Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp nieuwe liefhebber van cactussen en nog veel meer

Gepubliceerd: 21 jun 2020

18 keer bekeken
Dag medeliefhebbers,
Lees verder...
Forumonderwerp probleem met mijn te groot wordn cactus.

Gepubliceerd: 21 apr 2020

21 keer bekeken
Beste, ik ben Pat, en heb jaren geleden eens als experiment een stekje van amper iets in een pot gestopt en zie het resultaat op de foto, een veel te groot wordende cactus die meer valt omdat deze te zwaar is geworden.
Lees verder...
Forumonderwerp sanseveria met witte beestjes

Gepubliceerd: 12 sep 2019

757 keer bekeken
Beste Allemaal, Weer eens een probleem. Nadat de Sanseveria's uit de pot groeide, hebben we deze begin van het jaar verpot. Keurig universele potgrond gebruik aangevuld met Breker zand door de doorlaatbaarheid.
Lees verder...
Forumonderwerp cactus reddingsoperatie

Gepubliceerd: 19 aug 2019

7 keer bekeken
Hallo allemaal!
Lees verder...
Forumonderwerp stephanotis probleem

Gepubliceerd: 30 mei 2019

995 keer bekeken
Stephanotis probleem
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie en vraag

Gepubliceerd: 05 nov 2018

68 keer bekeken
Ik heb gisteren 3 verwaarloosde cactussen gekregen. Weet iemand de naam en wat doe ik er best mee. De toppen wegsnijden of zouden ze uit zichzelf herstellen? Nieuwe grond krijgen ze ook.
Lees verder...
Forumonderwerp cactus probleem

Gepubliceerd: 16 aug 2018

158 keer bekeken
Beste cactusliefhebbers
Lees verder...
Forumonderwerp nieuw hier :)

Gepubliceerd: 28 jul 2018

11 keer bekeken
Ik kom mezelf even netjes voorstellen :) Ik ben Samantha, Sam. 31 jaar en samenwonend in Nijmegen waar wij net klaar zijn met onze tuin. Ik ben dol op planten in huis en cactussen zijn favoriet :) 
Lees verder...
Forumonderwerp sanseveria en een verpot probleem

Gepubliceerd: 24 jun 2018

176 keer bekeken
Beste mensen,
Lees verder...
Forumonderwerp cactus, lithops en bonsai. hai!

Gepubliceerd: 02 jul 2017

36 keer bekeken
Bij deze wat meer info over mij. Ik heb na een vraag gesteld te hebben meteen maar een account aangemaakt.
Lees verder...
Forumonderwerp welke cactussen zijn dit?

Gepubliceerd: 29 mei 2017

1,179 keer bekeken
Vandaag voor het eerst bij kwekerij Cactusflower in Rumst geweest (is zeer de moeite waard). Ik heb een mooie selectie verzameld, maar ben volledig nieuw in de Cactus wereld, dus kan wel wat hulp gebruiken bij het determineren.
Lees verder...
Forumonderwerp weet iemand hoe deze cactussen heten?

Gepubliceerd: 26 jan 2017

22 keer bekeken
Hallo, Ik zou graag willen weten hoe deze 2 cactussen heten.
Lees verder...
Forumonderwerp opuntia cactus

Gepubliceerd: 25 okt 2016

47 keer bekeken
Hallo, Bij het kopen van schildpaddenvoer heb ik ook een deel van een opuntia cactus plant meegekregen. Ik ben ermee bekend dat deze aan de schildpadden kan worden gevoerd.
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe cactussen: verschillende vraagjes

Gepubliceerd: 24 mei 2016

76 keer bekeken
Hoi! Ik heb pas een koopje gedaan op 2dehands.be en deze prachtige exemplaren gekocht voor 25€. Nu, ik ben een echte plantenliefhebber, en zie erg graag cactussen maar ik moet eerlijk zijn dat ik er niet zo veel van af weet...
Lees verder...
Forumonderwerp cactus huis

Gepubliceerd: 29 apr 2016

11 keer bekeken
Beste mensen, Op dit moment ben ik op zoek naar liefhebbers waar ik behoorlijk oude cactussen kan onderbrengen. Ze zien er niet 100 % mooi uit maar ze zijn wel groot!
Lees verder...
Forumonderwerp rare plekken op de cactus ?

Gepubliceerd: 25 mrt 2016

227 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp dracaena's gaan dood

Gepubliceerd: 22 feb 2016

128 keer bekeken
Mijn twee Dracaena's zijn al een tijdje langzaam aan het sterven. De bladeren worden steeds lichter groen, dan geel, dan bruin, en vervolgens vallen ze er af.
Lees verder...
Forumonderwerp melocactus !

Gepubliceerd: 18 jul 2015

6 keer bekeken
Hoi : Ik denk dat ik 2 melo cactussen heb van een cm. of 12 doorsnee en 10 ribben. Nu komen er uit het midden bij elk een nieuwe scheut uit. Is dat gebruikelijk of hoe moet ik het zien.
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze puntige cactus?

Gepubliceerd: 04 jul 2015

127 keer bekeken
Hoi,
Lees verder...
Forumonderwerp hoeveelheid water geven

Gepubliceerd: 05 apr 2015

9 keer bekeken
Hallo,Mijn vriendin heeft sinds vier weken geleden een bak met meerdere cactussem (gekleurde, maar ook met een soort bloemetjes die erop groeien) maar daar gaat het niet zo goed mee.
Lees verder...
Forumonderwerp enten van cactussen

Gepubliceerd: 07 sep 2014

122 keer bekeken
Hallo allemaal,Ik heb sinds ongeveer een jaar diverse cactussen en vetplanten en koop steeds weer wat nieuws.Weet niks van benamingen enz. Is gewoon een leuke hobby om af en toe wat mee te doen.
Lees verder...
Forumonderwerp wolluis

Gepubliceerd: 27 dec 2013

40 keer bekeken
Ik heb een paar dagen geleden een Phal. gekregen en nu heb ik ontdekt dat er wolluis op zit! Wat moet ik doen?!? Gerben
Lees verder...
Forumonderwerp lidcactus laat leden en nu ook knoppen vallen

Gepubliceerd: 02 dec 2013

2,943 keer bekeken
Hallo beste mensen, Daar ben ik weer. Heb alles over het them doorgelzen, maar kom er niet uit.
Lees verder...
Forumonderwerp cactussen en vetplanten

Gepubliceerd: 13 sep 2013

4 keer bekeken
Ik wil de cactussen en vetplanten naar binnen doen ivm met de vele regen,kunnen niet beschut staan, is dat een goed plan, of is dat slecht met die natte aarde?
Lees verder...
Forumonderwerp overwaterde aloe broomii

Gepubliceerd: 04 aug 2013

4 keer bekeken
Hallo leden, ik ben hier nieuw op het forum en bezit enkele cactussen en vetplanten. Ik heb alleen een kleine basiskennis dus zou ik graag jullie hulp willen. Ik heb namelijk een Aloë Broomii als ik het
Lees verder...