Zoeken
Type | Titel | Inhoud |
---|---|---|
Forumonderwerp |
voeding beuk in pot Gepubliceerd: 24 apr 2025 17 keer bekeken |
Dag allemaal,
Ik heb een beukje staan, in een grote pot.
Een paar jaar oud, maar ik wil hem nog niet in de vaste grond zetten.
Waar kan ik het beukje het beste mee bijvoeden/mesten?
Alvast dank voor de tips! Lees verder... |
Forumonderwerp |
callicarpa - schoonvrucht nog niet uitgelopen Gepubliceerd: 12 apr 2025 51 keer bekeken |
hallo, Lees verder... |
Forumonderwerp |
wat is er aan de hand? Gepubliceerd: 20 jan 2025 73 keer bekeken |
Wat is er aan de hand met deze plant? Staat al jaren op deze manier maar sinds kort worden er zeer veel bladeren geel en bruin. Ik heb pas alle doffe bladeren weggedaan, en nu gaat het nog verder.. Lees verder... |
Forumonderwerp |
welke schimmel of ziekte? Gepubliceerd: 27 jul 2024 29 keer bekeken |
Ik heb twee buxusbollen in pot. Na de snoei zijn ze niet meer op gang gekomen.
Er zit al langer een bepaalde schimmel aan de achterkant waar bijna geen zon komt.
De andere Buxuxhagen of bollen in volle grond hebben dat niet. Lees verder... |
Tuininformatie |
wat heb je nodig om een mooi groen gazon te creeren? Gepubliceerd: 26 jul 2024 22 keer bekeken |
Wie de grotendeels betegelde achtertuin zat is - en ook de vele wateroverlast, kiest voor een mooi, natuurlijk gazon. Een gazon geeft je tuin zomer en winter een groen aanzicht, en kan laag in onderhoud zijn. Lees verder... |
Forumonderwerp |
voeding te kort? Gepubliceerd: 08 jun 2024 56 keer bekeken |
De Nepeta-planten (kattenkruid) krijgt het moeilijk. Lees verder... |
Forumonderwerp |
verzorgen sinaasappelboompje Gepubliceerd: 28 apr 2024 95 keer bekeken |
Dit jonge sinaasappelboompje vorig najaar geplant en heeft 3 sinaasappels gegeven. Dit jaar heeft ze geen bloemen maar ik zie dat het blad iets gaat verkleuren. Omdat ik wat luis zag heb ik gespoten met knoflookextract. Lees verder... |
Forumonderwerp |
blad paprika in pot verkleurt naar lichtgroen Gepubliceerd: 25 apr 2024 38 keer bekeken |
Paprika uitgeplant in pot met nieuwe aarde maar de bovenste bladeren kleuren nu lichtgroen. Waardoor komt dit? Lees verder... |
Forumonderwerp |
scindapsus pictus Gepubliceerd: 09 mrt 2024 67 keer bekeken |
Of ik mijn Scindapsus nu wat meer of wat minder of een tijdje geen water geef. bruine randen aan een deel van de bladeren blijven terugkomen. Lees verder... |
Tuininformatie |
thuis plantjes kweken is makkelijker dan ooit Gepubliceerd: 21 aug 2023 72 keer bekeken |
Denk je eraan om thuis je eigen planten te kweken? Goed idee! Het is een leuke bezigheid en het maakt je huis ook een stuk gezelliger. Maar voordat je begint, zijn er een paar dingen die je moet weten. Lees verder... |
Forumonderwerp |
aloe vera Gepubliceerd: 18 aug 2023 31 keer bekeken |
Goedenmorgen, Lees verder... |
Forumonderwerp |
cosmea het blad wordt lelijk Gepubliceerd: 12 aug 2023 45 keer bekeken |
Voor het eerst dit jaar Cosmea gezaaid, en niet zonder succes. Alles is prima opgekomen, getopt en uitgeplant, ook over de bloei geen klagen. Lees verder... |
Forumonderwerp |
onkruid in gazon Gepubliceerd: 05 aug 2023 72 keer bekeken |
Hi, weet even niet in welk forumonderdeel te plaatsen, dus maar even hier.
