Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp het word kouder...

Gepubliceerd: 27 jan 2012

62 keer bekeken
Nu het kouder word en ik geen lichtslang meer kan kopen heb ik voor een 3 tal exoten 3 verlichtingarmaturen gekocht met daarin een 60 watt gloeilamp die enorm veel warmte afgeeft.
Lees verder...
Forumonderwerp trachycarpus wagnerianus

Gepubliceerd: 05 nov 2011

12 keer bekeken
Hallo allemaal,Ik heb voor mijn man een trachycarpus wagnerianus gekocht. ( zie foto )Nu heb ik al wat verzorgingstips op het internet gezocht maar die zijn zo algemeen.
Lees verder...
Forumonderwerp petrolium of elektrisch kachel?

Gepubliceerd: 29 mei 2011

22 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp condens in kas.

Gepubliceerd: 09 feb 2011

13 keer bekeken
Ik heb nu een kas die verwarmt wordt door een straalkachel. De temperatuur is er altijd iets boven nul maar toch heb ik een aantal slachtoffers.
Lees verder...
Forumonderwerp trachycarpus fortunei met kale stam

Gepubliceerd: 15 mei 2010

593 keer bekeken
Enige tijd geleden stond hier een artikel van iemand die zijn Trachycarpus van de stamomkleding had ontdaan en slechts bovenaan een stuk intact gelaten.Wat mij het meest bezig houd is de vraag, hoe is het nu met deze twee palmen .
Lees verder...
Forumonderwerp extreem grote cycas?

Gepubliceerd: 11 sep 2009

14 keer bekeken
Hallo mede liefhebbers,
Lees verder...
Forumonderwerp citrus histrix

Gepubliceerd: 13 mrt 2008

10 keer bekeken
Elke keer verliest die zn blad, en dan groei het weer aan op een andere tak, maar het lijkt of hij daarna dode takken achterlaat.Geen beestjes gezien.Zal het deze zomer beteren?
Lees verder...
Forumonderwerp baby orchidee in buis - costa rica

Gepubliceerd: 19 feb 2008

77 keer bekeken
Dag allemaal, Gisteren ben ik met een oud-collega gaan eten. Ze is terug van 5 weken Costa Rica en had voor mij een cadeautje bij: een baby orchidee.
Lees verder...
Forumonderwerp nogmaals : kasverwarming ...

Gepubliceerd: 01 dec 2005

8 keer bekeken
volgt er hier iemand die een kleine geisoleerde, verwarmde kas heeft, de temperaturen in die kas ? 1) tegen of op de vloer2) op "buikhoogte" 3) in de nok (of tegen de dakisolatie)
Lees verder...