Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp kamerplanten

Gepubliceerd: 04 jan 2017

3 keer bekeken
Beste, Ik heb een vraagje: Welke kamerplant kan tegen direct zonlicht voor de ramen
Lees verder...
Forumonderwerp kent u deze cactus?

Gepubliceerd: 04 feb 2016

4 keer bekeken
Beste forumleden, kent u deze cactus? Ik heb die op het tuincentrum gekocht en toen was er geen kaartje bij. Ik vond hem heel mooi en heb hem mee naar huis genomen :-) Hij is goed aan het groeien maar ik weet nog steeds niet welk soort het is!
Lees verder...
Forumonderwerp is mijn cactus aan het rotten?

Gepubliceerd: 27 okt 2015

130 keer bekeken
Hallo allemaal
Lees verder...
Forumonderwerp wat voor cactus is dit?

Gepubliceerd: 06 jul 2015

20 keer bekeken
Ik weet dat het erg lastig is om cactussoorten te determineren maar misschien dat iemand mij toch kan helpen
Lees verder...
Forumonderwerp koude

Gepubliceerd: 01 apr 2013

6 keer bekeken
Hallo,Mijn cactussen zet ik in de winter in een kamer in huis en in maart-april zet ik ze dan in mijn onverwarmde serre.Maar met de koude temperaturen die aanblijven weet ik niet of ik dat al zou doen.
Lees verder...
Forumonderwerp ik heb eencactus gekocht. hoe heet die cactus.....

Gepubliceerd: 24 dec 2011

6 keer bekeken
ik zou de naam van deze cactus graag willen weten.voor de verzorging enz...
Lees verder...
Forumonderwerp cactussoorten

Gepubliceerd: 28 feb 2011

1 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp bloeiende cactus

Gepubliceerd: 07 jan 2011

0 keer bekeken
hallo, ik zou graag een paar namen op een rijtje hebben van makkelijk bloeiende cactussen, ik heb er al iets van 11 denk ik, maar alleen de lidcactussen gaan bloeien.alvast bedankt!
Lees verder...
Forumonderwerp welke cactussen?

Gepubliceerd: 20 feb 2010

4 keer bekeken
Hallo, Welke cactussoorten heb ik hier? zojuist gekocht voor 2,50 euro.
Lees verder...
Forumonderwerp hulp gevraagd.

Gepubliceerd: 07 okt 2009

5 keer bekeken
Deze drie cactussen op een beurs gekocht.Links Opuntia adoulata var. orbiculata. - 14 gradenRechts Opuntia macrorhisa var. spocrocarpa - 23 gradenMidden ........sys rubiflora - 12
Lees verder...
Forumonderwerp olijfboompje

Gepubliceerd: 24 nov 2008

2 keer bekeken
Van de zomer heb ik een olijfboompje van ongeveer een halve meter hoog gekocht. Is deze winterhard?
Lees verder...
Forumonderwerp cactussen van frits

Gepubliceerd: 09 sep 2008

5 keer bekeken
Hierbij twee cactussoorten van Frits, we zijn erg benieuwd naar de namen.Willen jullie het fotonummer er bij vernoemen 1 t/m 5, bij voorbaat dank.GroetenHansfoto 1
Lees verder...
Forumonderwerp cactus soorten....??

Gepubliceerd: 20 aug 2008

17 keer bekeken
Hallo cactus liefhebbers zouden jullie mij kunnen vertellen welke cactussoorten dit zijn op de bijgevoegde foto's en mochten er specifieke verzorgingstips zijn deze benoemen?
Lees verder...
Forumonderwerp cactussen in venezuela

Gepubliceerd: 12 feb 2006

1 keer bekeken
we zouden deze zomer naar venezuela afreizen en dus ben ik op zoek naar info ivm vindplaatsen van cactussoorten ter plaatse indien er iemand ook gps coordinaten heeft dan zou dit leuk zijn
Lees verder...
Forumonderwerp cactusmix???

Gepubliceerd: 14 jun 2004

4 keer bekeken
Ik heb enkele weken geleden een zakje gemengde cactuszaadjes geplant - in zo'n klein plastic zaaikasje. Daar komen nu al waanzinnig veel stekjes (?) uit de grond (ik had me iets vergist in het aantal zaadjes...).
Lees verder...
Forumonderwerp zaaigrond vochtig houden?

Gepubliceerd: 20 mei 2004

22 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp kiemduur

Gepubliceerd: 17 mei 2004

6 keer bekeken
Ik heb op 5 mei enkele cactussoorten gezaaid,maar tot nu toe zijn er alleen maar enkele Trichocereus Pasacana's uitgekomen.Van mijn Echinocactus Grusonii's is er nog geen enkele uitgekomen.Nu is mijn vraag:hoe lang kan het nog duren eer dat deze z
Lees verder...
Forumonderwerp verzorging koningin-van-de-nacht

Gepubliceerd: 22 aug 2003

1,836 keer bekeken
Vandaag kreeg ik van iemand een Koningin-van-de-nacht (Selenicereus ...). Hij staat nu een oude emmer en ik wil hem graag in een grote pot zetten. Wanneer kan ik dit het beste doen? Hoe verzorg de plant door het jaar heen?
Lees verder...