

Gepubliceerd: 26 feb 2018

62 keer bekeken
Hallo, kan iemand me vertellen welke bomen dit zijn?  Dank u
Lees verder...
Forumonderwerp welke boom is dit? (historische foto)

Gepubliceerd: 20 dec 2017

99 keer bekeken
Beste bomenkenners, Op deze oude foto uit de jaren 30 is een laan met bomen te zien. Ik ben erg benieuwd wat voor bomen dit zijn, en dacht zelf aan jonge wilde kastanjes. Hebben jullie misschien een idee?
Lees verder...
Forumonderwerp 2 fruitbomen?

Gepubliceerd: 29 okt 2017

52 keer bekeken
ik had deze vorige maand willen plaatsen, maar niet meer aan gedacht. ik kwam deze 2 struiken/bomen onderweg tegen en wilde graag weten welke vruchten dit zijn? het lijken kleine pruimen, klopt dit?
Lees verder...
Forumonderwerp beukenboom

Gepubliceerd: 10 sep 2017

344 keer bekeken
Hallo, ik heb in mijn tuin een beukenboom staan. Ik schat dat hij minimaal 30 jaar oud is. Langzaamaan wordt hij echt te groot, de takken schuren over het dak en het terras krijgt te weinig zon.
Lees verder...
Forumonderwerp kersenbomen - welk ras, amper kersen en inkorten

Gepubliceerd: 20 aug 2017

110 keer bekeken
Ik heb twee kersenbomen in mijn tuin waarvan ik foto's heb bijgevoegd. Ze geven wel veel bloemen maar amper kersen en die zitten dan zo hoog dat ik er niet bij kan. Dus ik heb een aantal vragen: 1. Zijn dit halfstam of laagstam bomen?
Lees verder...
Forumonderwerp naam boom

Gepubliceerd: 25 jun 2017

348 keer bekeken
Wie weet welke boom dit is? De gele "doppen" zijn de zaadjes. Groet
Lees verder...
Tuininformatie ontmossen van het gazon

Gepubliceerd: 20 mei 2017

692 keer bekeken
Jaarlijks ontmossen van het gazon. Tips om mos te voorkomen en te bestrijden
Lees verder...
Forumonderwerp welke boom is dit?

Gepubliceerd: 15 mei 2017

16 keer bekeken
Wij hebben pas een huis gekocht waar 2 bomen voor staan, weet niet wat voor bomen het zijn, ze zijn in het najaar gesnoeid maar zie op dit moment nog geen leven, is alleen nog maar een knoest, is dat normaal in de maand Mei???
Lees verder...
Forumonderwerp oude berk bonsai

Gepubliceerd: 13 apr 2017

330 keer bekeken
Hoi uitjes , Heb een aantal maand geleden bij een vriend zijn tuin , een omgevallen berk verwijderd.
Lees verder...
Forumonderwerp soort boom?

Gepubliceerd: 25 mrt 2017

1 keer bekeken
Weet iemand welk soort bomen dit zijn? We willen de voortuin veranderen en ben benjiewd of we deze bomen kunnen overplaatsen? Zo ja, zijn er hier wellicht geinteresseerden?
Lees verder...
Forumonderwerp ernstig verwaarloosde tuin en wat ermee doen?

Gepubliceerd: 18 mrt 2017

91 keer bekeken
Het is al een tijd geleden, dat ik op het forum ben geweest, maar de verhuizing is een pittige klus geweest en dan ook het inrichten van de woning.
Lees verder...
Forumonderwerp weet iemand welke boom dit is?

Gepubliceerd: 14 mrt 2017

22 keer bekeken
Ik had een aantal kersenbomen gekocht. Ik zag dat deze kleinblijvende bomen geënt waren. Naast één van deze bomen kwam er uit de grond een tweede boom omhoog uit de wortels. Dat is dus waarop de kersentak geënt is.
Lees verder...