Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp cactus in nood

Gepubliceerd: 03 aug 2022

126 keer bekeken
Mijn cactus ziet er sinds een paar weken slecht uit. Ik vermoed dat hij op een plek met te weinig licht heeft gestaan.
Lees verder...
Forumonderwerp welke cactus (of euphorbia?) is dit?

Gepubliceerd: 27 apr 2017

83 keer bekeken
Beste mensen,
Lees verder...
Forumonderwerp wat voor planten zijn dit?

Gepubliceerd: 13 jun 2015

12 keer bekeken
Ik doe een onderzoek over exotische planten in de westerse cultuur. Hierbij heb ik jullie hulp nodig! Weten jullie wat voor planten dit zijn? Waar ze vandaan komen? Heeft u deze plant thuis? Vanwaar de aanschaf? :) Alvast bedankt.
Lees verder...
Forumonderwerp correcte naam en verzorging van euphorbia cactus

Gepubliceerd: 23 sep 2012

49 keer bekeken
Ik heb deze Euphorbia een 5-tal jaren geleden gekregen van een cactusliefhebber.
Lees verder...
Forumonderwerp welke cactus is dit en nog een andere vraag.

Gepubliceerd: 15 jul 2012

16 keer bekeken
Hallo, welke cactus is dit? en ik las wel eens dat je bepaalde cactussen de kop kan afsneiden en dat hij dan meerdere armen gaat maren op dat afgesneden plekje. is dat zo? en kan ik dit ook doen met deze cactus?
Lees verder...
Forumonderwerp exoten playa del ingles (gc)

Gepubliceerd: 10 nov 2010

3 keer bekeken
Afgelopen 2 weken verbleef ik op Playa del Inglés, natuurlijk heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om enkele foto's te maken van de exoten op dit relatief warme eiland.
Lees verder...
Forumonderwerp ik ben nieuw kan ik wat tips krijgen?

Gepubliceerd: 27 apr 2010

4 keer bekeken
Hallo, Ik heb net een 2 cactussen gekregen.ik weet wel een beetje hoe ik hem moet verzorgen.Maar ik zou nog graag tips willen weten. MvgArmin
Lees verder...
Forumonderwerp welke cactussen?

Gepubliceerd: 11 mrt 2009

4 keer bekeken
ik heb vandaag 2 cactusjes gekregen, kan iemand mij vertellen welke? Hoelang leven ze? Groeien ze goed? Hoeveel water moet ik ze geven?
Lees verder...
Forumonderwerp euphorbia?

Gepubliceerd: 02 mrt 2009

3 keer bekeken
Hallo!
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe aankoop ,id graag 22reactie=foto's

Gepubliceerd: 13 aug 2008

11 keer bekeken
Gisteren achter cactussen geweest bij verzamelaar,vandaag nog enkele gekocht in eurotuin,spijtig genoeg enkel met kaartje cactus-mix ,geen enkele verkoper daar kon me helpen.Misschien weten jullie welke het zijn en hoe ik ze moet verzorgen en waar
Lees verder...
Forumonderwerp welke cactussen?

Gepubliceerd: 13 mei 2007

9 keer bekeken
Ik ben sinds kort geinteresseerd geraakt in cactussen, en ben benieuwd wat ik nu in huis heb staan. Wil iemand mij helpen ze te identificeren?
Lees verder...
Forumonderwerp sos cactus 70 jaar

Gepubliceerd: 03 jan 2007

103 keer bekeken
Ik heb sinds twee en half jaar deze catus, weet niet hoe die heet, Weet wel dat het erg slecht met de cactus gaat. Hij is zacht, slap, aan het verschrompelen en ziet bruin en verkleurd. Ook aan de stam en de nieuwe scheuten.
Lees verder...
Forumonderwerp ik heb nog plaats in de schaduw, wat zet ik daar?

Gepubliceerd: 01 nov 2006

10 keer bekeken
Ik heb nog een grote bak van 0,80 x 0,60 beschikbaar in mijn huiskamer.Maar deze staat in de schaduw (het venster op het zuiden zit er vlak naast, maar het is een hoek met geen direct zonlicht).
Lees verder...
Forumonderwerp cactus

Gepubliceerd: 09 okt 2006

2 keer bekeken
heey, iwj hebben een cactus, maar die is te groot.het is zo'n cactus die dun is
Lees verder...
Forumonderwerp foto tuintje

Gepubliceerd: 05 aug 2006

3 keer bekeken
Vorige x mislukt maar tuintje stond er vanmiddag zo mooi bij dat ik het weer ga proberen.
Lees verder...
Forumonderwerp cactus aan het sterven..

Gepubliceerd: 07 mrt 2006

949 keer bekeken
Hallo allen,
Lees verder...
Forumonderwerp rot in een van de takken

Gepubliceerd: 29 jan 2006

9 keer bekeken
Allereerst benik een leek op het gebied van cactussen. Ik heb een jaar geleden een cactus gekocht en hij leek het erg naar zijn zin te hebben. Ik geef hem maandelijks een liter water. Nu heb ik gehoord dat zelfs dat al te veel is.
Lees verder...
Forumonderwerp i.d. van deze cactus

Gepubliceerd: 28 sep 2005

288 keer bekeken
Wie heeft enig idee welke pland dit is en wat de juiste behandeling hierbij hoord euphorbia
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien cactussen

Gepubliceerd: 13 feb 2005

25 keer bekeken
Hallo allemaal,Sinds kort ben ik helemaal weg van cactussen en als zo vaak sla ik daar helemaal in door. Mijn verzameling begint zich al aardig uit te breiden en de serre raakt al vol...
Lees verder...
Forumonderwerp euphorbia trigona

Gepubliceerd: 05 sep 2004

168 keer bekeken
ik heb dus een euphorbia trigona gekocht in november, nu zijn er dus vele maanden om, e
Lees verder...
Stel een tuinvraag