Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp welke cactussen en verzorging

Gepubliceerd: 19 okt 2014

69 keer bekeken
Ik heb me toch maar eens aangemeld om er achter te komen welke actussen ik heb. Ze zijn gekocht bij een tuincentrum. Na een uitgebreide zoektocht op internet niks kunnen vinden. Ook wat de verzorging betreft rommel ik maar wat
Lees verder...
Forumonderwerp ik heb 4 cactussen/vetplanten, hoe heten ze?

Gepubliceerd: 07 nov 2012

45 keer bekeken
Ik zou graag willen weten welke soorten cactussen/vetplanten deze zijn? Dan kan ik meer informatie over hun verzorging opzoeken:) Hoop dat jullie mij kunnen helpen! Nummer 1:
Lees verder...
Forumonderwerp voor cactusliefhebbers

Gepubliceerd: 22 jul 2012

10 keer bekeken
De palmentuin Huerta del Cura in Spanje heeft ook een collectie cactussen. Een eldorado voor cactusliefhebbers.
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe cactussen

Gepubliceerd: 08 sep 2011

1 keer bekeken
Hallo iedereen!
Lees verder...
Forumonderwerp hoevaak moet een gewone kleine kaktus water krijge

Gepubliceerd: 16 aug 2010

4 keer bekeken
hoevaak moet een gewone kleine kaktus water krijgen?
Lees verder...
Forumonderwerp welke cactussen?

Gepubliceerd: 20 feb 2010

4 keer bekeken
Hallo, Welke cactussoorten heb ik hier? zojuist gekocht voor 2,50 euro.
Lees verder...
Forumonderwerp welke cactussen zijn dit?

Gepubliceerd: 18 jul 2009

10 keer bekeken
Hallo, Ik heb 4 cactussen maar ik weet maar van 1 welke soort cactus het is, en ik weet ook heel weinig over de verzorging (zeg maar: niks).
Lees verder...
Forumonderwerp id cactus + ziekte,beestje ??? 21 reacties = foto

Gepubliceerd: 06 sep 2008

66 keer bekeken
Hallo,via internet 2 cactussen gekocht.Weet er iemand of op cactus 1(die bruineplekken) of dit normaal is ? van ouderdom ? of verkeerde verzorging ? of beestje ?
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe aankoop ,id graag 22reactie=foto's

Gepubliceerd: 13 aug 2008

11 keer bekeken
Gisteren achter cactussen geweest bij verzamelaar,vandaag nog enkele gekocht in eurotuin,spijtig genoeg enkel met kaartje cactus-mix ,geen enkele verkoper daar kon me helpen.Misschien weten jullie welke het zijn en hoe ik ze moet verzorgen en waar
Lees verder...
Forumonderwerp welke planten bij felle zon, kou, hitte,tocht

Gepubliceerd: 26 jan 2007

5 keer bekeken
hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp de winter

Gepubliceerd: 04 nov 2006

6 keer bekeken
Ik ben al een tijdje niet meer op de forums geweest en ik dacht dat word tijd. ik ging lezen en 1 ding vond ik niet.Hoe komen mijn cactussen de winter door.
Lees verder...
Forumonderwerp welke cactus

Gepubliceerd: 26 jun 2006

19 keer bekeken
Goedendag, Mijn ouders hebben 2 cactussen meegenomen uit Spanje. Nu weet ik ten eerste niet welke het is, en ten tweede komen er in de bloei zwarte puntjes op de nieuwe groei.
Lees verder...
Forumonderwerp notocactus copa

Gepubliceerd: 20 mei 2006

50 keer bekeken
hoi
Lees verder...
Forumonderwerp dringend hulp bij verzorging cactus ;-)

Gepubliceerd: 09 mrt 2006

21 keer bekeken
Goede dag allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp soorten cactussen

Gepubliceerd: 11 dec 2005

2 keer bekeken
Hallo Ik heb onlangs een aantal cactussen gekocht en zou graag weten welke soorten ik heb gekocht. Is er misschien geen site waar ik dit op kan vinden ofzo. Ook voor de verzorging kan dit wel handig zij. Bedankt
Lees verder...
Forumonderwerp verzorgen van cactus

Gepubliceerd: 15 nov 2005

22 keer bekeken
1) Welke cactus is dit?2) Hoe vaak moet die water en hoe veel per keer?3) Hij staat onder een lamp in de woonkamer als die aan is is het er onder 28-30 graden is dit te warm/koud?4) Bloeit deze ook?
Lees verder...
Forumonderwerp verzorging opuntia microdasys

Gepubliceerd: 16 okt 2005

650 keer bekeken
zo de dagen zijn nog steeds mooi dus het is moeilijk om de cactussen nu niet water te geven, ondanks de warmte overdags in het kasje maar de nachten worden nu kouder dus kan ik mijn nieuwe petroleumkacheltje uitproberen, ik heb nu een kacheltje di
Lees verder...
Forumonderwerp waar ligt u intersse?

Gepubliceerd: 13 jan 2005

1 keer bekeken
Ik ben bezig een boek te schrijven over tuinieren en de grootste problemen daarbij! Mijn vraag aan de mensen is waar hun intersse ligt. Waar wil men over lezen en wat zijn de grootste problemen? Ik hoop op vele reacties!
Lees verder...
Forumonderwerp schlumbergera

Gepubliceerd: 11 jan 2005

53 keer bekeken
Hallo,ik heb voor de eerste maal geprobeerd mijn schlumbergera's te bevruchten, en dat lijkt gelukt te zijn. de basis van de bloemen zwelt op, en nu staan er een soort van besjes aan.nu had ik twee vragen:
Lees verder...
Forumonderwerp zieke cactus ??

Gepubliceerd: 05 sep 2004

30 keer bekeken
Hallo, ik heb hier een cactus staan waarvan ik vermoed dat hij ziek is...
Lees verder...
Forumonderwerp lid cactus

Gepubliceerd: 24 aug 2004

117 keer bekeken
Hallo,ik heb al meer dan 20 jaar een lidcactus in mijn bezit die van mijn oma geweest is, dus ik heb geen idee hoe oud de plant is.
Lees verder...
Forumonderwerp uiterste zaaidatum

Gepubliceerd: 27 mei 2004

23 keer bekeken
Hallo iedereen,ik vroeg mij af of ik nu nog kan zaaien.Ik heb namelijk nog zo'n 25 soorten besteld.
Lees verder...
Forumonderwerp cactus

Gepubliceerd: 20 dec 2003

1 keer bekeken
Hallo, heb recent enkele cactusjes gekregen. Vroeg me af hoeveel water
Lees verder...
Stel een tuinvraag