Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp welke cactus is dit?

Gepubliceerd: 10 mrt 2023

38 keer bekeken
Goedemiddag,  paar jaar geleden deze cactus gekocht, echter mij er nooit in verdiept welke soort het is.  Weet iemand hier dit toevallig? 
Lees verder...
Forumonderwerp sanseveria met witte beestjes

Gepubliceerd: 12 sep 2019

757 keer bekeken
Beste Allemaal, Weer eens een probleem. Nadat de Sanseveria's uit de pot groeide, hebben we deze begin van het jaar verpot. Keurig universele potgrond gebruik aangevuld met Breker zand door de doorlaatbaarheid.
Lees verder...
Forumonderwerp een begin maken met kamerplanten

Gepubliceerd: 09 sep 2019

36 keer bekeken
Na 18 jaar wonen in dezelfde apartement, wil ik weer een poging doen om kamerplanten aan te schaffen.
Lees verder...
Forumonderwerp cactus probleem

Gepubliceerd: 16 aug 2018

158 keer bekeken
Beste cactusliefhebbers
Lees verder...
Forumonderwerp zaden en bloem

Gepubliceerd: 06 aug 2018

45 keer bekeken
Van welke plant zijn deze zaaddozen?
Lees verder...
Forumonderwerp cactus valt uit elkaar? wat te doen

Gepubliceerd: 24 mei 2018

1,744 keer bekeken
Vandaag kwam ik thuis en trof ik mijn cactus zo aan. Heel vreemd. Deze 2 stukken stonden op het kleine stukje dat nog in de grond staat. Verder ziet hij er volgensmij nog goed uit en ik heb hem nog maar kort.
Lees verder...
Forumonderwerp vetplant / cactus herkennen

Gepubliceerd: 21 mei 2017

234 keer bekeken
Heb deze plant onlangs gekocht in een klein winkeltje. Vergeten vragen welke soort dit is. Iemand al tegengekomen?
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie cactus/vetplant soort?

Gepubliceerd: 03 feb 2017

354 keer bekeken
Beste Groenliefhebbers. ik heb hier een cactus waarvan ik niet weet ,welke soort het is op internet ben ik erachter gekomen dat het een AGAVE is.
Lees verder...
Forumonderwerp welke cactus is dit?

Gepubliceerd: 10 nov 2016

20 keer bekeken
Weet iemand welke soort dit is?
Lees verder...
Forumonderwerp welke soort cactus is dit?

Gepubliceerd: 25 okt 2016

27 keer bekeken
Hallo, Mijn vraag is of jullie deze cactus kunnen identificeren. Met vriendelijke groet, Kim
Lees verder...
Forumonderwerp welke soorten cactussen zijn dit ?

Gepubliceerd: 28 mrt 2016

478 keer bekeken
Ik heb een aantal cactussen en ik zou daar graag de naam van willen weten. Misschien kan iemand mij helpen? Kunt u ook nog wat over de conditie vertellen van mijn cactussen? de meeste heb ik nu een jaar. Alvast bedankt ! :) 1:
Lees verder...
Forumonderwerp cactusgrond samenstellen

Gepubliceerd: 10 jan 2016

2,879 keer bekeken
Goedenavond,
Lees verder...
Forumonderwerp wat voor planten zijn dit?

Gepubliceerd: 13 jun 2015

12 keer bekeken
Ik doe een onderzoek over exotische planten in de westerse cultuur. Hierbij heb ik jullie hulp nodig! Weten jullie wat voor planten dit zijn? Waar ze vandaan komen? Heeft u deze plant thuis? Vanwaar de aanschaf? :) Alvast bedankt.
Lees verder...
Forumonderwerp hoeveelheid water geven

Gepubliceerd: 05 apr 2015

9 keer bekeken
Hallo,Mijn vriendin heeft sinds vier weken geleden een bak met meerdere cactussem (gekleurde, maar ook met een soort bloemetjes die erop groeien) maar daar gaat het niet zo goed mee.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 30 nov 2014

1 keer bekeken
welke plant is dit? het lijkt een soort cactus, is plat. de randen aan de boven en zij kanten zijn droog en hard.
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet welk soort cactus/vetplant dit is?

Gepubliceerd: 12 feb 2014

13 keer bekeken
hallo ik zou graag te weten komen wat de soortnaam is van deze planten. ik heb ze 3 jaar geleden gekregen van mijn oma en die zei toen dat ze ongeveer 15 jaar(!) oud waren. wie kan me helpen?
Lees verder...
Forumonderwerp welke infectie kan dit zijn?

Gepubliceerd: 11 jan 2014

4 keer bekeken
Hoi,
Lees verder...
Forumonderwerp welke cactus is dit?

Gepubliceerd: 14 aug 2013

0 keer bekeken
Welke cactus is dit? Het is een beetje een gremlin-achtig soort cactus: er komen allemaal bolletjes aan zijn hoofdstam. :) Ik vraag me ook af of hij eerder de hoogte of de breedte ingaat, of allebei.
Lees verder...
Forumonderwerp cactus wordt geel maar is toch hard?

Gepubliceerd: 13 dec 2012

4,699 keer bekeken
Kenners! HELP! Mijn cactus wordt aan de onderkant geel. Eerst dacht ik dat het rot was, maar het is keihard. (zie foto's)Ik geef matig water en de cactus staat op een redelijke lichte plaats bij een raam.
Lees verder...
Forumonderwerp welke cactus is dit?

Gepubliceerd: 12 okt 2012

5 keer bekeken
Wie weet welke cactussoort dit is?
Lees verder...
Forumonderwerp voeding

Gepubliceerd: 31 aug 2012

81 keer bekeken
Morgen, 1 september : weer de ''r'' in de maand, stoppen met voeden van de cactussen en vetplanten? Hoelang mogen ze buiten blijven staan?
Lees verder...
Forumonderwerp maximale afmetingen cercis

Gepubliceerd: 25 aug 2012

49 keer bekeken
Ik ben bezig om een deel van mijn tuin opnieuw in te richten.Nu wil ik een paar nieuwe bomen gaan aanplanten.Dat zal zeker zijn:
Lees verder...
Forumonderwerp voor cactusliefhebbers

Gepubliceerd: 22 jul 2012

10 keer bekeken
De palmentuin Huerta del Cura in Spanje heeft ook een collectie cactussen. Een eldorado voor cactusliefhebbers.
Lees verder...
Forumonderwerp welke mammillaria en witte vlekken

Gepubliceerd: 16 jul 2012

9 keer bekeken
Met deze cactus (Mammillaria?) kwam mijn dochter van de winter aanzetten, nu in bloei. Jammer dat ze er nooit een naam bijzetten.
Lees verder...
Forumonderwerp hylocereus undatus kweken

Gepubliceerd: 14 jul 2012

87 keer bekeken
Hallo, op de site van dutch pitahaya zie ik jonge Cactussen staan van het type: hylocereus undatus. Ik weet dat deze cactus in de wolsmond Pitahaya wordt genoemd.of te wel: Drakenvrucht.
Lees verder...