Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
kamerplantje Gepubliceerd: 04 mei 2021 29 keer bekeken |
Wie kent de naam van deze zielige plant? En de juiste verzorging want ik ga hem proberen te redden :) Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vlekken en slap hangende cactus Gepubliceerd: 19 jul 2020 309 keer bekeken |
Hallo iedereen!
Ik heb deze plant proberen redden van de vuilnisbak, hij heeft het een hele tijd goed gedaan maar nu gaat hij slap hangen en krijg ik hem niet meer recht. Hebben jullie een idee hoe dat komt en hoe ik dit oplos? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
plotseling veel dood blad Gepubliceerd: 21 jul 2019 316 keer bekeken |
Beste mensen op het forum, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
zielige philodendron red beauty Gepubliceerd: 07 mei 2018 323 keer bekeken |
Hallo Allemaal, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welk vetplantje is dit Gepubliceerd: 08 apr 2018 48 keer bekeken |
weet iemand de naam, onderaan wordt dit plantje bruin, valt het nog te redden ? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
help mij mijn boompje redden! Gepubliceerd: 05 feb 2018 153 keer bekeken |
Goedemorgen,
In een ander topic heb ik gevraagd naar de naam van dit boompje.
Ik heb dus nog geen idee hoe deze heet.
Maar wie weet wat deze boom mankeert en wat kan ik nog doen om hem te redden?
Help?? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wie weet de naam van deze boom? help? Gepubliceerd: 05 feb 2018 116 keer bekeken |
Hoi,
Allereerst, ik heb geen groene vingers. Dat zal duidelijk zijn als je de foto bekijjkt. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
beukhaag ziek? aub help! Gepubliceerd: 05 aug 2017 1,919 keer bekeken |
Hallo, wie kan me helpen met advies? Het lijkt alsof mijn beukenhaag dood gaat. Ik heb een aantal foto's gemaakt van de stammetjes. Wat is hier aan de hand en wat kan ik er aan doen? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
dwergpalm ziet wit Gepubliceerd: 17 mrt 2017 219 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke ziekte/plaag heeft mijn palm? Gepubliceerd: 01 okt 2016 246 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke plant is dit? Gepubliceerd: 30 mrt 2016 4 keer bekeken |
Ik ben opzoek naar de naam van deze plant? Hij heeft een tijdje bij mijn zus gestaan en is de wortels verloren door teveel water. Ik ben dan ook opzoek naar een manier om hem te redden. Zou ik hiervan een stekje kunnen nemen? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
ehbo bij japanse parasolden Gepubliceerd: 14 jul 2015 146 keer bekeken |
help!! Lees verder... |
| Forumonderwerp |
even voorstellen en meteen een paar vraagjes. Gepubliceerd: 10 feb 2015 17 keer bekeken |
Hallo allemaal,
Mijn naam is Hugo en ik ben dus nieuw hier op dit forum. Ik heb me dus aangemeld hier omdat ik dus langzaam aan verzot ben geraakt aan orchideeën. Zelf heb ik een vijftal phalaenopsis. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
identificatie zielig geerfd plantje 2 ! Gepubliceerd: 22 dec 2014 2 keer bekeken |
Hallo! Lees verder... |
| Forumonderwerp |
naam van plant Gepubliceerd: 12 jan 2014 6 keer bekeken |
Ik heb gisteren een plant cadeau gekregen, maar ik ben de naam vergeten vragen. Weet iemand wat voor plant dit is? Ook is er een tak afgebroken, doordat deze te zwaar was. Hoe kan ik deze tak nog redden? Bedankt! Lees verder... |
| Forumonderwerp |
boom voor een natte grond Gepubliceerd: 17 okt 2013 281 keer bekeken |
oede dag, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
overwaterde aloe broomii Gepubliceerd: 04 aug 2013 17 keer bekeken |
Hallo leden, ik ben hier nieuw op het forum en bezit enkele cactussen en vetplanten. Ik heb alleen een kleine basiskennis dus zou ik graag jullie hulp willen. Ik heb namelijk een Aloë Broomii als ik het Lees verder... |
| Forumonderwerp |
help help druivenstekjes Gepubliceerd: 30 jun 2013 6 keer bekeken |
L.s.,
Ik zal mijzelf eerst even voorstellen, mijn naam is Vilmar en ik ben een 32 jarige plant fanaat. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hier mag je binnenkijken.. Gepubliceerd: 13 jun 2013 75 keer bekeken |
Zo, jullie mogen eens komen piepen in mijn tuin. Doe je mee? Toon jij ook enkele beelden van die van jou? De tuin verandert voortdurend met de seizoenen. Daarom begin ik met de eerste Lees verder... |
| Forumonderwerp |
komt het nog goed met de cambria? Gepubliceerd: 28 dec 2012 121 keer bekeken |
Hallo allen, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
daar gaan we weer ( -17 c.) Gepubliceerd: 07 dec 2012 27 keer bekeken |
Komt er weer een horrornacht aan? De laatste voorspellingen voor NL is tot - 15 C. boven een vers sneeuwdek. Zijn jullie al voorbereid? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
jammer het doet echt gewoon zeer Gepubliceerd: 13 okt 2012 16 keer bekeken |
Bij Orchideeen de Wilg geweest.Echt triest alles weg en of dood van wat er nog staat.Onvoorstelbaar.Zal waarschijnlijk na de winter wel definitief afgelopen zijn.
Gr. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke boom is dit? Gepubliceerd: 17 mei 2012 3 keer bekeken |
hallo,
ik heb 2 boompjes in een bloembak gehad, maar we weten niet hoe deze heet. 1 boom is hoogst waarschijnlijk kapot aan het gaan. (zal wel niet winterhard zijn) Ik wil het graag eens opzoeken welke type boom het is. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
stand van zaken na de winter... Gepubliceerd: 05 mei 2012 66 keer bekeken |
Even een bijdrage vanuit mijn tuin. De afgelopen winter leek zo zacht te verlopen, maar veranderde in een extreme winterperiode die de laatste jaren niet voorkwam. Sommige planten had ik goed voorbereid, andere niet of minder. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke vissen kunnen samen met kikkervisjes Gepubliceerd: 26 apr 2012 2,187 keer bekeken |
Hallo allemaal, Lees verder... |