Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp wat voor cactus is dit en hoe te verzorgen???

Gepubliceerd: 28 jul 2015

5 keer bekeken
heb deze net aangeschaft......maar geen idee hoe ik hem water moet geven of hoe ik hem verder moet verzorgen! Komen hier ook bloemetjes aan?
Lees verder...
Forumonderwerp correcte naam en verzorging van euphorbia cactus

Gepubliceerd: 23 sep 2012

49 keer bekeken
Ik heb deze Euphorbia een 5-tal jaren geleden gekregen van een cactusliefhebber.
Lees verder...
Forumonderwerp wat voor cactus is dit en hoe verzorgen?

Gepubliceerd: 01 mrt 2012

42 keer bekeken
Beste forumlezers, Onlangs kreeg ik van mijn vriendin mijn 1ste Cactus, ze kocht deze in de Aveve maar ze weet niet welke soort dit is.Kunnen jullie me soms helpen?
Lees verder...
Forumonderwerp tropische temperaturen komende dagen

Gepubliceerd: 19 aug 2010

9 keer bekeken
Nou dames en heren, ik wens jullie de komende tijd veel tropische temperaturen toe. ALS het niet lukt zal ik over 2 weken wat tropische zon van Mexico mee brengen. (grijns) Hoop daar veel moois te zien.
Lees verder...
Forumonderwerp identificaties cactus

Gepubliceerd: 07 mrt 2009

28 keer bekeken
halo, Ziehier een cactusje waarvan ik de naam niet weet.Heb nochtans al zowat het volledige net op foto's afgesnuffeld...Graag help dus.
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe aankoop ,id graag 22reactie=foto's

Gepubliceerd: 13 aug 2008

11 keer bekeken
Gisteren achter cactussen geweest bij verzamelaar,vandaag nog enkele gekocht in eurotuin,spijtig genoeg enkel met kaartje cactus-mix ,geen enkele verkoper daar kon me helpen.Misschien weten jullie welke het zijn en hoe ik ze moet verzorgen en waar
Lees verder...
Forumonderwerp verzorgingstips frithia

Gepubliceerd: 09 jul 2008

143 keer bekeken
Hoi allemaal: ik heb vandaag dit plantje gekocht (zie foto)
Lees verder...
Forumonderwerp wie herkent deze kamerplant

Gepubliceerd: 05 nov 2007

3 keer bekeken
Wij hebben deze kamerplant gekocht op een bloemenmarkt ergens in Augustus. Leek me iets te hebben. Maar....we weten de naam niet meer en weten dus ook niet hoe we deze plant moeten onderhouden.Weten jullie raad?
Lees verder...
Forumonderwerp kan mijn cactus nog gered worden

Gepubliceerd: 12 aug 2007

150 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp cactus id en hoe verzorgen

Gepubliceerd: 09 jul 2006

147 keer bekeken
kan iemand mij vertellen wat dit voor cactus is, en belangrijker: - wat is het probleem? (zie de gele "blaadjes" halverwege)- hoe te verzorgen (hoeveelheid water, pokon etc)
Lees verder...
Forumonderwerp cactus aan het sterven..

Gepubliceerd: 07 mrt 2006

949 keer bekeken
Hallo allen,
Lees verder...
Forumonderwerp verzorgen van cactus

Gepubliceerd: 15 nov 2005

22 keer bekeken
1) Welke cactus is dit?2) Hoe vaak moet die water en hoe veel per keer?3) Hij staat onder een lamp in de woonkamer als die aan is is het er onder 28-30 graden is dit te warm/koud?4) Bloeit deze ook?
Lees verder...
Forumonderwerp wie kan mij vertellen wat voor een cactus dit is.

Gepubliceerd: 30 okt 2005

4 keer bekeken
ben sinds kort in het bezit van een prachtige plant.Is het een cactus of een vetplant? en welke naam heeft deze plant ?Hoe kan ik hem het beste verzorgen? Nico.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekend plantje (voor mij) uit spanje

Gepubliceerd: 19 jul 2004

9 keer bekeken
Wie kan mij vertellen wat voor een plantje dit is?!
Lees verder...
Forumonderwerp cactusmix???

Gepubliceerd: 14 jun 2004

4 keer bekeken
Ik heb enkele weken geleden een zakje gemengde cactuszaadjes geplant - in zo'n klein plastic zaaikasje. Daar komen nu al waanzinnig veel stekjes (?) uit de grond (ik had me iets vergist in het aantal zaadjes...).
Lees verder...
Forumonderwerp verzorging cactus met peenwortel

Gepubliceerd: 12 apr 2004

44 keer bekeken
Hallo, Ik heb een cactus met peen wortel, men zegt dat dit type cactus moeilijk te kweken is vanwege rottingsgevaar. Zijn er richtlijnen voor het verzorgen van deze cactus? Vriendelijke groet Jelle
Lees verder...
Forumonderwerp welke cactussen in woonkamer

Gepubliceerd: 07 jan 2004

2 keer bekeken
Ik zoek een paar grote cactussen. Maar ben geen kenner. Weet ook niet of ze groeien of geplaatst kunnen worden in mijn woonkamer.
Lees verder...