Hoe krijg ik dit definitief uit mijn gras, zonder de hele boel af te graven :)Wat is het eigenlijk? Klavertjes of zo?
Dank voor reactie
Ron Lees verder... |
Forumonderwerp |
kersenboom - probleem bladeren? Gepubliceerd: 28 jul 2023 69 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
Tuininformatie |
koikarpers: soortgeschikte teelt en voeding Gepubliceerd: 24 jul 2023 16 keer bekeken |
Koikarpers worden met recht gezien als de meest edele vertegenwoordigers van vijvervissen. De veeleisende dieren kunnen tot een meter lang worden en brengen hun bezitters al tientallen jaren met hun kleurrijke schubben in verrukking. Lees verder... |
Tuininformatie |
sansevieria: de onverwoestbare groene sfeermaker in huis Gepubliceerd: 12 jul 2023 21 keer bekeken |
Als je op zoek bent naar een plant die even stijlvol als onderhoudsarm is, zoek dan niet verder dan de Sansevieria. Lees verder... |
Tuininformatie |
een mooie tuin creeren Gepubliceerd: 12 jul 2023 31 keer bekeken |
Bij het maken van een mooie tuin, komen heel wat zaken kijken. Je maakt natuurlijk eerst een plan voor je tuin. Hoe wil je het er uit laten zien? Lees verder... |
Forumonderwerp |
witte bladeren habanero plant Gepubliceerd: 28 jun 2023 24 keer bekeken |
Hallo! Lees verder... |
Forumonderwerp |
strelitzia nicolai dof gele bladeren Gepubliceerd: 10 jun 2023 68 keer bekeken |
Hoi,
onze strelitzia nicolai heeft veel doffe gele bladeren gekregen. Ik dacht dat het was omdat hij op een te kleine plaats stond en geen ruimte kreeg. Maar dat heb ik opgelost.
is het misschien nog iets anders? Lees verder... |
Tuininformatie |
alles wat je moet weten over het verzorgen van coniferen Gepubliceerd: 02 jun 2023 31 keer bekeken |
Coniferen zijn prachtige, groenblijvende planten die veel worden gebruikt in tuinen en landschapsarchitectuur. Ze bieden privacy, structuur en schoonheid aan buitenruimtes. Lees verder... |
Tuininformatie |
alles wat je moet weten over het verzorgen van coniferen Gepubliceerd: 02 jun 2023 693 keer bekeken |
Coniferen zijn prachtige, groenblijvende planten die veel worden gebruikt in tuinen en landschapsarchitectuur. Ze bieden privacy, structuur en schoonheid aan buitenruimtes. Lees verder... |
Forumonderwerp |
hoe wordt mijn boom weer gezond? Gepubliceerd: 14 mei 2023 37 keer bekeken |
Goedenavond, Lees verder... |
Forumonderwerp |
tulpen in voortuin Gepubliceerd: 06 mei 2023 77 keer bekeken |
Vorig jaar had ik problemen door woekerend wild gras en heb ik de hele voortuin opgekuisd, alle planten eruit (Perovskia Lees verder... |
Tuininformatie |
tips voor het inrichten van een diervriendelijke tuin Gepubliceerd: 06 mrt 2023 23 keer bekeken |
Een diervriendelijke tuin kan zeker de moeite waard zijn; niet alleen voor je eigen plezier, maar ook voor je huisdieren, de wilde dieren en ons milieu. Lees verder... |
Forumonderwerp |
gunstige plantenassociaties in de moestuin Gepubliceerd: 14 dec 2022 38 keer bekeken |
Hallo iedereen! :) Lees verder... |